Ik heb weer iets anders. Ik vind het om de een of andere reden wel leuke om kwisjes te bedenken (ook reallife wel eens gedaan), maar ook via FOK! dus. Vandaag nog een over Sierd de Vos, ik denk niet dat ik jullie daarvoor zou kunnen enthousiasmeren, maar gewoon voor wie dat ook wel eens zou willen, hier de link van de site waar het kan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
Gewoon om te proberen, niet dat ik het elke dag zou gaan doen. Beetje prutsen vind ik altijd wel leuk.
Die over Sierd zag ik voorbijkomen, maar daar waag ik me maar niet aanquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb weer iets anders. Ik vind het om de een of andere reden wel leuke om kwisjes te bedenken (ook reallife wel eens gedaan), maar ook via FOK! dus. Vandaag nog een over Sierd de Vos, ik denk niet dat ik jullie daarvoor zou kunnen enthousiasmeren, maar gewoon voor wie dat ook wel eens zou willen, hier de link van de site waar het kan.
http://www.quizyourfriends.com/
Als je weet wat Sierd na een goal zegt heb je er al 1 goed!quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die over Sierd zag ik voorbijkomen, maar daar waag ik me maar niet aanMaar wel een idee, misschien een nieuwskwis, ik kijk sp3c nu even aan
Ja die weet ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je weet wat Sierd na een goal zegt heb je er al 1 goed!
Nee jij schat. Jij weet vast veel meer vragen te bedenken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
doe het
als ik het niet leuk vind gooit specularium er wel een slotje op
Dan doe je een kwis over ijshockeyquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou wel de grote sp3c kwis willen maken: nadeel, ik weet niks van hem.
Corrie is de koningin van de NWS SCquote:
Ja, net.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De resultaten van Corrie staan inderdaad in schril contrast met de rest
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |