Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTFquote:Verdomme maar 5 uur geslapen ofzo. Net wakker. Ik blijf malen over die streams. Ik wil niet kijken
vanmiddag vanaf 13:00 komt bezoek ivm verjaardag. Leuk, maar ik praat nu alleen maar vloeiend GTAV. Thanks Rockstar
Games spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Kijken naar iemand die een game speelt
Het mag. Maar als je dan zo hyper gaat doen ben je mentaal 8 en niet 80.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GTA V man, al ben je 80.
Zeikende zakkenwasser, bek houden.
Denken dat voetbal te vergelijken is met gamenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef m0j0 het volgende:
Voetbal?, AMG team A wint bijna van team B!!
Net zo achterlijkquote:Call of Duty?, AMG Call of Crap 254`komt uit en er zit 1 nieuw wapen in!!! aah!.
Of komt de nieuwe Barbie uit... AMG!! een blauwe jurk!!..
Reageren op iemand die op FOK! zitquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:41 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Kijken naar iemand die op fok zit
Ik vind er zitten 2 kanten aan het verhaal, te beginnen met het volgende:quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week komt GTA V uit en dat zorgt er nu al voor dat mensen compleet debiel zijn geworden.
Deze post komt bijvoorbeeld uit het GTA V topic op FOK! Reactie op het feit dat er streams zijn uitgelekt van mensen die de game al spelen. Grootste keuze in het leven van de GTA V autisten: wel of niet naar zo'n stream kijken.
[..]
Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTF
Op het internet zittenquote:
Ademenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op het internet zitten
Een computer/laptop/smartphone hebben
Hypocriet... Eerst klagen dat mensen zo enthousiast zijn voor een spel maar jij hebt hem al maanden in de pre-order, langer dan de meesten zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb hem al maanden in de pre-order staan! Woensdag vrijgenomen om te spelen!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb hem al maanden in de pre-order staan! Woensdag vrijgenomen om te spelen!
Ik heb de hele week vrij genomenquote:
Het is dat 'ie al op voorraad is inmiddels, was lullig geweest al de game last minute uitgesteld werd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij genomen
Ik heb pas vrij gevraagd nadat hij al was uitgesteld, ik dacht 2x uitstellen doen ze vast niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is dat 'ie al op voorraad is inmiddels, was lullig geweest al de game last minute uitgesteld werd.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef Seamonkey- het volgende:
Post in op is wel een beetje sneu ja.
Maar ook ik kan niet wachten op de game!
42 en kan niet wachten tot het dinsdag isquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben 30, en ik heb ook ver-schrik-ke-lijk veel zin in GTA V! Dus als je dat niet aanstaat, kan je mijn roze uitgeslagen mini kanon proeven!!!
Bij de lokale gamemania werd mij verteld dat er minimaal een paar honderd man zullen komen waarschijnlijk, en dat er een extra personeelslid komt om de gekte in rijen te houden enz, en dat daarnaast ook de beveiliging van het winkelcentrum er bij zal zijn, omdat anders je game gejat word onderweg terug naar je auto.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gamemania ook alles al uitverkocht of in de preorder gezet. Gamemania Sittard sprak over 1200 exemplaren. Totale gekte.
Daar kan op worden geKlonken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
42 en kan niet wachten tot het dinsdag is
Je kan toch gewoon via internet bij bol.com bestellen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij de lokale gamemania werd mij verteld dat er minimaal een paar honderd man zullen komen waarschijnlijk, en dat er een extra personeelslid komt om de gekte in rijen te houden enz, en dat daarnaast ook de beveiliging van het winkelcentrum er bij zal zijn, omdat anders je game gejat word onderweg terug naar je auto.
Dan heb je m niet om 12 uur snachts.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon via internet bij bol.com bestellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |