man man manquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:56 schreef Roces18 het volgende:
Nieuwe screens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf wat je wil. Ik heb deze.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:49 schreef Poffert het volgende:
Welke headset was dat ook alweer die hier een tijdje geleden aanbevolen werd?
Bliksemquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:56 schreef Roces18 het volgende:
Nieuwe screens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die bedoelde ik, dankje man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wil. Ik heb deze.
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/
Geen probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:04 schreef Poffert het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, dankje man.
Check bij redcoon heb ik mijne gister besteld. Die Gioteck is daar in de aanbieding voor 9 euro nog wat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:04 schreef Poffert het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, dankje man.
Zo das wel heel goedkoopquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Check bij redcoon heb ik mijne gister besteld. Die Gioteck is daar in de aanbieding voor 9 euro nog wat.
Voor prijzen van 80-100 euro. Ik ga die mensen niet belonen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Check marktplaats; kun je vandaag al spelen.
Hoppa dat scheelt inderdaad alweer, jij ook bedankt!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Check bij redcoon heb ik mijne gister besteld. Die Gioteck is daar in de aanbieding voor 9 euro nog wat.
Ook nog eens mijn post gequotequote:Op zaterdag 14 september 2013 09:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het zit hem diep. KLB / GTA V autisten
Redcoon, wordt er snachts nog weleens bezweet wakker van, prutsers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk geen geld om zelf GTA 5 te kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:15 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ook nog eens mijn post gequote
Ik weet het, hun levertijden zijn altijd belachelijk. Maar die headset die zul je dinsdag binnen krijgen als je in het weekend bestelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Redcoon, wordt er snachts nog weleens bezweet wakker van, prutsers.
Jij snapt hem. Alleen met een gta release ben ik zo hyped als een kind.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk geen geld om zelf GTA 5 te kopen.
Ik zit momenteel ook gevangen in een loop van GTA 5 en GTA 5, er is even niets anders meer om voor te leven dan het moment waarop ik GTA 5 kan gaan spelen.
Heb zelf de turtlebeach px21. Zeer tevreden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wil. Ik heb deze.
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/
Goed dat je je er niks van aantrekt, zo'n figuur snapt er gewoon helemaal niks van.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:21 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Alleen met een gta release ben ik zo hyped als een kind.![]()
Ach, houdt je jong
Gelukkig, ze willen het niet vieren omdat ze het druk hebben, waarna ik riep: ik heb het ook erg druk die dag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jongen, 26 jaar geld niet, hadden ze vorig jaar maar moeten feesten. deze grap ging bij mij niet op. Jij hebt je 4 jarig jubileum wachten op GTA V die dag.
Die van 9 euro is wel een andere dan ik heb maar die zal vast ook niet slecht zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:14 schreef Poffert het volgende:
[..]
Hoppa dat scheelt inderdaad alweer, jij ook bedankt!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Gelukkig, ze willen het niet vieren omdat ze het druk hebben, waarna ik riep: ik heb het ook erg druk die dag.
Dat ik nu rustig in het weekend kan spelen is het me wel waard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor prijzen van 80-100 euro. Ik ga die mensen niet belonen.
Maar die zit ook wel in een andere prijsklasse natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heb zelf de turtlebeach px21. Zeer tevreden.
Hahaha de sukkels!!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Er zijn zelfs mensen die woensdag vrij nemen.![]()
Deze TS bijvoorbeeld KLB / GTA V autisten
Kan je beter woensdags vrij nemen, tenzij je hem bij de nachtrelease haalt natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:31 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha de sukkels!!!!![]()
Ik heb dinsdag vrij genomen!
Hahaha de sukkels!!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:31 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha de sukkels!!!!![]()
Ik heb dinsdag vrij genomen!
Oei niet op gelet. Wat is het budget ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar die zit ook wel in een andere prijsklasse natuurlijk.
Yup, nightrelease upin this!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:33 schreef Poffert het volgende:
[..]
Kan je beter woensdags vrij nemen, tenzij je hem bij de nachtrelease haalt natuurlijk.
http://www.dixons.nl/game(...)-v.html#.UjQgd3ZX-pgquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef davedavy het volgende:
Sjezus, Bol.com, uitverkocht, Wehkamp, uitverkocht, 4Launch, uitverkocht, Gamemania, uitverkocht. Waar hebben ze hem wel nog
Het gras is dus toch echt groener bij de buren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahaha de sukkels!!!!
Ik heb de hele week vrij genomen
Dan geef ik je gelijk inderdaad. Zou zonde zijn als je dinsdag thuis zou blijven terwijl de game pas aan het eind van de middag geleverd wordt.quote:
Zit in de besturing, auto kan gecontroleerd worden in de luchtquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef Row-1 het volgende:
Wel jammer dat als een auto over de kop dreigt te gaan dat ie dan op magische wijze toch weer op zijn pootjes terecht komt. Of zit em dit in de besturing? Dit was bij GTA IV niet zo.
Denk dat je dat uiteindelijk wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef Row-1 het volgende:
Wel jammer dat als een auto over de kop dreigt te gaan dat ie dan op magische wijze toch weer op zijn pootjes terecht komt. Of zit em dit in de besturing? Dit was bij GTA IV niet zo.
http://www.dixons.nl/game(...)-v.html#.UjQgd3ZX-pgquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef jackson het volgende:
Naar de winkel rennen voor een PS3 versie nu heeft geen zin begrijp ik?
Bij de lokale gamemania werd mij verteld dat er minimaal een paar honderd man zullen komen waarschijnlijk, en dat er een extra personeelslid komt om de gekte in rijen te houden enz, en dat daarnaast ook de beveiliging van het winkelcentrum er bij zal zijn, omdat anders je game gejat word onderweg terug naar je auto.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gamemania ook alles al uitverkocht of in de preorder gezet. Gamemania Sittard sprak over 1200 exemplaren. Totale gekte.
Ja, wel als je het zelf kan bepalen, maar niet als de game het automatisch voor je doetquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Denk dat je dat uiteindelijk wel kan waarderen.
Mooi, missies wil ik echt niet zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:45 schreef Row-1 het volgende:
http://instagib.tv/icculus een stream, iemand is met Trevor aan het Free-roamen.
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef jackson het volgende:
Naar de winkel rennen voor een PS3 versie nu heeft geen zin begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |