en er komt nog een coverplaat van Sweet/Hoffs in novemberquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Willis Earl Beal is weer vrij interessant wat mij betreft. Veel toegankelijker dan de eerste overigens.
Coverplaat van Lanegan vind ik ook wel leuk. Geen topper voor dit jaar, maar leuk als tussendoortje. Dan vond ik de coverplaat van Scott Matthew vanwege de keuzes net wat beter.
Ik heb ac berkheimer nog nooit kunnen luisteren omdat ik het niet kon kopen of niet op spotify kon vinden, maar nu staat het daar en doe ik een poging!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:27 schreef ranja het volgende:
Overigens neem ik niemand meer serieus die straks in December niet AC Berkheimer in de jaarlijst heeft opgenomen.
het nieuwste album?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:39 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ac berkheimer nog nooit kunnen luisteren omdat ik het niet kon kopen of niet op spotify kon vinden, maar nu staat het daar en doe ik een poging!
Die vorige die jij altijd de hemel in prijst.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
het nieuwste album?
de oudere albums staan wel allemaal op bandcamp
http://acberkheimer.bandcamp.com/album/in-a-series-of-long-days
Ah, de 80's zijn nu aan de beurt neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef ranja het volgende:
[..]
en er komt nog een coverplaat van Sweet/Hoffs in november
dat is ook wel heel erg indie natuurlijk, geen pitchfork/nme/etcetera bands en zoquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
Maar bandcamp, aah. Die site heb ik nog nooit bekeken
Klopt. Heb al de versie van Our Lips Are Sealed gehoord, van de Gogo's, maar die vond ik maar zo-zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef methodmich het volgende:
Ah, de 80's zijn nu aan de beurt neem ik aan?
Had de zanger zijn zonnebril op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Interview ging goed, alleen wat praten die gasten snelbinnen een kwartier was ik weer buiten
Nou, ben in elk geval wel benieuwd. Toevallig laatst die vorige twee nog eens gedraaid in de auto en toen vroeg ik me nog af wanneer ze de 80's (en hopelijk ook nog eens de 90's) zouden oppakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Heb al de versie van Our Lips Are Sealed gehoord, van de Gogo's, maar die vond ik maar zo-zo.
Misschien dat Bangles/Gogo's wat te dicht bij elkaar liggen waardoor het gewoon vreemd klinkt om het nummer van de een met de stem van de ander te horen.
http://www.billboard.com/(...)album-exclusive-songquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ben in elk geval wel benieuwd. Toevallig laatst die vorige twee nog eens gedraaid in de auto en toen vroeg ik me nog af wanneer ze de 80's (en hopelijk ook nog eens de 90's) zouden oppakken.
neequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Had de zanger zijn zonnebril op?
Ah vet. Dat vorige album was inderdaad erg goed, die nieuwe maar even checken dusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:34 schreef calexico27 het volgende:
Iemand bekend met Crystal Stilts? Die hebben een nieuw album uit: Nature Noir. In Love with Oblivion vond ik geweldig, dus ik ben zeer benieuwd naar dit nieuwe werk van hun.
Kijk, daar zat ik nou op te wachten: een fraaie lofzang van DO2. Ik leg meteen weer de naald erop.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef DO2 het volgende:
Ik wil hier toch nog wel even vermeld hebben dat de nieuwe van Bill Callahan er weer eentje is om in te lijsten.
Jawel. Ik ben er klaar voor. Laat de herfst maar komen.
En zeg haar de wind mee te nemen. De zuchtende. En de steunende.
Maar bovenal, de beukende wind. Die de bomen doet kraken. En de regen. Die ene.
Die zo goed kan kletteren op onze daken. Ook zij mag nu wel ontwaken.
Dan zet ik dit plaatje alvast op.
Jij was toch nog een YLT newbie? Ik vind die nieuwste YTL toch wel de minste, maar je eerste YLT album is natuurlijk altijd geweldigquote:Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Hij staat bij mij ook wel op #1, denk ik. Al blijf ik ook zweren bij de Yo La Tengo van dit jaar. Gedeelde eerste plek houd ik het op.
Ik luister het intensief sinds hun laatste album inderdaad, en dat was januari, dacht ik? Dus ik ben de groene periode wel door, mag ik hopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij was toch nog een YLT newbie? Ik vind die nieuwste YTL toch wel de minste, maar je eerste YLT album is natuurlijk altijd geweldig
Kritiek, soit, maar dit is echt volstrekte kul.quote:While the songs on Dream River aren't what anyone would consider pedestrian, they don't feel particularly daring or weighty.
Dat is het ook zeker. Ik mis alleen de experimentele lang-gerekte nummers en met uitzondering van het eerste nummer ook de wat hardere rockendere nummers. Album kabbelt een beetje voort. Mijn favoriete album is dan toch wel Popular Songs. Dat is net zo'n popplaat als Fade, maar sluit gewoon omdat het kan met 3 epische nummers afquote:Op woensdag 18 september 2013 18:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik luister het intensief sinds hun laatste album inderdaad, en dat was januari, dacht ik? Dus ik ben de groene periode wel door, mag ik hopen.Painful, I Can Hear the Heart Beating As One en And Then Nothing Turned Itself Inside-Out zijn mijn andere favorieten, maar ik vind Fade zo'n subtiele popplaat, echt waanzinnig knap.
Ja, ik eigenlijk ook, hoewel ik de 2e ook een paar erg leuke covers vind tellen. Maar overall is nummer 1 beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef ranja het volgende:
[..]
http://www.billboard.com/(...)album-exclusive-song
Toch vind ik de eerste vele malen beter dan de 2e
Heel mooi. De man maakt is erg constant, maakt alleen maar goede platen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En alweer een dag later, wat is het oordeel, Z?
Channel je nu Yoda?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Z het volgende:
[..]
Heel mooi. De man maakt is erg constant, maakt alleen maar goede platen.
Het raarste eraan was dat norrage devo niet kent.quote:
Heel veel rare geluiden. Fluiten, sirenes, rare ritmes, electro-beats...echt een van de veelzijdigste albums die ik ooit gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel veel rare geluiden. Fluiten, sirenes, rare ritmes, electro-beats...echt een van de veelzijdigste albums die ik ooit gehoord heb
Jij bent natuurlijk de expert met dit soort platenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dan moet je disco volante van mr bungle eens opzetten, maarja dat is geen indie (gewoon WB) maar toch wel een stuk veelzijdiger dan deze (niet dat het geen leuke plaat was hoor
)
(en beginnen bij nr 2 want nr 1 ga je niet leuk vinden, van disco volante)quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de expert met dit soort platen
hehe ik luister nu naar de secret song van mr bungle en dat zou idd nummer van de staat geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
ohja het heeft ergens wel iets weg van Mr. Bungle, maar dat is nog veel raarder en harder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad een grote tegenvaller.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het raarste eraan was dat norrage devo niet kent.
Ik ken devo nog steeds nietquote:Op donderdag 19 september 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een grote tegenvaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |