SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Weer te laat
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Tuurlijk. voornamelijk slijterijenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:56 schreef MrSweets het volgende:
Kan je shops overvallen voor cash ?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Is het mogelijk drugs te verhandelen vanuit ice cream trucks?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Net zonder vragen meegekregen bij de Bart Smit HC.
#yolo'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja dat kan wel denk ik, of je er weg mee komt is wat anders. Mocht je toch wat GTA V editie's robben dan post je maar weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:56 schreef MrSweets het volgende:
Kan je shops overvallen voor cash ?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:56 schreef MrSweets het volgende:
Kan je shops overvallen voor cash ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
pics or GTFOquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef Abed het volgende:
#yoloEvery war is different, every war is the same.![]()
Wat doe je hier?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef Abed het volgende:
#yolo![]()
BS en anders bewijs NU!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef Abed het volgende:
#yolo"Thats how we roll in the Shire!"![]()
het zou kunnen. je moet namelijk toch installeren. Maar mensen zonder pics kunnen gewoon oprotten met hun gelul.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef Abed het volgende:
#yolo
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Misschien moeten we afspreken dat je pas mag zeggen dat je hem hebt of installeert als je eerst een foto van het cd hoesje post.![]()
jammer dat ie zo vaak moet bufferen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:59 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Bij gebrek aan iets anders:
Chinese streamEvery war is different, every war is the same.![]()
In!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Seconde het volgende:
Misschien moeten we afspreken dat je pas mag zeggen dat je hem hebt of installeert als je eerst een foto van het cd hoesje post."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Kan toch? 360-versie zwerft al rond...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Praat gewoon niet!
Zonder pics valt er weinig te geloven..![]()
Ja, klopt. Daarom ook bij gebrek aan iets andersquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
jammer dat ie zo vaak moet bufferen..![]()
![]()
Ik heb al de preview van GTA VI.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb hem al weer doorverkocht
Met je ninja edit."Thats how we roll in the Shire!"![]()
valt nu wel mee. 2 keer buffer en nu is ie wat beter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:02 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daarom ook bij gebrek aan iets andersEvery war is different, every war is the same.![]()
Die ligt hier langs GTA VIIIquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb hem al weer doorverkocht, ben nu met 6 bezig<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Briefje erbij met FOK ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
hoeveel vingers moet ik ospteken?![]()
11quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
hoeveel vingers moet ik ospteken?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Iemand die zegt dat ie `m gewoon bij de winkel heeft gehaald heeft waarschijnlijk al onderweg foto`s van het spel gemaakt..quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Praat gewoon niet!
Zonder pics valt er weinig te geloven..
Als ze dan geen foto`s delen op dit forum.. zijn het gewoon Vuile aandacht hoeren.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
je middelvingerquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
hoeveel vingers moet ik ospteken?![]()
Je cumshot over de hoes van GTA in de vorm van het FOK! logo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
hoeveel vingers moet ik ospteken?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hij loopt heel de dag al te zeggen dat ie hem heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan toch? 360-versie zwerft al rond...![]()
Maar bewijs ho maar..![]()
briefje er bij met alle duitsers zijn homo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
hoeveel vingers moet ik ospteken?Every war is different, every war is the same.![]()
AANDACHTSHOERquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Omg! Een vriend van me heeft hem, ik ga er nu heen jullie krijgen pics als ik terug ben![]()
![]()
Tikken vangen gij?!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Omg! Een vriend van me heeft hem, ik ga er nu heen jullie krijgen pics als ik terug ben
Ik wil van niemand meer bullshit horen.
Je mag pas stoer doen en props krijgen als je post inclusief pics!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Vond ik te retro....quote:
vanaf 16 gaan ze weer de goede kant op
vanaf 20 is het alleen nog maar GTA Online<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
quote:Hapquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Omg! Een vriend van me heeft hem, ik ga er nu heen jullie krijgen pics als ik terug ben![]()
Onze Media Markt krijgt maandag pas aangeleverd samen met 2 pallets winkel/promotiemateriaal, normaal gesproken wordt er al dagen voor een release aangeleverd.
Ze zijn voorzichtig bij de leverancier, zal bij andere winkels niet anders zijn denk ik.![]()
![]()
Gebruik AUB een spoiler de volgende keer, dit wou ik niet weten!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vond ik te retro....
vanaf 20 is het alleen nog maar GTA Online![]()
Ja klopt wel, maar ik hou wel van die vintage graphics.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vond ik te retro....
vanaf 20 is het alleen nog maar GTA Online
Wat vond je van deeltje 21 en die missie met die auto?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
heb t idee dat ie missie wilt gaan doen. en ja hij kan niet rijden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die chinese stream is lame, maar wel goeie kwaliteitEvery war is different, every war is the same.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja klopt wel, maar ik hou wel van die vintage graphics.
Wat vond je van deeltje 21 en die missie met die watermeloen?![]()
![]()
Hoe goed ben je met Photoshop?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef Zolder het volgende:
Oke ik ga foto voor jullie maken met fok briefje"Thats how we roll in the Shire!"![]()
met fok briefje voor het fok topic op je beeldscherm dan eigenlijk. succes met shopquote:
Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Puzom het volgende:
Man man echt vrijdag de 13de!! Ik hem net gekocht, zit er geen disc in...................![]()
![]()
![]()
Mensen bewijzen in dit topic helemaal dat ze die game hebben terwijl op facebook en twitter al lang en breed bekend is dat veel NLers hem hebben kunnen halen. Foto maken en uploaden alles. handjevol nederlandse rappers speelt de game nu ook althuis op de bank enzo.![]()
Met je zus erop graag...quote:
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Hey Zolder, vriend, ik kom nu naar je toe ouwe reus.
Tot zo.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Moderator DIG
je kan veel zeggen maar zolder heeft t wel duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://imageshack.us/a/img401/6901/ly7y.jpg (copy/paste deze link)Every war is different, every war is the same.![]()
Nee grapje, deze lag bij de BS volgens GTAFquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
je kan veel zeggen maar zolder heeft t wel duidelijk gemaakt.![]()
die post ik net druiloorquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
Goed filmpje met geluid, freeroam, geen spoilers, HD capture device.
Moderator DIG
In deel 21 nog in een auto rijdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja klopt wel, maar ik hou wel van die vintage graphics.
Wat vond je van deeltje 21 en die missie met die auto?![]()
Geef mij maar de Xanto 4<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Nogmaals, warez is verboden op FOK! Ik wil daar niks over zien of lezen. Posts worden verwijderd.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
ik heb niks gezien over wares in dit topic? (ik bedoel dan topic #73)quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals, warez is verboden op FOK! Ik wil daar niks over zien of lezen. Posts worden verwijderd.Every war is different, every war is the same.![]()
Warez?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals, warez is verboden op FOK! Ik wil daar niks over zien of lezen. Posts worden verwijderd.![]()
![]()
Posts zijn inmiddels verwijderd maar stond er wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb niks gezien over wares in dit topic?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Godver!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Geen bonnetje maar dit zegt genoeg.. [ afbeelding ]Giggity giggity giggity!![]()
kan t nog kleiner?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Geen bonnetje maar dit zegt genoeg.. [ afbeelding ]Every war is different, every war is the same.![]()
Niet goed genoegquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Geen bonnetje maar dit zegt genoeg.. [ afbeelding ]![]()
ik had iets gepost over een baai (geen link of wat, maar dat mag dus ook al niet)quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb niks gezien over wares in dit topic? (ik bedoel dan topic #73)Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Baasquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Kan het nog kleiner, dan valt je photoshop aanpassingen helemaal niet op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Ik zie niks kerel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Geen bonnetje maar dit zegt genoeg.. [ afbeelding ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee, tuesday it isquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Neem aan dat bol.com niet eerder zal leveren dan dinsdag of wel?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Neem aan dat bol.com niet eerder zal leveren dan dinsdag of wel?
daarom ook geen pre-order gedaan..hoop um ergens vroegtijdig te kunnen kopenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nee, zal wel nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Neem aan dat bol.com niet eerder zal leveren dan dinsdag of wel?MentionedDCMJ![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
![]()
Net naar de Gamemania geweest om mijn oude spellen in te leveren, en ze verkopen hem absoluut niet vanwege de boetes. Ze liggen daar wel al netjes verpakt; why, whyyy.![]()
If not now, then when.![]()
ben je 12 of zo, wat een baby nagelsquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik heb een 8 tot half 6 baan.. daarom maar laten bezorgen. Aangezien ik verwacht dat GTA overal zal uitverkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
daarom ook geen pre-order gedaan..hoop um ergens vroegtijdig te kunnen kopen![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben je 12 of zo, wat een baby nagels![]()
![]()
Kom er aan met men pipa jwz mimangquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net naar de Gamemania geweest om mijn oude spellen in te leveren, en ze verkopen hem absoluut niet vanwege de boetes. Ze liggen daar wel al netjes verpakt; why, whyyy.![]()
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn de guides met die cirkel eromquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]![]()
yo mensen wat is er gaande?
Is het spel nu al uit? Dat ik ineens gameplaybeelden kan zien? Wat is er gebeurd de laatste paar uren?![]()
Ga maar eens even rondbellen naar winkels in de regio...ff kijken of ik wat kan bereiken (met eventueel 20 euro voor de winkelmederwerk)
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik krijg nogal een slappe van mijn bol bestelling
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Zegt nog niksquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Geen bonnetje maar dit zegt genoeg.. [ afbeelding ]
boekje(s) en kaart die in het doosje zitten<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Inderdaad, vind het erg knap dat het niemand lukt om een bon + naam + hoes op de foto te zetten, ter info doofusses, je hoeft het niet vast te houden.. neerleggen mag echt wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef Janeiros het volgende:
Niemand plaatst ook een duidelijke foto van de hele disc en een bon lol. HeuameausOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Enorm veel leaks en nu ook FOK!ers die um al hebben....quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:23 schreef Faazz het volgende:
yo mensen wat is er gaande?
Is het spel nu al uit? Dat ik ineens gameplaybeelden kan zien? Wat is er gebeurd de laatste paar uren?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
9/10quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kunnen ze via je Xbox live account niet zien dat je het spel vroegtijdig speelt
Of is dat gewoon legaal?![]()
Je ziet toch die fok auto update rechts onderinquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zegt nog niks
boekje(s) en kaart die in het doosje zitten![]()
![]()
pop up bedoel je...blijf je toch altijd houden met grote games en verminderde hardwarequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:24 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jammer van al het gespawn van de omgeving wel.
Vliegen daarentegen ziet er gaaf uit.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
dit is misschien wel de beste van vandaagquote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ga dan ook naar de Intertoys of zo'n andere witloftent, die hebben nergens verstand van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mwoah denk dat het hoofdkantoor van zulke zaken wel even heel duidelijk heeft gemaakt dat gta v -absoluut- niet voor de 17e verkocht mag wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de Intertoys of zo'n andere witloftent, die hebben nergens verstand van.![]()
![]()
Bart smit op Bos en Lommerpleinquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de Intertoys of zo'n andere witloftent, die hebben nergens verstand van.14 jarige marokmeisjes
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik ben niet meer zo opgewonden geweest sinds de executie van Osama Bin Laden.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal, arme man.
Moderator DIG
Zit er bijna nog over na te denken om wat winkels af te struinen
Moderator DIG
Houzee!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:26 schreef leeell het volgende:
[..]
Bart smit op Bos en Lommerplein14 jarige marokmeisjes
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:27 schreef _NZT_ het volgende:
HYPETRAIN OP VOLLE SNELHEID!!!!!
[ afbeelding ]HYPEN ALS EEN MUHFUKKU
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Je hebt gelijk loololol.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dat zijn de guides met die cirkel eromIf not now, then when.![]()
Have fun!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor crash dan maar nu ga ik spelen..![]()
ik vond wat die kerel zei erbij ook vrij vet : "come hurr niggu "quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef Puzom het volgende:
Deze toch nog de beste hoek totnutoe!
[ afbeelding ]<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Baasquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kiek m goanquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor crash dan maar nu ga ik spelen..Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
legit, veel plezier pikquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor crash dan maar nu ga ik spelen..Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Buh.. deze dagen gaan te lang duren.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Is het boekje vertaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
Have fun en geen spoilers posten hèquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
seems legit, lolquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gta 6 ga ik dus 3 maanden voor de release bij een gamestore oid solliciteren...hosselen die shit.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Waarom iemand de moeite zou doen om foto's te maken voor een forum snap ik dan ook weer niet, ga toch spelen man.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
vertel me later maar hoe je eraan bent gekomenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef d-lx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor crash dan maar nu ga ik spelen..
Moderator DIG
Juist kerel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:29 schreef d-lx het volgende:
Zal voor de liefhebber proberen wat ervaringen te delen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja maar e-penis!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom iemand de moeite zou doen om foto's te maken voor een forum snap ik dan ook weer niet, ga toch spelen man.![]()
Wel in spoilert aubquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:29 schreef d-lx het volgende:
Zal voor de liefhebber proberen wat ervaringen te delen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Je moet je shit bewijzen anders wordt je niet serieus genomenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom iemand de moeite zou doen om foto's te maken voor een forum snap ik dan ook weer niet, ga toch spelen man.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Denk eens aan de money die je kan maken als je nu een partij achterover gedrukt hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Who gives a fuck, we zijn maar anonieme forummerts.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moet je shit bewijzen anders wordt je niet serieus genomen
Dan kan je beter helemaal niks posten als je m echt hebt, maar geen foto wil makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Who gives a fuck, we zijn maar anonieme forummerts.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zou ook allang niet meer posten als ik m had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je beter helemaal niks posten als je m echt hebt, maar geen foto wil maken
Ga kijken bij stores als freerecord shop...die shit is failliet en hebben doorstart gemaakt...die zitten verlegen om de centen. Daar kan je nog wel wat regelen denk ikIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Je moet toch eerst installerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou ook allang niet meer posten als ik m had.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Bedoel je dat je zelf gaat kijken of als tipquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef _NZT_ het volgende:
Ga kijken bij stores als freerecord shop...die shit is failliet en hebben doorstart gemaakt...die zitten verlegen om de centen. Daar kan je nog wel wat regelen denk ikGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
This!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
ik vond wat die kerel zei erbij ook vrij vet : "come hurr niggu "Dat droge roetmopse commentaar erbij.
"Cum 'ere niggu!"
![]()
Tot 50% autoheal volgens mirquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar je hebt geen levensmeter dus meer?
Maar gewoon autoheal ?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat was wel een hoogtepuntje hoor, teringquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
This!Dat droge roetmopse commentaar erbij.
"Cum 'ere niggu!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat water!Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
ben echt bang dat ik als ik om gta v vraag ga worden uitgelachen
Moderator DIG
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
ben echt bang dat ik als ik om gta v vraag ga worden uitgelachen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Water is mooi maar die animatie van het water als hij er in duikt niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat water!![]()
Heb ik totaal niet........doen meeste toch al als ze mijn hoofd zien.......quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je laten uitlachen door iemand die bij intertoys o.i.d. werktquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
![]()
Installeren van de game neemt wel even in beslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:37 schreef d-lx het volgende:
Installeren van de game neemt wel even in beslagFf lekker rukken jonge. Kan je tenminste ontspannen die game spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
klopt, beetje schuim en daarna is het weer wegquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Water is mooi maar die animatie van het water als hij er in duikt niet echtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wees niet zo'n zelfbewuste betaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
ben echt bang dat ik als ik om gta v vraag ga worden uitgelachenWomen with dicks and weak men with vaginas.
mijn vrouw en de winkelmedewerkster hadden 3 weken geleden al lol toen ik dr voor saints row had laten lopen, toen liepen ze samen te grappen dat ze:quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Puzom het volgende:
[..]
Heb ik totaal niet........doen meeste toch al als ze mijn hoofd zien.......
"t zou vergeten"
"ik in een cars 2 slaapzak voor de deur zou liggen"
"hoogst waarschijnlijk vrij zou nemen"
"8 x zou bellen"
en daar klopt helemaal niets van... ik ga namelijk in een barbieslaapzak leggen voor de deur.Giggity giggity giggity!![]()
Wat? Waarom moet dat erin?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:35 schreef Puzom het volgende:
Trouwens weer even lekker zeuren...........maar waar zijn de airbags??![]()
Goede vraag! Vroeg ik me ook al af nadat ik de EAN nummers had bekeken.quote:
Vind dat altijd mi kanki lelijk.![]()
![]()
Denk dat er niets van mij overblijft als ik clips/streams/gifs blijf kijken dit weekend zonder dat ik het zelf kan spelen
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
ga naar een winkel, zoek een medewerker uit die qua uiterlijk hier dichtbij in de buurt komt:quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
ben echt bang dat ik als ik om gta v vraag ga worden uitgelachen
en regelen die gameIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik vind het altijd wel grappig/creatief.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede vraag! Vroeg ik me ook al af nadat ik de EAN nummers had bekeken.
![]()
![]()
ass
titties
ass n tittiesWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
ga naar een winkel, zoek een medewerker uit die qua uiterlijk hier dichtbij in de buurt komt:
[ afbeelding ]
en regelen die game![]()
![]()
![]()
Boekje is vrij dun, maar is wel in het nederlands geschreven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede vraag! Vroeg ik me ook al af nadat ik de EAN nummers had bekeken.
ik voel me sowieso een beetje onzeker als ik in real life een video game koop, daarom bestel ik tegenwoordig altijd onlineOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Deze postquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
ga naar een winkel, zoek een medewerker uit die qua uiterlijk hier dichtbij in de buurt komt:
[ afbeelding ]
en regelen die game![]()
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik voel me sowieso een beetje onzeker als ik in een real life een video game koop, daarom bestel ik tegenwoordig altijd onlinegast
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Vind het zonde en het neemt de scherpe Rockstar randjes eraf, geeft het een beetje het knullige GTAGames.nl gevoel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig/creatief.
Bovendien weet je dan dat een of andere vertaler van een uitzendbureau het heeft gedaan, en niet de magische in-house afdeling zelf.
Net als chicks, gewoon origineel en raw.![]()
deze chinees is alleen maar aant rondrijden geloof ik http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-52o079n4.htmquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef Maastoren het volgende:
iemand nog een link naar een stream die geen missies doet?Every war is different, every war is the same.![]()
Blijft een beetje awkward om dat als volwassen vent te doen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik voel me sowieso een beetje onzeker als ik in real life een video game koop, daarom bestel ik tegenwoordig altijd online![]()
Zit dat er serieus inquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
ass
[ afbeelding ]
titties
ass n titties![]()
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijft een beetje awkward om dat als volwassen vent te doen ja.![]()
![]()
godverdommequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik voel me sowieso een beetje onzeker als ik in real life een video game koop, daarom bestel ik tegenwoordig altijd online![]()
![]()
Inderdaad ja. Altijd van die leuke meisjes achter de kassa.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijft een beetje awkward om dat als volwassen vent te doen ja.
Ik trek dat niet.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Xbox in da pocket. Lekker vrouwtje die hem verkocht man! 1.60 en een partij MELOENEN!!
Dayum!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Het is niet alsof het begin jaren 90 is..waar alleen de nerds spellen spelen.. en waar je dus naar een duister hoekje achter in de computer winkel moet om een keuze te maken uit 20 spellen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik voel me sowieso een beetje onzeker als ik in een real life een video game koop, daarom bestel ik tegenwoordig altijd online
Ja ik zou me schamen als ik daar zou staan met Little Pony Island Adventure in m`n hand, maar GTA?..NahOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
'Is voor mijn zoontje' en klaar. Vinden ze je nog een coole daddy ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijft een beetje awkward om dat als volwassen vent te doen ja.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nee, is zo, je moet dan even een drempeltje over. Tenzij je een doorgewinterde nerd bent die dit tafereel wekelijks herhaalt.quote:![]()
thnxquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
deze chinees is alleen maar aant rondrijden geloof ik http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-52o079n4.htm![]()
![]()
Hell yeahhh!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef HostiHawaii het volgende:
Xbox in da pocket. Lekker vrouwtje die hem verkocht man! 1.60 en een partij MELOENEN!!
Dayum!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
kan niet wachten op de pc versie 1080p, tessellated, lekker fapp0nquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Heb je dat ook als je appels koopt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, is zo, je moet dan even een drempeltje over. Tenzij je een doorgewinterde nerd bent die dit tafereel wekelijks herhaalt.![]()
lolol tr gedaan suc6 mt je banquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
ass
[ afbeelding ]
titties
ass n titties
If not now, then when.![]()
betaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, is zo, je moet dan even een drempeltje over. Tenzij je een doorgewinterde nerd bent die dit tafereel wekelijks herhaalt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Welke winkel trekken jullie die Xbox games nu weg trouwens?Achterkant doosje dus ook?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef d-lx het volgende:
[..]
Boekje is vrij dun, maar is wel in het nederlands geschreven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je buiten komt?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:37 schreef d-lx het volgende:
Installeren van de game neemt wel even in beslagHoeveel mb is het? kan het niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja alles is in het Nederlands geschrevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Welke winkel trekken jullie die Xbox games nu weg trouwens?
[..]
Achterkant doosje dus ook?![]()
Waar heb je 'm gefixt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef HostiHawaii het volgende:
Dayum!![]()
Waar had je hem ook weer gehaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:44 schreef d-lx het volgende:
[..]
Ja alles is in het Nederlands geschreven![]()
![]()
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mogen Chinezen überhaupt wel GTA spelen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Fair enough. Eigenlijk zou je ze beide moeten hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind het zonde en het neemt de scherpe Rockstar randjes eraf, geeft het een beetje het knullige GTAGames.nl gevoel.
Bovendien weet je dan dat een of andere vertaler van een uitzendbureau het heeft gedaan, en niet de magische in-house afdeling zelf.
Net als chicks, gewoon origineel en raw.![]()
Oh yayquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:44 schreef d-lx het volgende:
[..]
Ja alles is in het Nederlands geschrevenOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Gamemania in Den Bosch gebeld, maar ze zeggen hem nog niet eens binnen te hebben en ehm dus ook niet uitgeven. Damn."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik ga huilen, het is weekend en moet nog wachten tot dinsdag![]()
Terwijl blijkbaar op sommige plekken het spel al te regelen is![]()
![]()
Und? Heb je nou een xbox?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Fair enough. Eigenlijk zou je ze beide moeten hebben.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Meen je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijft een beetje awkward om dat als volwassen vent te doen ja.
Boeit me echt helemaal geen fuck wat iemand anders evt. denkt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Wachten hond!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
Gamemania in Den Bosch gebeld, maar ze zeggen hem nog niet eens binnen te hebben en ehm dus ook niet uitgeven. Damn.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Heeft voor mij toch geen zin om het te proberen.
"Jongeman, mag ik dan wel even jouw identificatie zien?".![]()
Hont! En ik wacht, maar als ik legit kan spelen dan doe ik die ding swa.quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
je vraag gewoon netjes een jongen van rond de 20 die buiten waggelt op straat of die het spel voor je haalt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
"Jongeman, mag ik dan wel even jouw identificatie zien?".![]()
![]()
Ze verkopen toch niet. De enige weg is de illegale gangstah weg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef Donderjagers het volgende:
Motherfuckers, ik ga zo direct ff naar de Bartsmit, Intertoys, GameMania om een exemplaar te eisen.If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
跪等PC版啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geloof dat deze Chinees een PC versie wil.
Nog niet. Ik zit nu nog op stage.quote:
Toch twijfel ik nog wel. Console is bijna aan het einde van z'n latijn en anderen zeggen ook dat ik het niet moet doen (prev gen dit dat).
Dus ik weet het nog niet.![]()
als je 16 bent mogen die mongols niet weigerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
"Jongeman, mag ik dan wel even jouw identificatie zien?".Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Das mooi want Almelo = gangster.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze verkopen toch niet. De enige weg is de illegale gangstah weg.![]()
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je 16 bent mogen die mongols niet weigeren![]()
vertel hoe het is gegaan, stuur dm of zo aubquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef Donderjagers het volgende:
Motherfuckers, ik ga zo direct ff naar de Bartsmit, Intertoys, GameMania om een exemplaar te eisen.
Moderator DIG
game is 18+ dus toch wel?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je 16 bent mogen die mongols niet weigerenEvery war is different, every war is the same.![]()
In dat geval; Almelo is inderdaad fucking gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Das mooi want Almelo = gangster.If not now, then when.![]()
is een wet voorquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
nee staat in de wet maatjequote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die missie met Tow trcuk ziet er wel vet uit. Da free roam filmpje met dat vliegtuig vind ik maar meh...![]()
dit dusquote:
Moderator DIG
Sommige winkels weten niet. Ik heb wel eens een spel moeten kopen voor een jong knaapje omdat 'ie 'm niet meekreeg![]()
![]()
Zeer veel gespawn van de omgeving inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef fotostarter het volgende:
Die missie met Tow trcuk ziet er wel vet uit. Da free roam filmpje met dat vliegtuig vind ik maar meh...Digo![]()
hah ik ging 5 jaar geleden gta SA met een vriend proberen te kopen maar ze weigerdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:51 schreef Maastoren het volgende:
Sommige winkels weten niet. Ik heb wel eens een spel moeten kopen voor een jong knaapje omdat 'ie 'm niet meekreeg
Moderator DIG
Ook dat.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zeer veel gespawn van de omgeving inderdaad.
En die explosie... van een vliegtuig
Als ik mijn aansteker op de grond gooi, zie ik nog meer spektakel![]()
![]()
Sticker zit er nog op zelfs!
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Almelo is klein Ankara daarom is het gevaarlijk voor de rest is het gewoon een stink stadquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In dat geval; Almelo is inderdaad fucking gevaarlijk.![]()
![]()
Lekker G!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nog op je werk met je lelijke Dell.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Vaak buj te bang.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:53 schreef XethaX het volgende:
[..]
Almelo is klein Ankara daarom is het gevaarlijk voor de rest is het gewoon een stink stadIf not now, then when.![]()
netjes man, have funquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten op Dell papi, heb thuis ook een Dell IPS scherm die fukkin aan is vriendquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Lekker G!
Ben je nog op je werk met je lelijke Dell.
Gewoon doen man, met een beetje speur- en onderhandelwerk kun je vandaag nog een PS3 voor rond de 100 euro ophalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nog niet. Ik zit nu nog op stage.
Toch twijfel ik nog wel. Console is bijna aan het einde van z'n latijn en anderen zeggen ook dat ik het niet moet doen (prev gen dit dat).
Dus ik weet het nog niet.
Next-gen komt nog lang niet op gang, en je kunt nu alle topgames van Marktplaats halen en in je console duwen.![]()
Heb zelf GTA IV op de PC gespeeld (legit), maar heb IV + beide DLC's alsnog op de PS3 nu. PSN bundel, 8 euro en mijn chick speelt het al een paar weken nu.Blijft goed.
![]()
En dan rent ie er met z'n geld vandoor, of spelquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef XethaX het volgende:
[..]
je vraag gewoon netjes een jongen van rond de 20 die buiten waggelt op straat of die het spel voor je haalt?![]()
![]()
Almelo hoe wat waar? Mangs mujje wach'n, zoals vandaagquote:
Hier bi'w nog ruw & onwiez, past wel bij gta.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:55 schreef Principia het volgende:
Ik heb mijn GTA V ook besteld bij de GameMania in Almelo, opvallend veel Tukkers hier.
Digo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: