Kom er aan met men pipa jwz mimangquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net naar de Gamemania geweest om mijn oude spellen in te leveren, en ze verkopen hem absoluut niet vanwege de boetes. Ze liggen daar wel al netjes verpakt; why, whyyy.![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de guides met die cirkel eromquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net naar de Gamemania geweest om mijn oude spellen in te leveren, en ze verkopen hem absoluut niet vanwege de boetes. Ze liggen daar wel al netjes verpakt; why, whyyy.![]()
[ afbeelding ]
Zegt nog niksquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef d-lx het volgende:
Geen bonnetje maar dit zegt genoeg.. [ afbeelding ]
Inderdaad, vind het erg knap dat het niemand lukt om een bon + naam + hoes op de foto te zetten, ter info doofusses, je hoeft het niet vast te houden.. neerleggen mag echt wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef Janeiros het volgende:
Niemand plaatst ook een duidelijke foto van de hele disc en een bon lol. Heuameaus
Enorm veel leaks en nu ook FOK!ers die um al hebben....quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:23 schreef Faazz het volgende:
yo mensen wat is er gaande?
Is het spel nu al uit? Dat ik ineens gameplaybeelden kan zien? Wat is er gebeurd de laatste paar uren?
9/10quote:
Je ziet toch die fok auto update rechts onderinquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zegt nog niks
boekje(s) en kaart die in het doosje zitten
pop up bedoel je...blijf je toch altijd houden met grote games en verminderde hardwarequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:24 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jammer van al het gespawn van de omgeving wel.
Vliegen daarentegen ziet er gaaf uit.
dit is misschien wel de beste van vandaagquote:
Ga dan ook naar de Intertoys of zo'n andere witloftent, die hebben nergens verstand van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Mwoah denk dat het hoofdkantoor van zulke zaken wel even heel duidelijk heeft gemaakt dat gta v -absoluut- niet voor de 17e verkocht mag wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de Intertoys of zo'n andere witloftent, die hebben nergens verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |