Zie je de mannen om je heen die niet onbereikbaar zijn wel? Die zijn uiteindelijk vaak toch wat leuker (en het feit dat ze bereikbaar zijn is ook wel fijn). Of vind je dat gewoon niet interessant?quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral mannen. De onbereikbare man, de man die bezet is, de man die ik niet hoor te krijgen.
Soort van bevestiging zoeken dat ik ook iets waard ben. Maar bereik er alleen maar t tegenovergestelde mee.
Bij vrouwen zoek ik af en toe een klik om erbij te horen. Maar dat is meestal gedoemd om te mislukken.
Volgens mij heb ik van iemand in dit topic gehoord dat het wel lekker spul is.quote:Op zondag 15 september 2013 17:12 schreef rednailpolish het volgende:
Is er hier iemand bekend met valium? Zo ja, hoe werkte het, wat zijn de voordelen en nadelen enz?
Soms. Die zijn leuk voor een avondje eventueel, maar ben ze al snel zat. En meestal zie ik ze niet en zij mij ook niet. En de twee vrijgezelle mannen die ik wel leukond, die vonden mij na een tijdje niets.quote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Zie je de mannen om je heen die niet onbereikbaar zijn wel? Die zijn uiteindelijk vaak toch wat leuker (en het feit dat ze bereikbaar zijn is ook wel fijn). Of vind je dat gewoon niet interessant?
Ah, ja iemand raadde dat me aan! Ga ik denk ik maar achteraan danquote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van iemand in dit topic gehoord dat het wel lekker spul is..
Wow, super! Welke medicatie gebruik je?quote:Op zondag 15 september 2013 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De medicatieverhoging slaat aan! Ik heb meer energie!
Gister feestje gehad, op mn alcoholgebruik gelet en niet dronken geworden. Alleen een beetje uit balans door slapen van 4 - 11 en 13 - 16 uur maar voor de rest ging het vanaf woensdag tot zaterdag voelde ik me echt goed. Ben zelfs weer eens gaan sporten en ben van plan morgen weer te gaan
Ik snap de aantrekkingskracht heel goed. Ik word niet zo snel verliefd, maar de eerste keer dat ik dat was, was dat op iemand met een vriendin. Daar werd ik niet heel blij vanquote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms. Die zijn leuk voor een avondje eventueel, maar ben ze al snel zat. En meestal zie ik ze niet en zij mij ook niet. En de twee vrijgezelle mannen die ik wel leukond, die vonden mij na een tijdje niets.
niemand?quote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hebben meerdere mensen dit? dat als ze met iemand wat minder kunnen opschieten terwijl het begin zo goed en leuk was, maar als je doorhebt dat je aan het lijntje word gehouden je toch steeds met dezelfde mensen om wilt blijven gaan waardoor je het gevoel houdt maar geen stap verder komt?
of.. terug gaan nar mensen waar je toch van weet dat het niet gaat werken? waardoor het kutte gevoel terugkomt?
Nee, met het type probleem dat jij hebt, heb ik niet zoveel ervaring.quote:
Nee, ik ontwijk gewoon iedereen. Dan heb je dat soort problemen ook nietquote:
Goedzo!quote:Op zondag 15 september 2013 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De medicatieverhoging slaat aan! Ik heb meer energie!
Gister feestje gehad, op mn alcoholgebruik gelet en niet dronken geworden. Alleen een beetje uit balans door slapen van 4 - 11 en 13 - 16 uur maar voor de rest ging het vanaf woensdag tot zaterdag voelde ik me echt goed. Ben zelfs weer eens gaan sporten en ben van plan morgen weer te gaan
Maar dan heb je bijna niemand om je heen, toch?quote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ontwijk gewoon iedereen. Dan heb je dat soort problemen ook niet
Ondertussen alweer zes jaar vrijgezel, dus ik geloof er steeds minder in.quote:Op zondag 15 september 2013 17:33 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht heel goed. Ik word niet zo snel verliefd, maar de eerste keer dat ik dat was, was dat op iemand met een vriendin. Daar werd ik niet heel blij van![]()
Klinkt misschien cliché, maar er is ergens echt wel een man die bereikbaar is en interessant. Heeft een tijdje geduurd voordat ik die vond, maar die is ook echt wel heel leuk. Maar die aandacht van mannen zoeken, tsja dat doe ik soms eigenlijk nog steeds
Venlafaxine. Ik had 150 mg wat dus alleen werkt op de serotonine. Maar nu ik 225 gebruik werkt het ook op de noradrenaline en tot nu toe heeft dat een super effect!! Sowieso niet de hele dag moe zijn is al een hele vooruitgang. Sporten (zwemmen) was best lekker, hopen dat het morgen ook zo lekker is. En dan misschien een abbo halen en volhouden om elke week te gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 17:29 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Ah, ja iemand raadde dat me aan! Ga ik denk ik maar achteraan dan
[..]
Wow, super! Welke medicatie gebruik je?
Dat klopt. Ik heb een sterke behoefte aan meer contact maar doordat ik mezelf verschrikkelijk vind kan ik het me niet voorstellen dat anderen me wel aardig/tof vinden. Daarom laat ik het maar zitten, dan hoef ik daar ook niet over te piekeren oid. Voor nu is het ook wel even primaquote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar dan heb je bijna niemand om je heen, toch?
Het zal ze wel hebben afgeleid.quote:Op zondag 15 september 2013 17:07 schreef Detroit het volgende:
[..]
"Gray, je maakte de andere kindjes bang en daardoor hebben wij jouw Lego afgepakt!"..
Mis je dan ook niet de vreugde en magie van het leven?quote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ontwijk gewoon iedereen. Dan heb je dat soort problemen ook niet
Ongetwijfeld, maar dat ervaar ik sowieso niet meer. Overleven en blijven ademhalen is al jaren een doel op zich hier.quote:Op zondag 15 september 2013 18:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mis je dan ook niet de vreugde en magie van het leven?
hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat ervaar ik sowieso niet meer. Overleven en blijven ademhalen is al jaren een doel op zich hier.
37, maar m'n gelazer heb ik al sinds de puberteit.quote:
Heb je we'll hulp of gehad?quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef minthy het volgende:
[..]
37, maar m'n gelazer heb ik al sinds de puberteit.
Nee toch? Je krijgt een dikke knuffel van mij *knuffel*quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertussen alweer zes jaar vrijgezel, dus ik geloof er steeds minder in.
En jij ook *knuffel*quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef minthy het volgende:
[..]
37, maar m'n gelazer heb ik al sinds de puberteit.
Sinds een paar weken loop ik bij GGZ en is er een traject opgezet waarmee ik komende week ga starten. Daarvoor nooit hulp gehad omdat ik het zelf niet als probleem zag en goed mee kon komen.quote:
Je lijkt me een leuke meid ondanks dat ik je destijds weinig tot niet gesproken heb. Enig idee waarom je nog vrijgezel bent?quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertussen alweer zes jaar vrijgezel, dus ik geloof er steeds minder in.
Succes mintquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds een paar weken loop ik bij GGZ en is er een traject opgezet waarmee ik komende week ga starten. Daarvoor nooit hulp gehad omdat ik het zelf niet als probleem zag en goed mee kon komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |