abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 08:51:14 #201
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131469541
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch... dat is geen solide stuk staal.
Oja, jij vergelijkt een vliegtuig met een watersnijbrander.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 23 september 2013 @ 08:58:37 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131469647
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Oja, jij vergelijkt een vliegtuig met een watersnijbrander.
Heel rakelings ja, gezien mensen denken dat een zachter materiaal nooit door een harder materiaal kan vliegen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 09:14:36 #203
341203 3-voud
pi_131469886
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heel rakelings ja, gezien mensen denken dat een zachter materiaal nooit door een harder materiaal kan vliegen.
Kan wel, als de condities daarvoor goed zijn.
Je probeert nu te vertellen dat een appel wel door beton kan als je het maar hard genoeg afvuurt.

Nee.
  maandag 23 september 2013 @ 09:26:06 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131470082
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je probeert nu te vertellen dat een appel wel door beton kan als je het maar hard genoeg afvuurt.

Nee.
Inderdaad maar overdrijven is ook een vak.
We hebben het in dit geval over een vliegtuig wat door een aantal Metalen Kozijnen konden vliegen.
Dus snelheid en een groot object door een gebouw.

Kleinere vliegtuigen vliegen minder snel en hebben veel minder massa.
hier onder het effect van een vracht vliegtuig flat de bijlmer ramp.
Bijna het hele middenstuk is weg, en nederlandse gebouwen bestaan uit beton.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 23 september 2013 @ 09:26:45 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131470095
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee.
Nee dat zeg ik niet. Lees nog eens goed.
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 09:31:42 #206
341203 3-voud
pi_131470183
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad maar overdrijven is ook een vak.
We hebben het in dit geval over een vliegtuig wat door een aantal Metalen Kozijnen konden vliegen.
Dus snelheid en een groot object door een gebouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleinere vliegtuigen vliegen minder snel en hebben veel minder massa.
hier onder het effect van een vracht vliegtuig flat de bijlmer ramp.
Bijna het hele middenstuk is weg, en nederlandse gebouwen bestaan uit beton.
[ afbeelding ]
Die eerste 2 foto's zeggen niets. Die 2 vliegtuigjes vlogen precies in het raam.
De Bijlmer was wel van andere orde. Dat pand was relatief dunner en het vliegtuig veel groter (747). Tevens is een dergelijke flat niet bewust berekent op vliegtuig inslagen. De WTC wel. 2x een 747 zelfs.
  maandag 23 september 2013 @ 09:36:54 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131470287
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die eerste 2 foto's zeggen niets. Die 2 vliegtuigjes vlogen precies in het raam.
De Bijlmer was wel van andere orde. Dat pand was relatief dunner en het vliegtuig veel groter (747). Tevens is een dergelijke flat niet bewust berekent op vliegtuig inslagen. De WTC wel. 2x een 747 zelfs.
Inderdaad daarom ben ik zo verbaasd dat de brand alsnog zo snel kon verspreiden!
Ondanks dat een paar jaar ervoor een volledig nieuw sprinklersysteem geplaatst is.
En dat de breuk, hij zakt aan de zijkant in maar gek genoeg niet op de plek waar vliegtuig ingevlogen is, en daarna het pannenkoek effect...
Terwijl je zou verwachten dat die kant juist het zwakst is.
Filmpje van het kozijn wat begeeft is hier vaker geplaatst.
  maandag 23 september 2013 @ 09:36:55 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131470288
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En jij beweert dat ik me moet verdiepen... :')
Tip: vergelijk eens het jaar waarin het WTC ontwerp gepresenteerd is, en het jaar dat de 747 voor het eerst vloog.
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 09:42:31 #209
341203 3-voud
pi_131470416
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad daarom ben ik zo verbaasd dat de brand alsnog zo snel kon verspreiden!
Ondanks dat een paar jaar ervoor een volledig nieuw sprinklersysteem geplaatst is.
En dat de breuk, hij zakt aan de zijkant in maar gek genoeg niet op de plek waar vliegtuig ingevlogen is, en daarna het pannenkoek effect...
Terwijl je zou verwachten dat die kant juist het zwakst is.
Filmpje van het kozijn wat begeeft is hier vaker geplaatst.
Precies mijn probleem. Zodra de bovenkant inzakt beginnen er ineens hele rare wetten te werken.
  maandag 23 september 2013 @ 09:52:44 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131470662
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Precies mijn probleem. Zodra de bovenkant inzakt beginnen er ineens hele rare wetten te werken.
Er voor zelfs al.
Veel van de kerozine gaat al in flammen op bij impakt en de brand lijkt minder erg.
Nou is er wel veel rook en als je telefoon gesprekken hoort van veel personen in het gebouw werd het heel erg warm, ze sprongen uit het gebouw ( zie docu the falling man ).
Maar Rook verstikt vuur, daarom snap ik niet dat het zo warm werd alsnog, enwaarom de zijkant afbrak.
pi_131470849
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

racist
Maar joods is 'n religie niet 'n ras.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 10:01:40 #212
341203 3-voud
pi_131470894
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er voor zelfs al.
Veel van de kerozine gaat al in flammen op bij impakt en de brand lijkt minder erg.
Nou is er wel veel rook en als je telefoon gesprekken hoort van veel personen in het gebouw werd het heel erg warm, ze sprongen uit het gebouw ( zie docu the falling man ).
Maar Rook verstikt vuur, daarom snap ik niet dat het zo warm werd alsnog, enwaarom de zijkant afbrak.
We zullen het nooit weten. Dat broddelwerkje van NIST "staat als een huis".
Wetenschappers en vakmensen die er een andere mening op na houden krijgen de kans niet anders dan internet waar ze op 1 hoop worden gegooid met de rest van de discussie. Ofwel, internet doet de rest.

Beetje de logica van:
2 honden spelen op het veld. De 1 houd van ballen en rent erachteraan. De ander kijkt er niet naar om. Aangezien die ene hond er achteraan loopt is de conclusie dat honden dus van ballen moeten houden. Ergo, die hond die er niet achteraan loop mankeert dus wat.

Op dergelijke vreemde wijze bijten sommigen zich ook zo vast op het NIST rapport wat aantoonbaar in elkaar geflanst is met leugens.
  maandag 23 september 2013 @ 10:06:24 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131470997
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar joods is 'n religie niet 'n ras.
C&H / Zijn Joden een ras?
Is ooit al hele discussie over geweest ;)
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 10:29:53 #214
341203 3-voud
pi_131471563
Wetenschap is ook niet alles:
NWS / Oud-hoogleraar Bax schuldig aan wetenschappelijk wangedrag

Mooi praten in je het tuintje waar de mooiste kropjes sla groeien."Tuinhekje" er om heen...
pi_131471565
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch... dat is geen solide stuk staal.
En ;n vleigtuig is veel minder solide.
Beste voorbeeldje was die filmpje van gyver met 'n auto tegen die snowplough....
of 'n auto tegen 'n stationery staal paal mag ook.
Heel misschien zou de motoren door die dikke staal,maar voor 'n hele vliegtuig binnen door t gebouw zonder debris achter te laten is imo,beetje belachelijk.....en ik denk niet dat je moet zo bijzondere slim zijn om dat te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131471813
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:29 schreef 3-voud het volgende:
Wetenschap is ook niet alles:
NWS / Oud-hoogleraar Bax schuldig aan wetenschappelijk wangedrag

Mooi praten in je het tuintje waar de mooiste kropjes sla groeien."Tuinhekje" er om heen...
Omdat er één iemand uit een gezin/stad/van een geloof/etc. crimineel is betekent dat toch ook niet iedereen uit datzelfde gezin/diezelfde stad/van datzelfde geloof crimineel is?
Sterker nog, zo'n voorbeeld geef je zelf hierboven ook.

Daarbij pleit Tuinhek voor 'de wetenschap', niet voor 'alle wetenschappers'.
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 10:45:13 #217
341203 3-voud
pi_131471954
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat er één iemand uit een gezin/stad/van een geloof/etc. crimineel is betekent dat toch ook niet iedereen uit datzelfde gezin/diezelfde stad/van datzelfde geloof crimineel is?
Nee, natuurlijk niet. Ik zeg ook niet dat de hele wetenschap verrot is.
Maar je kunt wel nagaan dat de wetenschap graag praat naar de mond die het voed. Neem het NIST rapport. Daar staat al 1 aantoonbare fout in. Die negeren ze, vragen erover ontwijken ze en ze voelen zich het mannetje om de media aandacht en de politiek die hun op handen draagt dat ze zich onschendbaar voelen.
Corruptie heb je overal. Wetenschap is geen garantie voor rechtschapen mensen.

Ik kijk sowieso al met geknepen oogjes naar de Amerikaanse overheid. Het is niet de eerste keer dat ze de kluit belazeren voor eigen macht- en politiek gewin. En daarmee bedoel ik dan op schandalige wijze waarbij ze het doden van eigen volk niet uit de weg gaan. Als je als politiek daartoe in staat bent en een grote macht in de wereld vertegenwoordigd is het niet moeilijk een dergelijke instantie datgene op te laten pennen wat jou het beste uitkomt.
  maandag 23 september 2013 @ 10:45:39 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131471964
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

En ;n vleigtuig is veel minder solide.
Beste voorbeeldje was die filmpje van gyver met 'n auto tegen die snowplough....
of 'n auto tegen 'n stationery staal paal mag ook.
Heel misschien zou de motoren door die dikke staal,maar voor 'n hele vliegtuig binnen door t gebouw zonder debris achter te laten is imo,beetje belachelijk.....en ik denk niet dat je moet zo bijzondere slim zijn om dat te zien.
En de muur van het WTC was weer veel minder solide dan een sneeuwploeg. Kan je ondertussen al uitleggen waarom die houten balk wel door een bakstenen muur kan vliegen?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 23 september 2013 @ 11:06:16 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131472494
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de muur van het WTC was weer veel minder solide dan een sneeuwploeg. Kan je ondertussen al uitleggen waarom die houten balk wel door een bakstenen muur kan vliegen?

Jups, of veel hout beetje aluminium laat ook een mooi gat achter.

Of straaljager VS beton met een snelheid van 800Km/H
En de vliegtuigen die WTC raakten was ongeveer met 500Km/H dus zo verassend is dat niet hoor.
grote van vliegtuig + snelheid = rotzooi in gebouw.
pi_131472545
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de materieel van de auto die tegen de sneeuwploeg is zwaarder van de alu van 'n vliegtuig.
Hout en baksteen zijn helemaal andere materielen dus is niet echt 'n goede voorbeeld imo.
  maandag 23 september 2013 @ 11:10:51 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131472631
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de materieel van de auto die tegen de sneeuwploeg is zwaarder van de alu van 'n vliegtuig.
Hout en baksteen zijn helemaal andere materielen dus is niet echt 'n goede voorbeeld imo.
Je weet dat er een Metalen Punt op die sneeuwploeg zit he!
Werkt als een blikopener!
  maandag 23 september 2013 @ 11:14:06 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131472720
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom niet? Hout is een materiaal met een veel lagere dichtheid dan baksteen. Zelfde is het geval met aluminium vs staal. De houten balk vliegt ook nog eens door een muur uit 1 stuk, wat het zelfs moeilijker maakt dan de open stalen contructie waar het vliegtuig tegenaan vloog.
Onikaan ni ov dovah
pi_131473113
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jups, of veel hout beetje aluminium laat ook een mooi gat achter.

Of straaljager VS beton met een snelheid van 800Km/H
En de vliegtuigen die WTC raakten was ongeveer met 500Km/H dus zo verassend is dat niet hoor.
grote van vliegtuig + snelheid = rotzooi in gebouw.
Maar ook niet 'n goede voorbeeldje.
  maandag 23 september 2013 @ 11:31:17 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131473205
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar ook niet 'n goede voorbeeldje.
Ow wacht is dit CGI?
Ik heb 1 voorbeeld van een vliegtuig wat met exact de zelfde snelheid in een gebouw boort.
Toevallig gebeurde dat op de zelfde dag.

Als ik jou moet geloven zou een vliegtuig als een stuiterbal tegen het gebouw zijn gekklapt.

Jou voorbeeld over een auto en sneeuwploeg is wel logisch?
Is het zelfde als een schaar en een stuk papier!
pi_131473934
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sterker nog, zo'n voorbeeld geef je zelf hierboven ook.

Daarbij pleit Tuinhek voor 'de wetenschap', niet voor 'alle wetenschappers'.
Misschien is wetenschappelijk mening teveel beinvloed door 'n ongezonde vertrouw in bepaalde organisaties zoals overheid en media.
Just because some people go to higher education does not mean to say they learn how to be respectable honest citizens. :)
Er zijn toch ook genoeg geeducateerde criminelen.....en ook wetenschappers die hebben aardig verdient door het rommellen van cijphers in bepaalde onderzoekjes. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')