Nee. Andere poging please.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp best dat je minder mag werken met zo'n baan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Smaakt jou vriendin naar inktvis dan? Lijkt me niet gezond.
Hou je muiltje gesloten. Mijn Nederlands is ruim voldoende ( That's what he said) azijnpisser!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, leer eerst maar Nederlands. Daarna ga ik proberen grappig te zijn.
Vergelijk me niet met die domme snol.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef GJonline het volgende:
Het lijkt wel zo'n stage verhaal van meloewa zeg. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met die domme snol.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je muiltje gesloten. Mijn Nederlands is ruim voldoende ( That's what he said) azijnpisser!
Pas je op dat je jezelf niet te snel weggeeft?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Haha je doet een braddiequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nou, dan ook geen overwerk, het is geven en nemen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mwah meestal niet als je van die formele lullen heb waarvan je niet eens 5 minuten eerder mag gaan. Sowieso echt een volle week 36/40 uur. Is pittig.
jij voelt me honquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:10 schreef Jv1994 het volgende:
Chill idd, vooral bij zo een nutteloze stage die je op de middelbare school een week moet doen.
Ik zat met die stage in een café waar ik 2 vd 5 dagen vrij kreeg en de andere 3 maar max 3 uur hoefde te werken.
En wel gewoon doorgeven dat ik daar 36 uur had gewerkt
pharkus in m'n topic gearriveerd m'n avond kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Pharkus het volgende:
Je kan ook niet eeuwig op school blijven chillen.
kijk das ook fijn. Maar ik vind dit van mij wel terechte compensatie vrije uren~geen stage vergoeding.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:03 schreef Poelewoeps het volgende:
Ik had ook een pittige stage maar moest er echt tot de laatste seconde blijven 36 uur per weekik kreeg wel de hoogste stagevergoeding dus dat was wel mooi meegenomen
Idd!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
kijk das ook fijn. Maar ik vind dit van mij wel terechte compensatie vrije uren~geen stage vergoeding.
ik blijf niet lang helaas, dit topic is me te positiefquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
pharkus in m'n topic gearriveerd m'n avond kan niet meer stuk.
pharkus ik ben nog steeds een stuk ongelukquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik blijf niet lang helaas, dit topic is me te positief
doe normaal tegen mij, neefquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef kthxbye het volgende:
"Bewijzen van spreken"
Je kunt beter terug naar school gaan, maat
Bitch is back.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
pharkus ik ben nog steeds een stuk ongeluk
Je leert van de ervaring.quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:25 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dus het is vet en chill als je vaak naar huis mag en vaak vrij bent van je stage? Wat is het doel dan van stageZou het nog steeds chill en vet zijn als je je 36 uur moest uitzitten? Een stage is leuk als je echt mee mag draaien en wellicht nog een beetje inbreng hebt, wat van jezelf kan laten zien en dingen kan leren. Lijkt me sterk dat je dat doet wanneer je vaak naar huis mag of thuis blijft.
je hebt dus een waardeloze stage die aansluit bij je waardeloze mentaliteit. Gefeliciteerd, jij komt er wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik krijg geen stage vergoeding... En boeit me weinig. Merendeel van m'n klasgenoten maakt gewoon volle weken terwijl ik in m'n bedje lig...laat zij maar 400 euro krijgen. Ik vind goed zo.
Doe niet zo afgunstig... Dat siert je niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
je hebt dus een waardeloze stage die aansluit bij je waardeloze mentaliteit. Gefeliciteerd, jij komt er wel.
Inderdaad. Maar TS zal wel een mbo opleiding volgen. Ik heb ook een goede stage periode gelopen en ik moest 6 maanden lang van half 9 tot half 6 werken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:25 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dus het is vet en chill als je vaak naar huis mag en vaak vrij bent van je stage? Wat is het doel dan van stageZou het nog steeds chill en vet zijn als je je 36 uur moest uitzitten? Een stage is leuk als je echt mee mag draaien en wellicht nog een beetje inbreng hebt, wat van jezelf kan laten zien en dingen kan leren. Lijkt me sterk dat je dat doet wanneer je vaak naar huis mag of thuis blijft.
Denken dat het een goed teken is als je op regelmatige basis complimenten krijgt over dit soort zaken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn stage begeleider zit de hele tijd over mijn kleding te praten dat hij het zo mooi en gepast vindt, ook mijn horloge vindt hij erg mooi en stipt. Mijn taalgebruik vindt hij fantastisch... Oh wat ben ik beleefd.
Zo te horen leer je er helemaal niks man. Er is geen enkel serieus en normaal bedrijf wat tegen je zegt "jah, ga maar lekker naar huis als je wilt hoor. En je hoeft maar 20 uur uit je neus vreten, er staat gewoon 40 uur op je loonstrookje.".quote:
Zo hoort het, lekker veel uren maken, dan pas kan je zeggen dat je wat hebt geleerd en er wat aan hebt gehad ipv lekker zoals TS uit je neus zitte vrete en complimenten over je kleding ontvangen in plaats van je werk. Betreffende MBO, ik doe zelf op het moment ook MBO niveau 4 maar ik neem het wel heel serieus, en doe ook een internationale stage van een half jaar 40 uur in de week waarbij ik serieus deel probeer te nemen binnen het bedrijf en ervoor zorg dat ik meer wordt gezien als een collega dan een stagiaire, het is maar net wat je ervan maakt. Er zijn veel mensen die er met de pet naar gooien, maar er zijn ook wel mensen die het serieus nemen en de lat hoger proberen te leggen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar TS zal wel een mbo opleiding volgen. Ik heb ook een goede stage periode gelopen en ik moest 6 maanden lang van half 9 tot half 6 werken.
Lekker kortzichtig.quote:
Precies! Welk bedrijf neemt een stagiaire serieus en stuurt hem/haar om de haverklap naar huis, dan zou ik me juist overbodig voelen en het idee hebben dat ik weinig toegevoegde waarde heb binnen een bedrijf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo te horen leer je er helemaal niks man. Er is geen enkel serieus en normaal bedrijf wat tegen je zegt "jah, ga maar lekker naar huis als je wilt hoor. En je hoeft maar 20 uur uit je neus vreten, er staat gewoon 40 uur op je loonstrookje.".
En als dat bedrijf er wel is dan is dat ook niet het bedrijf waar je 'het' gaat maken.
Je leeft in een droom en moet snel wakker worden.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Doe niet zo afgunstig... Dat siert je niet.
welkom in mijn wereld schatquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mwah meestal niet als je van die formele lullen heb waarvan je niet eens 5 minuten eerder mag gaan. Sowieso echt een volle week 36/40 uur. Is pittig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |