SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 13-09-2013 15:54:51 ]
Nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk moet mijn tutorial even in de OP ds2.
Ik heb ervaring. Het is superhandig als iemand een lekker broodje met pindakaas en jam wil eten tijdens het FUTten, maar alleen in de rust tijd heeft. Een lekker broodje met pindakaas en jam in een paar seconden.quote:
De OP gaat je leven ook veranderen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ervaring. Het is superhandig als iemand een lekker broodje met pindakaas en jam wil eten tijdens het FUTten, maar alleen in de rust tijd heeft. Een lekker broodje met pindakaas en jam in een paar seconden.Veranderde mijn leven dit.
Holy shit. Is dat een DS2-USB-exclusive?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De OP gaat je leven ook veranderen.
Zo sta jij ook om anderen redenen.quote:
Zij doet altijd live cams in zo'n bar ergens in Spanje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
ds2 doe deze ook in op.
[ afbeelding ]
Nee, ik was gewoon aan het zoeken naar foto's en deze leek me wel geschikt voor het topic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit. Is dat een DS2-USB-exclusive?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zij doet altijd live cams in zo'n bar ergens in Spanje.
Pindakaas en jamquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ervaring. Het is superhandig als iemand een lekker broodje met pindakaas en jam wil eten tijdens het FUTten, maar alleen in de rust tijd heeft. Een lekker broodje met pindakaas en jam in een paar seconden.Veranderde mijn leven dit.
Als ik nodig naar de WC moet maar elk hokje is bezet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo sta jij ook om anderen redenen.
Dave Hesterquote:
Niet voor de babyquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik nodig naar de WC moet maar elk hokje is bezet.
Ehm, ik vind die tattoo best wel lelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
ds2 doe deze ook in op.
[ afbeelding ]
Volgens mij vergeet je straks tijdens het spelen van FIFA/GTA dat er nog een baby is thuis die moet eten.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je straks tijdens het spelen van FIFA/GTA dat er nog een baby is thuis die moet eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |