SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 13-09-2013 15:54:51 ]
Nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk moet mijn tutorial even in de OP ds2.
Ik heb ervaring. Het is superhandig als iemand een lekker broodje met pindakaas en jam wil eten tijdens het FUTten, maar alleen in de rust tijd heeft. Een lekker broodje met pindakaas en jam in een paar seconden.quote:
De OP gaat je leven ook veranderen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ervaring. Het is superhandig als iemand een lekker broodje met pindakaas en jam wil eten tijdens het FUTten, maar alleen in de rust tijd heeft. Een lekker broodje met pindakaas en jam in een paar seconden.Veranderde mijn leven dit.
Holy shit. Is dat een DS2-USB-exclusive?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De OP gaat je leven ook veranderen.
Zo sta jij ook om anderen redenen.quote:
Zij doet altijd live cams in zo'n bar ergens in Spanje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
ds2 doe deze ook in op.
[ afbeelding ]
Nee, ik was gewoon aan het zoeken naar foto's en deze leek me wel geschikt voor het topic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit. Is dat een DS2-USB-exclusive?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zij doet altijd live cams in zo'n bar ergens in Spanje.
Pindakaas en jamquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ervaring. Het is superhandig als iemand een lekker broodje met pindakaas en jam wil eten tijdens het FUTten, maar alleen in de rust tijd heeft. Een lekker broodje met pindakaas en jam in een paar seconden.Veranderde mijn leven dit.
Als ik nodig naar de WC moet maar elk hokje is bezet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo sta jij ook om anderen redenen.
Dave Hesterquote:
Niet voor de babyquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik nodig naar de WC moet maar elk hokje is bezet.
Ehm, ik vind die tattoo best wel lelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
ds2 doe deze ook in op.
[ afbeelding ]
Volgens mij vergeet je straks tijdens het spelen van FIFA/GTA dat er nog een baby is thuis die moet eten.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je straks tijdens het spelen van FIFA/GTA dat er nog een baby is thuis die moet eten.
waar zoek je ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon aan het zoeken naar foto's en deze leek me wel geschikt voor het topic.
Ok. Dat gaan we gelijk even checkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
Futhead heeft de chemistry aangepast. nu kan ik eindelijk weer squads maken
Zoet met zout mixen vind ik niksquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
[..]
Haha, ook echt met 1 handje filmen
Hossel wat chickies voor een orgie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat dit een goed weekend wordt.. morgen ga ik weer wat wedstrijden kijken, hopelijk gaat Ajax het goed doen. En dan zondag (hopelijk) op de web app. Mijn ouders komen zondag wel weer thuis.
Ik moet zondag naar het voetbal en werk. Zit me echt de ogen uit de kop te janken nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat dit een goed weekend wordt.. morgen ga ik weer wat wedstrijden kijken, hopelijk gaat Ajax het goed doen. En dan zondag (hopelijk) op de web app. Mijn ouders komen zondag wel weer thuis.
Ik heb geen nummers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hossel wat chickies voor een orgie.
Hossel die chick van de supermarkt dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Kijk het GTA V topic de halve wereld streamt hem.quote:
Heb je nog tips over wat ik moet zeggen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hossel die chick van de supermarkt dan.
Gewoon je kloppende zalmforel tegen haar voorhoofd plempen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je nog tips over wat ik moet zeggen?
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hall0n ik ben ds2 kun jij me laten zien waar de oemtiti's liggen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
En als je serieus tips wil; als ze achter de kassa zit kun je gewoon over van alles praten en als ze in de supermarkt rondloopt gewoon wat random dingen vragen. Dan heb je zo een gesprek.
Maar dan moeten die mensen in de rij langer wachten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
En als je serieus tips wil; als ze achter de kassa zit kun je gewoon over van alles praten en als ze in de supermarkt rondloopt gewoon wat random dingen vragen. Dan heb je zo een gesprek.
Yo, ik ben DS2 ga met me mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet toch afrekenen enzo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dan moeten die mensen in de rij langer wachten.
DS2 rent altijd weg danquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet toch afrekenen enzo?Dan kun je toch kleppen.
Moet je wel wat meer kopen dan 1 blikje monsterquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
een pak xxl-condooms natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je wel wat meer kopen dan 1 blikje monster
en dan zeggen zullen we die samen gebruiken hi ha hoquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
een pak xxl-condooms natuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je wel wat meer kopen dan 1 blikje monster
en chloroformquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
een pak xxl-condooms natuurlijk.
Jep, de XXL condoom over je arm heen trekken en een kleine waterballon als condoom gebruiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
en dan zeggen zullen we die samen gebruiken hi ha ho
Ja, maar ik durf dan bijna niks te zeggen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
@ poker en lindje
https://mediahint.com
Mag ik m ook gebruiken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
@ poker en lindje
Daarom gewoon bij een chick die rondloopt wat vragen. Dat werkt beter. Dan heb je iig iets om over te praten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf dan bijna niks te zeggen.
mja als je dat nou al weet hequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daarom gewoon bij een chick die rondloopt wat vragen. Dat werkt beter. Dan heb je iig iets om over te praten.Des te vaker je met dames praat, des te makkelijker het gaat.
"Hoi! Weet jij waar de extra sterke XXL Kokosnootsmaak Anaalcondooms liggen", is bijvoorbeeld wel een goede opener. Haha, opener. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daarom gewoon bij een chick die rondloopt wat vragen. Dat werkt beter. Dan heb je iig iets om over te praten.Des te vaker je met dames praat, des te makkelijker het gaat.
"Hoi! Weet jij waar de extra sterke XXL Kokosnootsmaak Anaalcondooms liggen", is bijvoorbeeld wel een goede opener. Haha, opener. [ afbeelding ]
Ik wacht gewoon op het juiste moment.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar het eerste deel is wel waar. Hoe kun je ooit normaal met een meisje praten als je er niet aan begint en het probeert te doen?
Is voor pc. Maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
als hugh een ban krijgt ga ik JUICHEN
In principe mag je toch geen ban krijgen als je het spel eerder hebt via een winkel en het speelt. Volgens mij doen ze dat alleen maar als je vanalles deelt.quote:
quote:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 13:42:59Sigthórsson of Hoesen? De Boer liet al ruimte. 'Gelijk interview omdat je basis staat', roept Veltman net naar Hoesen. Dus. #ajapec reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is voor pc. Maakt me niet zoveel uit.
PC versie? Dafuq...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe mag je toch geen ban krijgen als je het spel eerder hebt via een winkel en het speelt. Volgens mij doen ze dat alleen maar als je vanalles deelt.
Precies. Ga de stad in. Schoenen passen. Op zoek naar een nieuwe jas. Zeg dat je een diner moet klaarmaken maar je weet niet zo goed wat.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar het eerste deel is wel waar. Hoe kun je ooit normaal met een meisje praten als je er niet aan begint en het probeert te doen?
dit jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
[..]
PC versie? Dafuq...
Ging er vanuit dat het voor Xbox was en dat het om een illegale download ging
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
PC versie? Dafuq...
Ging er vanuit dat het voor Xbox was en dat het om een illegale download ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers.
0 seeders 2784 leechers
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Creatieve geest spotted.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies. Ga de stad in. Schoenen passen. Op zoek naar een nieuwe jas. Zeg dat je een diner moet klaarmaken maar je weet niet zo goed wat.Zat kansen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
meteen even op downloaden klikken voor als GTA 6 uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers.
0 seeders 2784 leechers"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kun je dit werkend krijgen op de PC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers.
0 seeders 2784 leechersOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
niet ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit werkend krijgen op de PC?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is voor pc. Maakt me niet zoveel uit.
Dude. Dat zijn echt de meest simpele, laagdrempelige gesprekjes die je kunt hebben.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies. Ga de stad in. Schoenen passen. Op zoek naar een nieuwe jas. Zeg dat je een diner moet klaarmaken maar je weet niet zo goed wat.Zat kansen.
quote:
Wel mooi dat hij gelijk heeft. Niets is makkelijker om met vrouwen te leren praten door een winkel binnen te stappen en iets te vragen over een product.quote:
Jep. Heb hem net geïnstalleerd vi deze tutorial.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
Is er al een GTA V pc versie te downloaden ?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel mooi dat hij gelijk heeft. Niets is makkelijker om met vrouwen te leren praten door een winkel binnen te stappen en iets te vragen over een product.
Daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Maar ja, ik ga wel met de trein maar ik praat dan ook nooit met iemand.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude. Dat zijn echt de meest simpele, laagdrempelige gesprekjes die je kunt hebben.
DS, je gaat toch altijd met de trein? Help gewoon chicks met zware koffers etc, doe ik ook altijdEn altijd de bouncer een hand geven en vragen hoe het gaat.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
En altijd de bouncer een hand geven en vragen hoe het gaat.
en een fooitje geven he!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude. Dat zijn echt de meest simpele, laagdrempelige gesprekjes die je kunt hebben.
DS, je gaat toch altijd met de trein? Help gewoon chicks met zware koffers etc, doe ik ook altijdEn altijd de bouncer een hand geven en vragen hoe het gaat.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe het trouwens nog steeds weleens als ik me verveel. Sta ik ineens in een luguber schoenenwinkeltje crocs te passen die niet eens in mijn maat te krijgen zijn.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, Tim in dat topic wat Tobi postte
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, kan ik u hellepe?
Boetius? Vlaar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:34 schreef TheFastOne het volgende:
Boëtius-Jovetic-Lamela
Vilhena-Fernandinho-Paulinho
v. Aanholt- Vlaar- Vertonghen - Richards
De Gea
Fernandinhoquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:34 schreef TheFastOne het volgende:
Boëtius-Jovetic-Lamela
Vilhena-Fernandinho-Paulinho
v. Aanholt- Vlaar- Vertonghen - Richards
De Gea
thxquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
@ poker en lindje
Ja dat is normaal, doe ik eigenlijk ook best vaak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef Zhano het volgende:
Is het eigenlijk normaal om iets te zeggen tegen degene waar je naast gaat zitten in de trein? (Tenzij diegene natuurlijk met oordoppen in naar buiten zit te kijken oid)
Nee, tenzij diegene echt niks aan het doen isquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef Zhano het volgende:
Is het eigenlijk normaal om iets te zeggen tegen degene waar je naast gaat zitten in de trein? (Tenzij diegene natuurlijk met oordoppen in naar buiten zit te kijken oid)
Ja, doe ik ook nog weleens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef Zhano het volgende:
Geen idee, maar gisteren kwam er een chick naast me zitten en toen ik uit wilde stappen begon ze tegen me te praten. Ik zei ook nog wat terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef Zhano het volgende:
Lijkt me wel een baas. Strength is jammer ja, maar als linker CM of zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fernandinho
1.76
42 strength
54 heading
Njah, ik bedoel niet zozeer chicks hoor. Gewoon in het algemeen. Vind het gewoon wel beleefd. Bij mij in het appartementencomplex zijn bijvoorbeeld ook mensen die niks zeggen als je ze tegen komt. Ongemakkelijjjjjjk....quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook nog weleens.Gewoon een kleine vraag is vaak al een goede opener. Oordopjes zijn kut inderdaad.
Werkt niet op de console zkr?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thxDie hola unblocker heb ik nu al, werkt goed
![]()
@Rijst, download die hola shit. Kan je met je nl acc op usa site inloggen op pc.
ziek veel aanbod![]()
Of ze vroeg waar hij naar zat te staren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Chick: "Dus, waar moet je heen?Kom je uit school vandaan?"
DS2: *klapt laptop dicht en staart geschrokken uit raam*
Ik heb geen laptop bij me als ik naar school ga. Wel een telefoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Chick: "Dus, waar moet je heen?Kom je uit school vandaan?"
DS2: *klapt laptop dicht en staart geschrokken uit raam*
Ik van de week met een opa op de pont, over fietssturenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ooit een fucking lang gesprek gehad met zo'n oma.Die begon ineens te lullen, niet te zuunig (© Zhano)
lijkt me niet nee heb gewoon plugin voor chrome geinstalleerdquote:
Hoe heb je dat gedaan met CC/Paypal dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thxDie hola unblocker heb ik nu al, werkt goed
![]()
@Rijst, download die hola shit. Kan je met je nl acc op usa site inloggen op pc.
ziek veel aanbod![]()
Ik vandaag in de wachtkamer van het ziekenhuis, mensen die zich lopen te irriteren dat ze al anderhalf uur wachten, en maar niks horen. Een en al frustratiequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik van de week met een opa op de pont, over fietssturen
Die oma vertelde toen dat ze een kleinzoon in Nieuw-Zeeland had wonen en die had daar een nieuw soort beregeningssysteem geïntroduceerd voor de landbouw. Heeft ze drie kwartier over zitten vertellen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik van de week met een opa op de pont, over fietssturen
Nu weer thuis? Niets ernstigs?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vandaag in de wachtkamer van het ziekenhuis, mensen die zich lopen te irriteren dat ze al anderhalf uur wachten, en maar niks horen. Een en al frustratie
Jawel. Stuitlig (dus waarschijnlijk keizersnee), en mogelijk zwangerschapsvergiftiging.quote:
Ah. Godver. Sterkte.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel. Stuitlig (dus waarschijnlijk keizersnee), en mogelijk zwangerschapsvergiftiging.
Ai, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fernandinho
1.76
42 strength
54 heading
Fuuuck. Sterkte man.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel. Stuitlig (dus waarschijnlijk keizersnee), en mogelijk zwangerschapsvergiftiging.
maand gratis, je moet alleen 1 cent sturen ofzo(had ik via ideal gedaan)quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met CC/Paypal dan?
Ai erg vervelend. Sterke ermee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks, ik ben er redelijk nuchter over. Misschien komt dat wel omdat ik die keizersnee niet hoef te ondergaan. De bevalling ook niet trouwens. Vrouwlief daarentegen...quote:
Ah dus acc aanmaken zonder die plugin en dan mét die plugin alle series etc kijken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maand gratis, je moet alleen 1 cent sturen ofzo(had ik via ideal gedaan)
en kan dus gewoon met dat nl acc erop
zo had ik het iig gedaan ja, op nl site account maken en dan als je een account hebt de rest doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah dus acc aanmaken zonder die plugin en dan mét die plugin alle series etc kijken?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
klote idd, sterkte POTS.
[..]
zo had ik het iig gedaan ja, op nl site account maken en dan als je een account hebt de rest doen
en natuurlijk gelijk gierig lidmaatschap opzeggen zodat ie over een maand stopt
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Thanks guys, komt goed
Deze vergoedde al best wel wat trouwens
[ afbeelding ]
Misschien kan Trapz m ff painten want ik zie t nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Thanks guys, komt goed
Deze vergoedde al best wel wat trouwens
[ afbeelding ]
Gastquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien kan Trapz m ff painten want ik zie t niet
Don't.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag laatst mensen op school die het over de FIFA 14 legends hadden. Toen vroeg ook iemand of dat voor FUT was maar toen heb ik niks gezegd. De volgende keer ga ik hem wel even over mijn filmpjes vertellen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag laatst mensen op school die het over de FIFA 14 legends hadden. Toen vroeg ook iemand of dat voor FUT was maar toen heb ik niks gezegd. De volgende keer ga ik hem wel even over mijn filmpjes vertellen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien kan Trapz m ff painten want ik zie t niet
Hoe doe je dat die smiley niet werkt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zit nu in de trein in dat hok waar je normaal gesprokeninstapt. :D
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan hem ook op de Jtag zetten maar ik wacht lekker tot dinsdag
je had nog 3x moeten afleggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
in Fifa 14 kun je best leuke aanvallen opzetten, jammer dat deze er niet in ging
hahahaquote:
Ziet er wel goed uit ja..veel van dat soort passes waren eigenlijk onmogelijk in 13quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
in Fifa 14 kun je best leuke aanvallen opzetten, jammer dat deze er niet in ging
is dat raar dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zit nu in de trein in dat hok waar je normaal gesprokeninstapt.
... ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Dyslexie danquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit stuk ja
Rutger: "tja, tegenwoordig heeft de halve wereld wel ADHD"
Dat is al heel lang bekend hoor..is diezelfde dag al gezegd. Snap niet dat ze dit nu uit het interview oppikken als nieuws.quote:
Tweede keer ooit dat je met de trein gaat ofzo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tweede keer ooit dat je met de trein gaat ofzo?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tweede keer ooit dat je met de trein gaat ofzo?
Wat een slecht verhaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is al heel lang bekend hoor..is diezelfde dag al gezegd. Snap niet dat ze dit nu uit het interview oppikken als nieuws.
Meest shocking vond ik nog dat Luque nog veel meer salaris kreeg dan ik dacht..hij zat op 2,4 miljoen NETTO
Doe maar een ander gespreksonderwerp kiezen de volgende keer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
precies, ik vind het echt een enorme vooruitgang en veel meer variatie is er nu mogelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit ja..veel van dat soort passes waren eigenlijk onmogelijk in 13
Zonde van je tijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zal vanavond of morgen ook eens voor het eerst de demo spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kerel die zijn zwangere vrouw in de supermarkt laat werken en zelf geen reet uitvoert
NAC Breda
Rèsbaarge
Wat nouquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kerel die zijn zwangere vrouw in de supermarkt laat werken en zelf geen reet uitvoert
Waarom verbaast jouw standpunt mij eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat nou? Die gast heeft het gemaakt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ene mens met die hangtett0n, die zich er psychisch niet toe kan zetten om aan het werk te gaan, en dan maar met die mental coach moet gaan pratenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ene mens met die hangtett0n, die zich er psychisch niet toe kan zetten om aan het werk te gaan, en dan maar met die mental coach moet gaan praten
"Wat is wit brood in het Frans?...Uhm...wiet broot! Ja die! Wiet!"quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is dan hiermee getrouwd![]()
[ afbeelding ]
En dat plant zich dan nog voort ook.
Het gaat over verwende jongetjes en meisjes die alles van hun papsie kregen, maar mentale problemen krijgen als ze volwassen zijn.quote:
Eey die beesten komen fucking hard aanquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat over verwende jongetjes en meisjes die alles van hun papsie kregen, maar mentale problemen krijgen als ze volwassen zijn.
nee ik zeg gewoon gedag hoe kom je er nou bij dat ik me voel aangesproken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken?
Die dag dat het werd afgesloten al nog maar 600k auctions toen op PS3quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
nog maar 300k auctions op de xbox
Ik heb vanmorgen nog FUT13 gespeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
nog maar 300k auctions op de xbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik evenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee ik zeg gewoon gedag hoe kom je er nou bij dat ik me voel aangesproken?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog FUT13 gespeeld.
Aangezien FUT13 bijna afgelopen is ga ik nu een speler waar ik in heb gehandeld bekend maken die jullie nog niet kenden:Nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar besteld ?quote:
dat is gewoon normaal hoor in het drukke deel van nederlandquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik bedoel dat het zo druk is dat ik daar van gaan zitten.
yes zometeen eindelijk weekend..
oh wacht ik moet ook nog vakken vullen
Hij heeft hem via via binnen gekregen. Nieteens pre-order ofzo.quote:
Ook hier in Fryslân hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hoor in het drukke deel van nederland
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 17:17:18Ajax-supporters moeten uitwedstrijd bij PSV mogelijk missen #psvaja http://t.co/QdUtQG72ps reageer retweet
Niet dat je anders ging ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 17:17:18Ajax-supporters moeten uitwedstrijd bij PSV mogelijk missen #psvaja http://t.co/QdUtQG72ps reageer retweet
nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Balotelli heeft 95 penalties in FUT14.. is er iemand die hoger heeft?
En terechtquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Balotelli heeft 95 penalties in FUT14.. is er iemand die hoger heeft?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja 41 en fietst als iemand die motorisch niet helemaal 100% is.
Hele spel ?quote:
Link ?quote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
JONGENS! De wekelijke column van Neville is weer uit![]()
![]()
http://www.easports.com/u(...)-mould-ultimate-team
Hebben de voetbal ''fans'' het zelf naar gemaakt de afgelopen decennia.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
Heb je het artikel uberhaupt gelezen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hebben de voetbal ''fans'' het zelf naar gemaakt de afgelopen decennia.
Vast nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je het artikel uberhaupt gelezen?
ik denk dat ie bedoelt dat men daarom verplicht met zo'n treincombi moetquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je het artikel uberhaupt gelezen?
Het is voor de PS3quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe eens link naar je torrent dan
Als ik GTA al had willen spelen dan heb ik hem wel al om mijn jtag gezetquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Spotnet
Moet je linkje van GTA V ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou me rijk rovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog FUT13 gespeeld.
Aangezien FUT13 bijna afgelopen is ga ik nu een speler waar ik in heb gehandeld bekend maken die jullie nog niet kenden:David Lopes.. die hypte ik hier al in september jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Het 'mooiste' is dat die kraanbestuurder ook geld ging graaien en nu zijn baas verliestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij 4 a 5 ton bij elkaar zou graaien zou het je echt niet boeienquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het 'mooiste' is dat die kraanbestuurder ook geld ging graaien en nu zijn baas verliest
Maar dat was gewoon als speler en niet omdat je in hem handelde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
David Lopes.. die hypte ik hier al in september jonguh
Beiden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon als speler en niet omdat je in hem handelde.
Autobuyersquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:17 schreef BDIL het volgende:
Ik plaats net een advertentie op marktplaats en meteen al een email
Nja de politie weet nu dat hij gegraaid heeft daar zijn beelden van dus er zal wel een onderzoekje naar de man in kwestie komen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij 4 a 5 ton bij elkaar zou graaien zou het je echt niet boeien
Maar jij hebt een tijdje niet gepost en in september was ik nog niet begonnen met mijn video's.quote:
Genoeg mensen streamen het blijkbaar. Een aantal op Fok! heeft hem zelf al binnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
De mensen in het GTA V topic zitten allemaal een stream te kijken van het spel. Is het spel al gelekt ofzo?
Mensen hebben het al binnen gekregen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
De mensen in het GTA V topic zitten allemaal een stream te kijken van het spel. Is het spel al gelekt ofzo?
O.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een tijdje niet gepost en in september was ik nog niet begonnen met mijn video's.
Geef het mee aan een aspergetrekkert. die zorgt wel dat het terecht komt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:28 schreef BDIL het volgende:
Hoeveel kost een spel verzenden naar polen ?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Genoeg mensen streamen het blijkbaar. Een aantal op Fok! heeft hem zelf al binnen
Ik snap niet dat je dan streams gaat kijken als je het zelf nog moet gaan spelen. Zware spoilers etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen hebben het al binnen gekregen ja.
Ok, de meeste spelers zijn misschien niet helemaal onbekend maar weinig mensen zoeken ze op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O.
Mijn punt is slechts dat David Lopes nou niet echt een onontdekte speler was die je geheim hoefde te houden.
De speler waar ik het meest in heb gehandeld was overigens een 75-rated RB uit Spanje met veel pace: Lora. Massaal oppikken voor 600/650 en verkopen voor 1400 a 2000 (in het begin).
(niet dat dit iemand boeit)
Ok, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet dat je dan streams gaat kijken als je het zelf nog moet gaan spelen. Zware spoilers etc.
Ik kijk niks, vind de plaatjes hier al hinderlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet dat je dan streams gaat kijken als je het zelf nog moet gaan spelen. Zware spoilers etc.
Neequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
Moet je xbox omgebouwd zijn om GTA V te spelen die je hebt gedownload ?
Moet je een spatie voor een vraagteken zetten ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
Moet je xbox omgebouwd zijn om GTA V te spelen die je hebt gedownload ?
wijf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je een spatie voor een vraagteken zetten ?
Sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kijk niks, vind de plaatjes hier al hinderlijk.
Over meevallers gesproken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef BDIL het volgende:
Holy ShitIk wou deze Assassins Creed Steelbook/Stickerbook voor 20 euro met de game verkopen, blijkt dat hij voor 450 euro op ebay gaat
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.budgetgaming.n(...)&forum_id=16&start=1
Dit en om die teksten die in beeld komen uit te schakelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
focking irritant dat extra klikken nu om yt video op 720p te krijgen
je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het echt een bazen spel is
Hou het voor jezelfquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik mag niets vertellen anders wordt Iwan boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |