Om vervolgens burgemeester o.i.d. te wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef borisz het volgende:
Pechtold, gaat nog twee verkiezingen mee(GR en EP) en dan is die. Dan boekt D66 een net resultaat en kan hij met opgeheven hoofd de politiek verlaten.
Dat deed ik expres.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Er stond een typfout in de TT, Peter Jan Dentz.
Niet van Utrecht. Dat wordt zeer wrs Agnes Jongeriusquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om vervolgens burgemeester o.i.d. te worden
De moeder van Tinkebel...genaamd Snotbel....quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef alors het volgende:
Wie is die andere vrouw dan? Niet Marike maar die ouwe.
Ohja, nu je het zegt, is wel een vaker ergens geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
een bijstandsmoeder die in de Volkskrant in die serie arm in Nederland heeft gestaan
Agnes werkt zich ook lekker omhoog. Snap niet wat men in dat mens ziet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet van Utrecht. Dat wordt zeer wrs Agnes Jongerius
Ik verdien maar een paar 100 meer en moet daar 40 uur per week flink voor aan de bak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef waxmask het volgende:
Krijgt ze nog meer dan iemand met een laag betaalde baan die maar 1500 meeneemt naar huis na 40 uur werken.
Maar ik geloof dat zij ook hele hoge ziektekosten heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
Als dat netto is vind ik het niet eens zo'n erg laag bedrag.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet van Utrecht. Dat wordt zeer wrs Agnes Jongerius
Oh dan doen ze wel steriliseren, al doen ze dan misschien alsnog een beetje moeilijk omdat ze nog geen kinderen heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Tinkebell komt uit '79![]()
Had haar jonger verwacht, dat dan weer wel.
Zij is chronisch ziek, niet chronisch debiel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Heeft zij ook vakantie gevierd op camping Powned?
Nu de hamvraag Jeroen! Welke vrouw ga je meenemen vanavond?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
Nu de hamvraag Jeroen!!!! Heeft ze op de PvdA gestemd? Dan opzouten!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker vakantie gevierd, de heg niet gesnoeid.
Als je Pro-VVD schrijft al sinds Elsevier dan krijg je nog wel eens wat toegestopt. Een gemiddelde journalist wat Marike is, verdient doorgaans niet zoveel. Zeker niet voor flut columns zoals die van haar.quote:
Wij huurden ze altijd van school en als je ze netjes terugbracht kreeg je nog een bedrag terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Die schoolboeken kun je aan het eind van het jaar toch ook weer verkopen
Flink winst mee gemaakt ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Bij ons kon je ze gewoon huren van school, prima systeem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja, waren huurboeken en de werkboeken waren koop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij huurden ze altijd van school en als je ze netjes terugbracht kreeg je nog een bedrag terug.
Toen ik nog op de middelbare school zat, werden boeken gehuurd/geleased voor 200 gulden per jaar ofzo. Na afloop van het schooljaar moest je je boeken weer inleveren. Daarom moest je je boeken ook netjes kaften.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Wij hadden een leensysteem. Alleen de opdrachtboeken moesten we kopen. Was er schade aan het eind dan moest je die betalen. Vandaar het kaften. Doen ze ook niet meer kaften dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Bij ons kon je ze gewoon huren van school, prima systeem.
Dat zit allemaal in haar inkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
ze krijgt toch allerlei subsidies?
Wij hadden dacht ik niet echt werkboeken of misschien dat je die wel kocht, weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, waren huurboeken en de werkboeken waren koop.
Mooi dat dit in 1852 ook al zo was.
Ik kafte ze altijd om ze netjes te houden en later met winst te kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wij hadden een leensysteem. Alleen de opdrachtboeken moesten we kopen. Was er schade aan het eind dan moest je die betalen. Vandaar het kaften. Doen ze ook niet meer kaften dan?
Ze staat op lijstjes http://www.duic.nl/politi(...)-ervaring-te-hebben/ en http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/967699/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |