Om vervolgens burgemeester o.i.d. te wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef borisz het volgende:
Pechtold, gaat nog twee verkiezingen mee(GR en EP) en dan is die. Dan boekt D66 een net resultaat en kan hij met opgeheven hoofd de politiek verlaten.
Dat deed ik expres.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Er stond een typfout in de TT, Peter Jan Dentz.
Niet van Utrecht. Dat wordt zeer wrs Agnes Jongeriusquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om vervolgens burgemeester o.i.d. te worden
De moeder van Tinkebel...genaamd Snotbel....quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef alors het volgende:
Wie is die andere vrouw dan? Niet Marike maar die ouwe.
Ohja, nu je het zegt, is wel een vaker ergens geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
een bijstandsmoeder die in de Volkskrant in die serie arm in Nederland heeft gestaan
Agnes werkt zich ook lekker omhoog. Snap niet wat men in dat mens ziet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet van Utrecht. Dat wordt zeer wrs Agnes Jongerius
Ik verdien maar een paar 100 meer en moet daar 40 uur per week flink voor aan de bak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef waxmask het volgende:
Krijgt ze nog meer dan iemand met een laag betaalde baan die maar 1500 meeneemt naar huis na 40 uur werken.
Maar ik geloof dat zij ook hele hoge ziektekosten heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
Als dat netto is vind ik het niet eens zo'n erg laag bedrag.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet van Utrecht. Dat wordt zeer wrs Agnes Jongerius
Oh dan doen ze wel steriliseren, al doen ze dan misschien alsnog een beetje moeilijk omdat ze nog geen kinderen heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Tinkebell komt uit '79![]()
Had haar jonger verwacht, dat dan weer wel.
Zij is chronisch ziek, niet chronisch debiel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Heeft zij ook vakantie gevierd op camping Powned?
Nu de hamvraag Jeroen! Welke vrouw ga je meenemen vanavond?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
Nu de hamvraag Jeroen!!!! Heeft ze op de PvdA gestemd? Dan opzouten!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker vakantie gevierd, de heg niet gesnoeid.
Als je Pro-VVD schrijft al sinds Elsevier dan krijg je nog wel eens wat toegestopt. Een gemiddelde journalist wat Marike is, verdient doorgaans niet zoveel. Zeker niet voor flut columns zoals die van haar.quote:
Wij huurden ze altijd van school en als je ze netjes terugbracht kreeg je nog een bedrag terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Die schoolboeken kun je aan het eind van het jaar toch ook weer verkopen
Flink winst mee gemaakt ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Bij ons kon je ze gewoon huren van school, prima systeem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja, waren huurboeken en de werkboeken waren koop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij huurden ze altijd van school en als je ze netjes terugbracht kreeg je nog een bedrag terug.
Toen ik nog op de middelbare school zat, werden boeken gehuurd/geleased voor 200 gulden per jaar ofzo. Na afloop van het schooljaar moest je je boeken weer inleveren. Daarom moest je je boeken ook netjes kaften.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Wij hadden een leensysteem. Alleen de opdrachtboeken moesten we kopen. Was er schade aan het eind dan moest je die betalen. Vandaar het kaften. Doen ze ook niet meer kaften dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Bij ons kon je ze gewoon huren van school, prima systeem.
Dat zit allemaal in haar inkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
ze krijgt toch allerlei subsidies?
Wij hadden dacht ik niet echt werkboeken of misschien dat je die wel kocht, weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, waren huurboeken en de werkboeken waren koop.
Mooi dat dit in 1852 ook al zo was.
Ik kafte ze altijd om ze netjes te houden en later met winst te kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wij hadden een leensysteem. Alleen de opdrachtboeken moesten we kopen. Was er schade aan het eind dan moest je die betalen. Vandaar het kaften. Doen ze ook niet meer kaften dan?
Ze staat op lijstjes http://www.duic.nl/politi(...)-ervaring-te-hebben/ en http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/967699/quote:
Dat deed mijn moeder allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kafte ze altijd om ze netjes te houden en later met winst te kunnen verkopen.
Spaansquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij hadden dacht ik niet echt werkboeken of misschien dat je die wel kocht, weet ik niet meer.
Voor Spaans heb ik wel zelf de boeken gekocht, maar die kon je niet huren.
En haha wat leuk weer
Kaften, wat had ik daar een gruwelijke hekel aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Vandaar het kaften. Doen ze ook niet meer kaften dan?
Kaften deed ik ook, bij de cafetaria.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaften, wat had ik daar een gruwelijke hekel aan.
Begin je ook alquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SpaansJe hebt de 80-jarige oorlog toch niet meegemaakt.
Raar woord ook hahaha... Zeg het eens een paar keer in je hoofd....quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaften, wat had ik daar een gruwelijke hekel aan.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Raar woord ook hahaha... Zeg het eens een paar keer in je hoofd....
Altijd handig om te hebben natuurlijk, kun je alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin je ook alDat heb ik later gedaan, MAVO deelcertificaat Spaans.
Sorry Karinaquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin je ook alDat heb ik later gedaan, MAVO deelcertificaat Spaans.
Spaans is best handig ja. En ik was nog heel goed ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd handig om te hebben natuurlijk, kun je alle kanten mee op.
.
Geeft niks Poppelquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry KarinaLijkt me op zich wel een mooie taal om te leren.
Doe maar stoer, hombre.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ik leerde gewoon Spaans van Bassie en Adriaan.
Toen probeerden ze die EU al door je strot te duwen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Eén twee drie is uno dos tres. Una boteilla dat is een fles. Een kelner is een camarero. En hoed die noemen ze sombrero. En de Middelandse zee heet de Mediterranee, viva l'Espagne, olé!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat ze dit soort bazenseries niet meer herhalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Eén twee drie is uno dos tres. Una boteilla dat is een fles. Een kelner is een camarero. En hoed die noemen ze sombrero. En de Middelandse zee heet de Mediterranee, viva l'Espagne, olé!
Volgens mij nog wel, op welke zender weet ik alleen niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat ze dit soort bazenseries niet meer herhalen.
Niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
De spelling klopte niet helemaal alors
Ja mijn Spaans is wat roestig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
De spelling klopte niet helemaal alors
Dit moet gewoon op doordeweekse dagen om 7 uur op Nederland 3.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel, op welke zender weet ik alleen niet.
RTL Telekidsquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel, op welke zender weet ik alleen niet.
Bassie en Adriaan op reis door Europa niet op Videoband hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat ze dit soort bazenseries niet meer herhalen.
Is net of ik naar een spreekbeurt luister die me totaal niet boeit en die amper met plaatjes wordt onderbouwd....quote:
Ligt aan Jeroen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
die wordt echt nooit meer uitgenodigd, ze is nog langer van stof dan Alexander
Dieptriest iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan op reis door Europa niet op Videoband hebben.
Ik wil naar mijn vaaaaderlandquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Ik wil naar het land van mijn vader.... Navajo, Navajo, Navajo....
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:45 schreef waxmask het volgende:
Marike denkt...Godver moet ik straks echt met die bril in 1 bed liggen?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Ik moest lachen maar ik ging toch al naar de hel.
En je hoeft geen condoom meer te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Ze is een beetje druk, maar het is verder wel een schattige hippie.
Ik niet over 30 jaar ben ik toch al dood.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Over 30 jaar kunnen we niet meer eten. Dat is wel enorm kut. Ik ga morgen voorraden aanleggen.
Plank, klepel, geen idee, mis.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef waxmask het volgende:
Ach over 30 jaren klonen we kinderen en is bevallen ouderwets.....
Op een gegeven moment is het trucje wel klaar en zie je haar nergens meer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon een schreeuw om aandacht. Jammer dat P&W zo'n labiel figuur uitnodigen.
Jij bent een flopshowquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Van wat ik heb meegekregen, was het een flopshow.
Het enige wat dan nog rest is een plastic poepmonster, aldus Kevin Smithquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het trucje wel klaar en zie je haar nergens meer.
Hoop je dan.
Zoiets ja, pa en zoon Krabbe zaten er... Ik keek alleen voor het Utopia item maar dat was pas op het laatst en er werd ook maar heel weinig over verteld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oh ja die show is er ook nog...is het nog steeds RTL Boulevard om half 11?
Jammer, had gehoopt dat ze een soort B&vD zouden maken. Dat was 10 jaar geleden regelmatig een topshow.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets ja, pa en zoon Krabbe zaten er... Ik keek alleen voor het Utopia item maar dat was pas op het laatst en er werd ook maar heel weinig over verteld.
Dat zou inderdaad een stuk meer ophef veroorzaakt hebben jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik vind dit niet echt indrukwekkend, ze kon beter eerst zwanger worden en dan het kind laten aborteren omdat er teveel fosfor wordt gebruikt + kunstwerk van de geaborteerde foetus maken om de gruwelijkheden van abortus aan te tonen.
Een gemiste kans voor Tinkebellquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik vind dit niet echt indrukwekkend, ze kon beter eerst zwanger worden en dan het kind laten aborteren omdat er teveel fosfor wordt gebruikt + kunstwerk van de geaborteerde foetus maken om de gruwelijkheden van abortus aan te tonen.
Het is voornamelijk reclame maken voor RTL programma's. Ik denk dat het geen lang leven beschoren is, zeker niet nu P&W er voor de helft tegenover zit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt dat ze een soort B&vD zouden maken. Dat was 10 jaar geleden regelmatig een topshow.
Hele volksstammen hebben blijkbaar geen afstandsbediening en houden hem de hele avond op 4. Zolang de kijkcijfers ok blijven, zullen ze er wel mee door gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is voornamelijk reclame maken voor RTL programma's. Ik denk dat het geen lang leven beschoren is, zeker niet nu P&W er voor de helft tegenover zit.
Je hebt het wel over primetime tv, de kijkcijfers zullen wel wat meer dan ok moeten zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hele volksstammen hebben blijkbaar geen afstandsbediening en houden hem de hele avond op 4. Zolang de kijkcijfers ok blijven, zullen ze er wel mee door gaan.
Toen zat er verder niks tegenover.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt dat ze een soort B&vD zouden maken. Dat was 10 jaar geleden regelmatig een topshow.
Snap dat ook niet...met 2000 netto zit je dik boven modaal inkomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:40 schreef arjan1112 het volgende:
2000 euro inkomen per maand is weinig ??????
wat is dit voor gelul ??
fackin imbicielen daar verdienen allemaal 8000 euro ofzo
Zelfs bruto is het niet heel verkeerd. Ik had bij lange na geen 2000 netto trouwens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap dat ook niet...met 2000 netto zit je dik boven modaal inkomen.
Ik zit op iets meer dan 1800 netto met HTS-opleiding en 6 jaar werkervaring. Verschil met uitkering is dus niet heel erg groot.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs bruto is het niet heel verkeerd. Ik had bij lange na geen 2000 netto trouwens.
Ik had 1600 netto zoiets, incl, reisvergoeding dus het netto bedrag fluctueerde. Voor 4 dagen dat wel. Als ik WW ga krijgen straks wordt dat dus een stuk minder.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zit op iets meer dan 1800 netto met HTS-opleiding en 6 jaar werkervaring. Verschil met uitkering is dus niet heel erg groot.
De Vegan Streaker gaat naakt op de tafel dansen, als protest tegen Pauw's grootschalige consumptie van vrouwelijk vlees.quote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef OProg het volgende:
Als die Vegan Streaker zijn kleren maar aan zal houden, anders krijst Henk Krol het uit van opwinding.
Drol ziet natuurlijk een nakende holocaust op senioren. En zal wel weer pleiten voor het plunderen van de pensioenkassen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Specularium het volgende:
Henk Krol
50plus-fractievoorzitter bespreekt uitgelekte CPB-cijfers
Kan nog niet, ik weet nog niet wanneer ik uit dienst ben.quote:Op maandag 16 september 2013 16:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen met Hexje sollicitatiebrieven schrijven, zou ik zeggen.
Deze uitzending gaat gewoon schaamteloos over de penis van Pauw.quote:Op maandag 16 september 2013 17:22 schreef Webschip het volgende:
Natte wortels? Ik hoop wel dat eea netjes blijft.
Zo iemand een podium geven.quote:Op maandag 16 september 2013 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Die vegan streaker is een labiele mongool. Ik ga dus kijken.
quote:Joost Luiten
Golfer wint KLM open in de Europese tour
Dat lijkt me nog leuker dan die beker.quote:Het prijzengeld was ¤ 1.800.000, waarvan de winnaar ¤ 300.000 kreeg.
He bah, waarom toch steeds die henk krol? Triest figuur datquote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Specularium het volgende:
Henk Krol
50plus-fractievoorzitter bespreekt uitgelekte CPB-cijfers
Arnoud Boot
Econoom gaat in op de uitgelekte CPB-cijfers
Joost Luiten
Golfer wint KLM open in de Europese tour
Peter Janssen
'Vegan Streaker' bespreekt protesten in Spanje tegen stierenvechten en de noodzaak van natte wortels
Dat populistische gedoe van hem steedsquote:Op maandag 16 september 2013 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er nou weer triest aan Henk
Noem 1 politicus die dat niet isquote:Op maandag 16 september 2013 18:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat populistische gedoe van hem steeds
Van der Staaijquote:Op maandag 16 september 2013 18:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Noem 1 politicus die dat niet is
quote:
http://www.chippendales.com/quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke streaker. Zijn er geen leukere?
terechte klacht.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke streaker. Zijn er geen leukere?
Maar hij is wel 3 ton rijker.quote:
Paul Wittemanquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Dit is toch die gozer die toen bij Paul de Leeuw ging streaken?
Dit is een eitje voor elke doorgewinterde Megalomaan hooligan.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Humberto Tan.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Die Lullo inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Dit is toch die gozer die toen bij Paul de Leeuw ging streaken?
Hij kan moeilijk zeggen dat het nu zo goed gaat dat zijn ouderenpartij nu overbodig is.quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Henkie was ook bij EenVandaag, toen hij geconfronteerd werd met het feit dat de armoede onder ouderen gedaald was van 12 naar 3 procent over de afgelopen 10 jaar vond Henkie toch dat we juist naar die mensen moesten kijken.
Henk is een beste kerel, maar een debat met die man zit er niet in. Wanneer men niet naar men luistert, en ja en amen roept wordt meneer boos.quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Henkie was ook bij EenVandaag, toen hij geconfronteerd werd met het feit dat de armoede onder ouderen gedaald was van 12 naar 3 procent over de afgelopen 10 jaar vond Henkie toch dat we juist naar die mensen moesten kijken.
Gesinkgod gister nog gezien?quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sybrand van Haersma Bumagod
En hoe kijk je naar die mensen? Door ouderen ongeacht hun financiële situatie te ontzien natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Er zijn wel belangrijkere onderwerpen om aan tafel te bespreken.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
OK dit is misschien wel interessant, maar zoals hij het vertelt weer niet.
Jij snapt het. DIT ZIJN DE MENSEN DIE ONS LAND HEBBEN OPGEBOUWD NA DE OORLOG!!!quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
En hoe kijk je naar die mensen? Door ouderen ongeacht hun financiële situatie te ontzien natuurlijk.
Oh ik vind het wel boeiend te zien hoe ze zo een schip uit het water halen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Er zijn wel belangrijkere onderwerpen om aan tafel te bespreken.
Zoals Gesinkje over Froome poefte was even ouderwets hardeplasserwerk. Daarna was het Sagannetjetime ja,quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje. Ik zag voornamelijk Sagangod in beeld. Die gaf me daar even een topshow.
STEEN VOOR STEEN!!quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jij snapt het. DIT ZIJN DE MENSEN DIE ONS LAND HEBBEN OPGEBOUWD NA DE OORLOG!!!
Er is een livestream.quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel boeiend te zien hoe ze zo een schip uit het water halen.
Voorbereiden voor de volgende topshow.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje. Ik zag voornamelijk Sagangod in beeld. Die gaf me daar even een topshow.
Het WK in Florence, Gesink versus Sagan. Het duel der giganten, niks mis mee.quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoals Gesinkje over Froome poefte was even ouderwets hardeplasserwerk. Daarna was het Sagannetjetime ja,
Henkie heeft zich wat mij betreft wel onsterfelijk belachelijk gemaakt toen hij met cijfers om de oren werd geslagen maar die steeds van tafel veegde met de opmerking dat zijn eigen ervaring anders was. Cijfers kloppen alleen als ze henkie uitkomen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Voorbereiden voor de volgende topshow.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
We zullen zien, dat kinderachtige gedrag uit VBL en inmiddels het halve forum moet gewoon stoppen, simpel.
Ik probeer in mijn hoofd scenario's af te spelen waarin hij geen wereldkampioen wordt, alleen lukt het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Voorbereiden voor de volgende topshow.
Topshow.quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het WK in Florence, Gesink versus Sagan. Het duel der giganten, niks mis mee.
Dat zei mijn oma ook altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Vertelde Henkie er ook bij dat hij in een kast van een huis woont, waar menig verzorgingshuis jaloers op zou zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Henkie heeft zich wat mij betreft wel onsterfelijk belachelijk gemaakt toen hij met cijfers om de oren werd geslagen maar die steeds van tafel veegde met de opmerking dat zijn eigen ervaring anders was. Cijfers kloppen alleen als ze henkie uitkomen.
Dat item toen bij Pownewsquote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vertelde Henkie er ook bij dat hij in een kast van een huis woont, waar menig verzorgingshuis jaloers op zou zijn?
Maar Henk keek, en zag dat het goed was.quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Wat praten die mensen sloom, mag ook wel versneld afgespeeld worden.
Het beste politieke item ooit was met Sjaak van der Tak.quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat item toen bij PownewsWat een huis
![]()
Je praat wel een beetje als Rens. Zal wel een Heerenveen dingetje zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef alors het volgende:
DIT ZIJN DE OUDEREN DIE KEIHARD WORDEN GETROFFEN! EEN NORMALE CRUISE KAN ER AL NIET MEER VANAF, OPEN JE OGEN!
Als ze nou gewoon braaf verzopen waren hadden hun kinderen het tenminste nog iets breder gehad.quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Deze mensen zijn bijna verzopen en worden volgend jaar met procenten gekort. Dat leed hoor je af in hun stemgeluid.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het beste politieke item ooit was met Sjaak van der Tak.
Marcodej had toen een erectie.quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het beste politieke item ooit was met Sjaak van der Tak.
De foed was too kold.quote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef OProg het volgende:
Ze had last van haar maag. Dat ze daar overheen is gekomen mag een wonder heten.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Dat hoort Pauw nooit op De Megalomaan: "Ik wil eraf! Ik wil eraf!"
Aan z'n kapsel te zien heeft ze bovenop zijn hoofd gezeten.quote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Dat hoort Pauw nooit op De Megalomaan: "Ik wil eraf! Ik wil eraf!"
Stieren worden meestal niet zo oud, maar vertel dat Henkie maar niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Henkie wil vooral de oude stieren helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |