Oja, jij vergelijkt een vliegtuig met een watersnijbrander.quote:Op zondag 22 september 2013 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch... dat is geen solide stuk staal.
Heel rakelings ja, gezien mensen denken dat een zachter materiaal nooit door een harder materiaal kan vliegen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oja, jij vergelijkt een vliegtuig met een watersnijbrander.
Kan wel, als de condities daarvoor goed zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heel rakelings ja, gezien mensen denken dat een zachter materiaal nooit door een harder materiaal kan vliegen.
Inderdaad maar overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan wel, als de condities daarvoor goed zijn.
Je probeert nu te vertellen dat een appel wel door beton kan als je het maar hard genoeg afvuurt.
Nee.
Nee dat zeg ik niet. Lees nog eens goed.quote:Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan wel, als de condities daarvoor goed zijn.
Je probeert nu te vertellen dat een appel wel door beton kan als je het maar hard genoeg afvuurt.
Nee.
Die eerste 2 foto's zeggen niets. Die 2 vliegtuigjes vlogen precies in het raam.quote:Op maandag 23 september 2013 09:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inderdaad maar overdrijven is ook een vak.
We hebben het in dit geval over een vliegtuig wat door een aantal Metalen Kozijnen konden vliegen.
Dus snelheid en een groot object door een gebouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleinere vliegtuigen vliegen minder snel en hebben veel minder massa.
hier onder het effect van een vracht vliegtuig flat de bijlmer ramp.
Bijna het hele middenstuk is weg, en nederlandse gebouwen bestaan uit beton.
[ afbeelding ]
Inderdaad daarom ben ik zo verbaasd dat de brand alsnog zo snel kon verspreiden!quote:Op maandag 23 september 2013 09:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die eerste 2 foto's zeggen niets. Die 2 vliegtuigjes vlogen precies in het raam.
De Bijlmer was wel van andere orde. Dat pand was relatief dunner en het vliegtuig veel groter (747). Tevens is een dergelijke flat niet bewust berekent op vliegtuig inslagen. De WTC wel. 2x een 747 zelfs.
En jij beweert dat ik me moet verdiepen...quote:Op maandag 23 september 2013 09:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die eerste 2 foto's zeggen niets. Die 2 vliegtuigjes vlogen precies in het raam.
De Bijlmer was wel van andere orde. Dat pand was relatief dunner en het vliegtuig veel groter (747). Tevens is een dergelijke flat niet bewust berekent op vliegtuig inslagen. De WTC wel. 2x een 747 zelfs.
Precies mijn probleem. Zodra de bovenkant inzakt beginnen er ineens hele rare wetten te werken.quote:Op maandag 23 september 2013 09:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inderdaad daarom ben ik zo verbaasd dat de brand alsnog zo snel kon verspreiden!
Ondanks dat een paar jaar ervoor een volledig nieuw sprinklersysteem geplaatst is.
En dat de breuk, hij zakt aan de zijkant in maar gek genoeg niet op de plek waar vliegtuig ingevlogen is, en daarna het pannenkoek effect...
Terwijl je zou verwachten dat die kant juist het zwakst is.
Filmpje van het kozijn wat begeeft is hier vaker geplaatst.
Er voor zelfs al.quote:Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies mijn probleem. Zodra de bovenkant inzakt beginnen er ineens hele rare wetten te werken.
Maar joods is 'n religie niet 'n ras.quote:
We zullen het nooit weten. Dat broddelwerkje van NIST "staat als een huis".quote:Op maandag 23 september 2013 09:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er voor zelfs al.
Veel van de kerozine gaat al in flammen op bij impakt en de brand lijkt minder erg.
Nou is er wel veel rook en als je telefoon gesprekken hoort van veel personen in het gebouw werd het heel erg warm, ze sprongen uit het gebouw ( zie docu the falling man ).
Maar Rook verstikt vuur, daarom snap ik niet dat het zo warm werd alsnog, enwaarom de zijkant afbrak.
C&H / Zijn Joden een ras?quote:Op maandag 23 september 2013 09:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar joods is 'n religie niet 'n ras.
En ;n vleigtuig is veel minder solide.quote:Op zondag 22 september 2013 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch... dat is geen solide stuk staal.
Omdat er één iemand uit een gezin/stad/van een geloof/etc. crimineel is betekent dat toch ook niet iedereen uit datzelfde gezin/diezelfde stad/van datzelfde geloof crimineel is?quote:Op maandag 23 september 2013 10:29 schreef 3-voud het volgende:
Wetenschap is ook niet alles:
NWS / Oud-hoogleraar Bax schuldig aan wetenschappelijk wangedrag
Mooi praten in je het tuintje waar de mooiste kropjes sla groeien."Tuinhekje" er om heen...
Nee, natuurlijk niet. Ik zeg ook niet dat de hele wetenschap verrot is.quote:Op maandag 23 september 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat er één iemand uit een gezin/stad/van een geloof/etc. crimineel is betekent dat toch ook niet iedereen uit datzelfde gezin/diezelfde stad/van datzelfde geloof crimineel is?
En de muur van het WTC was weer veel minder solide dan een sneeuwploeg. Kan je ondertussen al uitleggen waarom die houten balk wel door een bakstenen muur kan vliegen?quote:Op maandag 23 september 2013 10:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
En ;n vleigtuig is veel minder solide.
Beste voorbeeldje was die filmpje van gyver met 'n auto tegen die snowplough....
of 'n auto tegen 'n stationery staal paal mag ook.
Heel misschien zou de motoren door die dikke staal,maar voor 'n hele vliegtuig binnen door t gebouw zonder debris achter te laten is imo,beetje belachelijk.....en ik denk niet dat je moet zo bijzondere slim zijn om dat te zien.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de muur van het WTC was weer veel minder solide dan een sneeuwploeg. Kan je ondertussen al uitleggen waarom die houten balk wel door een bakstenen muur kan vliegen?
En de materieel van de auto die tegen de sneeuwploeg is zwaarder van de alu van 'n vliegtuig.quote:Op maandag 23 september 2013 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de muur van het WTC was weer veel minder solide dan een sneeuwploeg. Kan je ondertussen al uitleggen waarom die houten balk wel door een bakstenen muur kan vliegen?
Je weet dat er een Metalen Punt op die sneeuwploeg zit he!quote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de materieel van de auto die tegen de sneeuwploeg is zwaarder van de alu van 'n vliegtuig.
Hout en baksteen zijn helemaal andere materielen dus is niet echt 'n goede voorbeeld imo.
Waarom niet? Hout is een materiaal met een veel lagere dichtheid dan baksteen. Zelfde is het geval met aluminium vs staal. De houten balk vliegt ook nog eens door een muur uit 1 stuk, wat het zelfs moeilijker maakt dan de open stalen contructie waar het vliegtuig tegenaan vloog.quote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de materieel van de auto die tegen de sneeuwploeg is zwaarder van de alu van 'n vliegtuig.
Hout en baksteen zijn helemaal andere materielen dus is niet echt 'n goede voorbeeld imo.
Maar ook niet 'n goede voorbeeldje.quote:Op maandag 23 september 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jups, of veel hout beetje aluminium laat ook een mooi gat achter.
Of straaljager VS beton met een snelheid van 800Km/H
En de vliegtuigen die WTC raakten was ongeveer met 500Km/H dus zo verassend is dat niet hoor.
grote van vliegtuig + snelheid = rotzooi in gebouw.
Ow wacht is dit CGI?quote:Op maandag 23 september 2013 11:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar ook niet 'n goede voorbeeldje.
Misschien is wetenschappelijk mening teveel beinvloed door 'n ongezonde vertrouw in bepaalde organisaties zoals overheid en media.quote:Op maandag 23 september 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat er één iemand uit een gezin/stad/van een geloof/etc. crimineel is betekent dat toch ook niet iedereen uit datzelfde gezin/diezelfde stad/van datzelfde geloof crimineel is?
Sterker nog, zo'n voorbeeld geef je zelf hierboven ook.
Daarbij pleit Tuinhek voor 'de wetenschap', niet voor 'alle wetenschappers'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |