neequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
is tom weer aan het hosten? welke versie waar ;D

Welke rechten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef Ame_thyst het volgende:
dooie boel
en toen waren mijn rechten weg gg [ afbeelding ]
Server heeft wel flinke rollback gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef shaderon het volgende:
Staat weer goed denk ik. Wilde je een rank hoger geven voor alle rechten maar blijkbaar een typefout
Wutquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Server heeft wel flinke rollback gehad.
Hoop dingen die ik in de loop van de dag heb gebouwd zijn nu weg, chests idem. inventory is nog wel zoals die net was voor die server reboot.quote:
Okeyquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef shaderon het volgende:
Staat weer goed denk ik. Wilde je een rank hoger geven voor alle rechten maar blijkbaar een typefout
Lijkt verder op wel gewoon gesaved te zijn, maar niet zeker wanneer vandaag ik dat gedaan had.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:32 schreef shaderon het volgende:
Ben nu niet thuis. Ga zo ff kijken waarom hij niets heeft gesaved.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh, inventory is zo'n half uurtje oud. denk ik, zitten wat dingen in die ik inmiddels al gecraft had.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jongen doe normaal of ik nuke je vaderland
wat is flink?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Server heeft wel flinke rollback gehad.
gok zo'n 5 uur oid. Maar lijkt vooral rond mijn huis te zijn. die van jou was aardig compleet dacht ik. Misschien dat het aan de chunkloader ligt hier oid. maar moet je zelf maar even bekijkenquote:
Keertje voor grote bek tegen een uitsmijter en een keertje voor het smijten van een flesje bier naar een live bandje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef vogelkooi het volgende:
ooit wel eens de kroeg uitgegooid aldie?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Keertje voor grote bek tegen een uitsmijter en een keertje voor het smijten van een flesje bier naar een live bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |