Ja, maar ik wou geen nieuw topic openen. Ben niet zo goed en helder nu voor een knappe scherpe TT.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
Yoki had de lapo volgens mij of anders sp3c
Vandaar dat ik al zei: of sp3cquote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou geen nieuw topic openen. Ben niet zo goed en helder nu voor een knappe scherpe TT.
Die volg ik ook regelmatigquote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Hier zou je je lol ook opkunnen Yoki, VU en verder allerlei andere vreemde helicopters, vanwege files denk ik dan maar.
Nope.. veelal politiehelikopters. Die hebben hun basis op Schiphol, (alle 8) en vliegen dus regelmatig ook over Amsterdam om gewoonweg terug te keren. Hoeft dus niet altijd een melding of standaard surveillance aan vast te zitten.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn die andere inderdaad vanwege files? Om dat in de gaten te houden?
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Anders hier wel. Opritten afgesloten, hele stad ligt nog open. Drama. Niet dat ik buiten kom natuurlijk
NWS / [SC] Gefeliciteerd Peter Heerschop.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:28 schreef sp3c het volgende:
waarom hoor ik nou alweer die fucking kuthelikopter
Ah ok. Ik hoor ze namelijk best vaak. Maar ik woon ook redelijk in de buurt van Schiphol.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope.. veelal politiehelikopters. Die hebben hun basis op Schiphol, (alle 8) en vliegen dus regelmatig ook over Amsterdam om gewoonweg terug te keren. Hoeft dus niet altijd een melding of standaard surveillance aan vast te zitten.
waar heb ik het daar over Yokikater?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef hexje het volgende:
[..]
NWS / [SC] Gefeliciteerd Peter Heerschop.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb ik het daar over Yokikater?
Dat verklaart alles.. Op Schiphol-Oost is de basis van de ULVP en staan dus alle politieheli's. En dan is er nog de Lifeliner1 met als basis het VU.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok. Ik hoor ze namelijk best vaak. Maar ik woon ook redelijk in de buurt van Schiphol.
Schiphol Oost is inderdaad echt vlakbij. De VU dus ook wat ik al zei. En af en toe komen de vliegtuigen hier zo laag over dat je ze bijna kan aanraken (nou ja zo lijkt het), ligt aan de wind.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat verklaart alles.. Op Schiphol-Oost is de basis van de ULVP en staan dus alle politieheli's. En dan is er nog de Lifeliner1 met als basis het VU.
In de middag was het de Police04 (PH-PXD), een Eurocopter EC-135 voor een zoektocht naar een vermist jongetje plus standaard surveillance.. in de avond was het de Police25 (PH-PXY), dat is 1 van de grotere heli's, een AW139 en maakt dus meer herrie, voor zoektocht naar een vermiste oudere dame en nog iets later op de avond rond 2330u was het ook de Police25 op zoek naar inbrekers.. toen vloog hij zonder lichten.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb ik het daar over Yokikater?
Dan woon je op een mooi plekjequote:Op donderdag 12 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Schiphol Oost is inderdaad echt vlakbij. De VU dus ook wat ik al zei. En af en toe komen de vliegtuigen hier zo laag over dat je ze bijna kan aanraken (nou ja zo lijkt het), ligt aan de wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |