Hadden ze hem niet in het goud?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
En wat betreft kwaliteitsspul zoals hierboven besproken
(geen schreeuwerige merken); ik heb ook iets op het oog uit China om m'n huidige systeem te vervangen; dit:
Kost ook geen hol namelijk...
Maar m'n huidige elektrisch is sneller.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:07 schreef monkeybrain het volgende:
Kwastje + scheerzeep (de vergulde hand, wilkinson)
Al die meuk van de reclame, het ouderwetse spul werkt veel beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 17-09-2013 12:17:33 ]
Ik ben héél benieuwd wat de postbode me komt brengen...quote:20,130,913, export pakket zeehonden, Beijing International, Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
Ziet er goed uit idd!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik las dat iemand hier dassen had besteld (of stropdassen voor de noobs), ik heb een das hier besteld:
http://www.aliexpress.com(...)Value/544749247.html
Erg goede kwaliteit, fijne stof en voelt totaal niet synthetisch of goedkoop aan.
Voor die prijs echt een ongelooflijk goed setje, echt een aanrader.
Nu ook 10% korting maar dat is de helft van de tijd wel, als het niet in de aanbieding is gewoon een paar dagen wachten tot het wel zo is.
Zat ook al even te kijken naar DE scheermesjes.. Schijnt wel fijn te scheren.. En mesjes zijn via Ebay ook vrij gemakkelijk te krijgen, ook grappige pakketjes met verschillende merken en zo..quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Topic was uit MyAt?
[..]
Foto is opzich wel welkom. Kunnen wij beetje schatten hoe bepaalde stof die op sites geadverteerd wordt in het echt valt. Zo ziet/voelt dat $5 (of wat was het?) vest ook anders aan dan leek.
Trouwens de kracht van internet; weten in welk exact vliegtuig (D-AALB) je pakketje deze kant opkomt.
Ja; ik mag morgen iets leuks verwachten(bevindt zich nu in Leipzig namelijk...)
Hopelijk geen extra kosten; 't ding is al duur genoeg...
[ afbeelding ]
En wat betreft kwaliteitsspul zoals hierboven besproken
(geen schreeuwerige merken); ik heb ook iets op het oog uit China om m'n huidige systeem te vervangen; dit:
Kost ook geen hol namelijk...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef neo2000 het volgende:
Foto's van de jas zal vanavond worden vrees ik. Weer bij kunstlicht dus.
Nice, wat is het verschil tussen single en 3 en 5 mode?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef TijdelijkFokAccount het volgende:
Even een tipje!
Supergoedkoop!
[ afbeelding ]
Single = Aan uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nice, wat is het verschil tussen single en 3 en 5 mode?
Aye bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Single = Aan uit
3-mode = bijv. High, Middel, Low
5-mode = bijv. High, Middel, Low, Strobo, SOS
ik heb er ook maar even 1 besteldquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zeg niet dat die modes bij deze kloppen, maar zo werkt het normaal gesproken.
Ook maar besteld met 5-mode! Kan ik niet laten liggen voor dat geld!
Nee, had ik al gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb er ook maar even 1 besteld
prima prijsje inderdaad
wel even opletten dat je geen verzekering en dure shipping aangevinkt laat staan
Een paar jaar terug ook van die keramische messen gekocht. Dat was of ij DX of BI maar na een paar weken keukenwerk stopten ze er mee. Geen ui meer mee te snijden. Maar misschien een verkeerde partij gehad. Volgens mij ligt er nog een ongebruikt vleesmes in de doos, zo niet happy waren wij met de ceramieken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Keramische messen zijn in dit topic al meerdere keren langs gekomen. Dus iedereen weet wel ongeveer wat het is “scherpe messen die nooit bot worden”. Maar is dit ook zo en is het echt z’n must have item of kan je toch beter voor metaal gaan? Hier een kleine review van mijn laatste twee gekochte keramische messen.
Zelf heb ik inmiddels acht verschillende keramische messen in de la liggen. Variërend van aardappelschilmesjes tot grote koksmessen. Naast dat ik ze zelf dus veel gebruik is het ook een favoriet verjaardagscadeau geworden. De meeste mensen zijn blij verast als ze z’n fancy “keramisch” mes krijgen. En dat voor toch een leuk “klein” prijsje.
De twee messen die ik gekocht heb zijn een opvouw baar mes en een koksmes.
[ afbeelding ]
Pakketjes die door PostNL bezorgd worden krijgen nogal wat te verduren in Nederland voordat ze bij jou op de deurmat liggen. En laten we niet vergeten dat ze eerst nog vanuit China met HKpost/ChinaPost/Singpore oid verstuurd worden, en hoe het daar aan toe gaat?!
Kortom, een zware reis. De keramische messen zijn in vergelijking met metalen messen een stuk brosser en breken dus eerder.
Hier werd door Aurabuy gelukkig rekening mee gehouden en de twee messen zaten goed verpakt met genoeg bubbelwrap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De unieke kwaliteiten van de keramische messen ten opzichte van metalen messen zijn dat ze een stuk langer scherp blijven. De hardheid van het materiaal is 8,5 op de schaal van Mohs ten opzichte van metaal 6 tot 6,5. Dit scherp blijven klopt inderdaad, dit heb ik proefondervindelijk getest door gewoon afwisselend een metalen aardappelschilmesje en een keramische te gebruiken. Maar uiteindelijk wordt ook het keramische mes botter.
Een ander voordeel van het keramische mes is dat het niet roest aangezien het geen metaal is, tevens is het materiaal beter bestand tegen fruit en andere voedsel zuren.
[ afbeelding ]
De mythe die de ronde doet over keramische messen is dat ze heel erg snel breken. Ja, het is van een ander materiaal en dit materiaal is een stuk brosser dan staal. Maar nee, ze breken niet ‘zomaar’. Zelf heb ik nog niet mee gemaakt dat een keramisch mes brak ondanks dat ik er wel is een heb laten vallen. Ook kunnen ze gewoon in de afwasmachine, en hoeven ze dus niet apart afgewassen te worden of iets dergelijks.
Het enige wat bij een van mijn messen nu is gebeurt is dat er ongeveer een kwart centimeter van de punt van een van de messen afgebroken is. Maar deze is nog steeds prima bruikbaar.
[ afbeelding ]
De kwaliteit van het grotere koksmes lijkt iets beter te zijn dan het opvouwbare mesje maar dit kan ik alleen afleiden uit de dikte van de twee messen naast elkaar te vergelijken. Ze snijden allebei super goed en voelen ook stevig aan in de hand.
[ afbeelding ]
Keramische messen zijn voor mij een must in de keuken. Nooit meer gedoe met botte messen, of tenminste.. voorlopig niet meer. En als ze dan uiteindelijk bot worden koop ik gewoon een nieuwe uit China, ’t kost toch niet veel.
Maar, laat ik wel voorop stellen dat keramische messen niet voor iedereen geschikt zijn. Ze zijn dermate scherp dat ik al enkele keren ‘per ongeluk’ uit schoot en in mijn vinger sneed, terwijl dit met metalen messen nooit echt tot bloed leidde was dit bij de keramische wel het geval.
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden, ik heb de twee messen bij Aurabuy gekocht met een kortingscode speciaal voor de keramische messen. De code KNIFE12OFF geeft 12 procent korting en is volgens mij nog maar geldig tot 20 september.. dus als je bij hun wilt kopen moet je snel zijn.
• Opvouw baar mes
• Koksmes.
[ afbeelding ]
'Kermisch'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Neem een Woef maar ik weet niet welke webshop je nodig hebt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Woep het volgende:
Ik heb koude voeten, staan er niet ergens nog leuke voeten warm houder gadgets?
Ik haal de Awei ES800M's altijd op PriceAngels, en ja ik heb er al meerdere geslooptquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef Brecht35 het volgende:
Hé, m'n oordopjes zijn helaas gesneuveld door m'n eigen stomme schuld(wasmachine). Ik heb al eens Awei's gehad, maar ik was er niet 100 procent tevreden van(volgens mij door een fabrieksfout).
Ik had indertijd de Awei ES800M. Ik ben van plan dit setje te kopen tenzij jullie een beter idee hebben(ik meen me te herinneren dat er een ES800M was met meer bass, volgens mij is dit de ES900i). Graag zou ik ook van jullie horen waar jullie deze oortjes het goedkoopst hebben kunnen vinden.
Ik wil graag de zwarte versie, dus niet de 6 dollar 20 versie op DX. Op Focalprice en DX bieden ze de zwarte aan voor 6 dollar 89. Voor 7 dollar heb je op Focalprice al de ES900i, dus als deze beter zijn, neem ik dat kleine prijsverschil er graag bij.
Ik meen me te herinneren dat de Awei ES800M te verkrijgen was onder de 5 euro, helaas vind ik zulke links niet meer.
Alvast bedankt.
Mvg,
Brecht
Mja, geloof dat de ES800M onderhevig is aan succesinflatie, waardoor je geld minder ES800M oplevert.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef Brecht35 het volgende:
Hé, m'n oordopjes zijn helaas gesneuveld door m'n eigen stomme schuld(wasmachine). Ik heb al eens Awei's gehad, maar ik was er niet 100 procent tevreden van(volgens mij door een fabrieksfout).
Ik had indertijd de Awei ES800M. Ik ben van plan dit setje te kopen tenzij jullie een beter idee hebben(ik meen me te herinneren dat er een ES800M was met meer bass, volgens mij is dit de ES900i). Graag zou ik ook van jullie horen waar jullie deze oortjes het goedkoopst hebben kunnen vinden.
Ik wil graag de zwarte versie, dus niet de 6 dollar 20 versie op DX. Op Focalprice en DX bieden ze de zwarte aan voor 6 dollar 89. Voor 7 dollar heb je op Focalprice al de ES900i, dus als deze beter zijn, neem ik dat kleine prijsverschil er graag bij.
Ik meen me te herinneren dat de Awei ES800M te verkrijgen was onder de 5 euro, helaas vind ik zulke links niet meer.
Alvast bedankt.
Mvg,
Brecht
Een wederhelftquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Woep het volgende:
Hier niet, 5-mode besteld dus thanks for the heads-up!quote:
Ga ik eens kijken, staat er dat 'ie op 29 augustus bezorgd is. WTF.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had trouwens naar aanleiding van een tip in een Tech magazine laatst deze besteld: http://www.amazon.de/dp/B00B5C2UDC/ . Dat was 26.8.Zijn er nog altijd niet...
Fijn is dat; hij is niet weer in je persoonlijke ''bakje'' bij het ambt blijven liggen zoals de laatste keerquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga ik eens kijken, staat er dat 'ie op 29 augustus bezorgd is. WTF.
Da's knap, als ik niks heb gekregen.
Er zijn van die usb powered sloffen met verwarming.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Woep het volgende:
iemand?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik wacht inmiddels bijna een maand op een pakketje vanuit japan, betaald met PayPal via ebay
hij is per economy post verstuurd (grondpost dus), de Japanse post geeft aan dat het 1 a 2 maanden duurt voordat hij in nederland is.
moet ik op dag 44 een claim aanmaken, en verdere behandeling van die claim nog 2 weken laten wachten, of hoe gaat dat in z'n werk? (nog niet eerder gedaan namelijk)
wat ik in de OP lees betreft vooral shops, en dit is echt een particuliere aankoop, opnieuw verzenden b.v. is dus ook niet mogelijk..
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijn is dat; hij is niet weer in je persoonlijke ''bakje'' bij het ambt blijven liggen zoals de laatste keer?
Hmz, dat is ''genaaid'. Overigens moest ik hier in NL de laatste keer gewoon tekenen voor aflevering van een boek van Amazon (wel met 3 day shipping en niet super saver).quote:Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status.Ik zei dat als ik op Amazon kijk en zie dat 'ie in een aardige doos zit op de foto's, dat dat niet eens paste, dus of het anders voor de deur gelegd was en buren het gestolen hebben? Maar ze maken schijnbaar voor de NSA foto's van alle pakketjes,
en daarop was zo'n klein envelop Amazon-doosje te zien die ze ook gebruiken bij MyMemory.co.uk . Dus mja, hij kon me alleen nog een klachtennummer meegeven dat ik dan maar moet bellen.
Na, so was!
Ach gossie, die jongen heeft het zo moeilijk zonder oordoppenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status.Ik zei dat als ik op Amazon kijk en zie dat 'ie in een aardige doos zit op de foto's, dat dat niet eens paste, dus of het anders voor de deur gelegd was en buren het gestolen hebben? Maar ze maken schijnbaar voor de NSA foto's van alle pakketjes,
en daarop was zo'n klein envelop Amazon-doosje te zien die ze ook gebruiken bij MyMemory.co.uk . Dus mja, hij kon me alleen nog een klachtennummer meegeven dat ik dan maar moet bellen.
Na, so was!
Ben ik toch blij dat ik de zwarte heb gekozen. Wat een grafkleur dat camel.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:
Voor de liefhebbers. Jas ziet er belabberder uit vanwege lichtval in de gang.. Maar goed, t'is een impressie.
http://imgur.com/urgUmBj
http://imgur.com/1REx7mW
http://imgur.com/kFHuoN4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |