Als het begint dan ga ik JUICHEN.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis kijkt mee voor een stukje mensonterende televisie.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het begint dan ga ik JUICHEN.
Uit de oude doos.twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Ruud, wat doe je?twitter:elsierd twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 02:27:07met mijn favoriete spits @RvN1776 bij @indebasis2013 Ruud's leven als theaterstuk. Ga het zien in Geffen(NB) http://t.co/OtNRdQejxJ reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de oude doos.twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Is dat zijn echte account?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, dit is een nog grotere loser die zo laag in de maatschappij staat dat het zelfs een eer is voor hem om Sierd de Vos na te doen.quote:
Mijn UI, heldquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik post dit vanuit de toekomst.
Zeg er wat van op twitter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit is een nog grotere loser die zo laag in de maatschappij staat dat het zelfs een eer is voor hem om Sierd de Vos na te doen.
Ik bedoel nu tijdens de uitzending, je weet dat ik je mening waardeer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik post dit vanuit de toekomst.
Die heeft een burn out.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp heeft met 35 graden nog zo'n lelijke sjaal om
Het is niet 35 graden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp heeft met 35 graden nog zo'n lelijke sjaal om
Nicki Minaj zou een vernietigende mening over je hebben, maar ik ben niet zo geweldig als zij is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef tralalala het volgende:
Jensen basht Gijps vriendje Spanjer altijd, kunnen jullie daar wel tegen?
Jensen
Maarten kreeg toen wel een leuk DVD pakket opgestuurdquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef tralalala het volgende:
Jensen basht Gijps vriendje Spanjer altijd, kunnen jullie daar wel tegen?
Jensen
Niemand geeft een fuck om jou.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
IK SCHAKEL NU PAS IN!
Einde bericht
Niet grappig. Ik hoop dat er een stukje nagel blijft zitten als je het tracht af te scheuren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat hij ging zeggen dat Robben de drijvende kracht achter Bayern was
Gijp begrijpt niet dat je met de Vrij en Martins Indi gewoon keihard vernederd wordt op het wkquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Gijp ziet even Courtois en Kompany over het hoofd.
Dat is me vandaag serieus overkomenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik hoop dat er een stukje nagel blijft zitten als je het tracht af te scheuren.
verkeerde topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de koekies al geteld
[ afbeelding ]
Die gijp roept maar ietsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Hazard mocht blij zijn als hij speelminuten kreeg vorig jaar.
Bedankt, ik geniet er altijd ontzettend van om hier direct nog even na te lezen wat ik 2 seconde geleden heb gehoord.quote:
Dat zou nergens op slaan idd. Iedereen weet dat dat Louis was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat hij ging zeggen dat Robben de drijvende kracht achter Bayern was
Thiago Silvaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Wat... Die gasten zijn echt dronken. België geen vedette.Kompany is de beste verdediger ter wereld godverdomme.
Dat was een grapje Johannes. Een beetje met de kloten spelen van een ander.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speelt nooit die Hazard
[ afbeelding ]
Thiago Silva.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Wat... Die gasten zijn echt dronken. België geen vedette.Kompany is de beste verdediger ter wereld godverdomme.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Jij snapt er vrij weinig van, sinds maandag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Silva en Ramos.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Nu vergeet je Rekik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Je bent nog steeds boos dat ik het beleid van Ajax afkraak? Wist niet dat je er slapeloze nachten aan overhield, sorry.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt er vrij weinig van, sinds maandag.
Pas hij maakt je af op Ajaxshowtimequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos dat ik het beleid van Ajax afkraak? Wist niet dat je er slapeloze nachten aan overhield, sorry.
Die hebben momenteel een dipje maar komen wel weer terug.. tegen Portugal lieten ze toch wel zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gijp ziet onze kansloze verdediging over het hoofd
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Die hebben momenteel een dipje maar komen wel weer terug.. tegen Portugal lieten ze toch wel zien
Nee, je slaat onzin uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos dat ik het beleid van Ajax afkraak? Wist niet dat je er slapeloze nachten aan overhield, sorry.
Wat is Belgié?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef tong80 het volgende:
De beste voetballers uit Belgié zijn verdedigers of doelmannen.
Belgie en Nederland fuseert : wereldkampioenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef tong80 het volgende:
De beste voetballers uit Belgié zijn verdedigers of doelmannen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vraag het aan het Goede Doel.quote:
Dat is knap, aangezien ik hier sinds maandag(?) niet heb gepost, en als ik al postte, ging het niet over Ajax. Ten tweede, hij begon er over, niet ik. Dus helaas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Jij die het over slapeloze nachten hebt. Je bent nu al een week bezig met je onzin over Ajax.
Ik kijk uit naar je recensie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er ook een.
Lettertype uit Nijntje.
Gegroet Johannes , hoe is je dag gegaan tot nu toe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er ook een.
Lettertype uit Nijntje.
Inderdaad wat weinig tekst per pagina, leest wel vlot zoquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er ook een.
Lettertype uit Nijntje.
Je eerste punt is feitelijk onjuist en je tweede punt is helemaal niet rullevant. Helaas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is knap, aangezien ik hier sinds maandag(?) niet heb gepost, en als ik al postte, ging het niet over Ajax. Ten tweede, hij begon er over, niet ik. Dus helaas.
Binnenkort.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je recensie.
Ik ben naar college geweest met Slobeend. Het was heel intiem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gegroet Johannes , hoe is je dag gegaan tot nu toe?
De teams vullen elkaar wel aan iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Belgie en Nederland fuseert : wereldkampioen
Heb ik ook een keer een boek van 280 pagina's in een dag uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad wat weinig tekst per pagina, leest wel vlot zo
Bedankt Hans Hermanquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
VBL / Het grote Fan-topic voor Johan Boskamp.
Droom ik elke dag vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Belgie en Nederland fuseert : wereldkampioen
Het was dinsdag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je eerste punt is feitelijk onjuist en je tweede punt is helemaal niet rullevant. Helaas.
Waarom een nieuwe UI?quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef muzas het volgende:
![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Mooi, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef muzas het volgende:
![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Heej JR. Alles klar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Sana zijn haar heeft geschoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |