Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
twerk twerkquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Niet per se.quote:
Ik snap wat je bedoelt denk ik, alleen leg je het niet goed uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet per se.
Vriendin van me die echt een tantoenerdje is doet wiskunde en natuurkunde en sterrekunde, die zei dat die quantum fysica shit zich ook bezig houden met iets waarvan ik de naam niet meer van weet. Maar dat het inhoudt dat alle kleine deeltjes die maken wat er is, ook al 'weten' wat ze daarna gaan zijn.
Dus op de plek waar ik nu zit zitten deeltjes die mij 'maken', maar als ik over 30 seconden een stukje opschuif is er op diezelfde plek dus alleen nog maar lucht.
Ik heb geen idee of je snapt wat ik bedoel, want ik weet het totaal niet goed uit te leggenMaar het is best logisch dat ook in de natuurkunde dingen al vast staan.
En op die manier is dus eigenlijk alles in grote lijnen al uitgestippeld
FYSICS BRAH
Tot hier geloofde ik je.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Moira. het volgende:
die zei dat die quantum fysica shit zich ook bezig houden met iets waarvan ik de naam niet meer van weet.
We kunnen al veel verder inzoomen dan op 1 molecuul.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:53 schreef Unscrewed het volgende:
Gast, volgens mij kan je oneindig uit/inzoomen op alles... op grootte van universum tot grootte van 1 molecuul en nog verder
Snel, maak betere microscopen!
Jupquote:Op donderdag 12 september 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt denk ik, alleen leg je het niet goed uit.
Ja het was iets met 'destination' ofzo weetje, een of ander natuurkundig woord dat iets wat daarop lijkt omvatte.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het was iets met 'destination' ofzo weetje, een of ander natuurkundig woord dat iets wat daarop lijkt omvatte.
Bedoelde je niet 'gewoon' dat elk deeltje gewoon zijn weg gaat, die al een soort van vast staat sinds hij is ontstaan? Dus ook alle deeltjes in je hersenen, die zorgen dat jij nu beweegt zoals je beweegt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het was iets met 'destination' ofzo weetje, een of ander natuurkundig woord dat iets wat daarop lijkt omvatte.
http://htwins.net/scale2/quote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
Als je oneindig kan inzoomen, waarom niet oneindig uitzoomen?
Misschien is het wel precies hetzelfde. lel.
Tevens FiPo
in hogere dimensies zijn luchtbellen geen ronde voorwerpen meerquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaat door tot de 10e als je in youtube zoekt.
Was dit aanvullende informatie?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
in hogere dimensies zijn luchtbellen geen ronde voorwerpen meer
Hmm ja, wel zoiets.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedoelde je niet 'gewoon' dat elk deeltje gewoon zijn weg gaat, die al een soort van vast staat sinds hij is ontstaan? Dus ook alle deeltjes in je hersenen, die zorgen dat jij nu beweegt zoals je beweegt.
Zal later eens kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaat door tot de 10e als je in youtube zoekt.
gewoon een random feitje dat in onthouden heb over de dimensiesquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was dit aanvullende informatie?
zo zoquote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
De kat hier snapt eindelijk dat als ik boos nee zeg dat ze niet op schoot mag of mn kamer niet in mag. Duurt even maar dan snapt de kat het eindelijk
hoofd.. waar mijn ik niet halloquote:
hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon een random feitje dat in onthouden heb over de dimensies
als ik die shit kijk dan lig ik vannacht na het stappen er nog over na te denken, dus ga er niet aan beginnen nu
gewoon elke keer eraf gooien, of even met de plantenspuit tijdens het ''nee'' roepen. Ik denk 2 weken en zo'n beest heeft het wel door.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat heeft gewoon anderhalf jaar geduurd! Eigenwijze kat
Het is niet mijn katquote:Op donderdag 12 september 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon elke keer eraf gooien, of even met de plantenspuit tijdens het ''nee'' roepen. Ik denk 2 weken en zo'n beest heeft het wel door.
plantenspuitquote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet mijn katBen er wel voorzichtig mee haha
picsquote:Op donderdag 12 september 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
We kunnen al veel verder inzoomen dan op 1 molecuul.
Maar ik wil het echt zien in een foto, anders geloof ik het niet.quote:
20 cent ofoz bij de blokkerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet en heb ik ook niet hier gezien in huis
Moet ook nog steeds een gieter halen maar vergeet ik ook hahaquote:
ga dat dan nu doenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ook nog steeds een gieter halen maar vergeet ik ook haha
Dat allemaal?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik wil het echt zien in een foto, anders geloof ik het niet.
Wel interessant trouwens
Wtfquote:Op donderdag 12 september 2013 16:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om ipv een piemel een miniatuur vliegveld te hebben?
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Doe je iemands broek uit, stijgen er allemaal vliegtuigjes op.
Waar klik ik nou weer op.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
http://htwins.net/scale2/
Het vette hieraan is dat als je helemaal inzoomed, je bij "Quantum Foam" komt, en alle planeten zouden ook op "Quantum Foam" liggen volgens Michio Kaku en andere quantum physics mensen.Dus hoe groot iets is... is onmeetbaar, het is alleen meetbaar relatief aan andere dingen. Ofzoiets.
Genoeg gedacht voor vandaag, even koffie maken
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit voor mij zou doen, dan zou ik echt helemaal gek worden. Zo iemand wil je lekker op bed leggen, even heerlijk laten ontspannen terwijl je een paar kaarsjes aan doet en vervolgens hun nieren verwijderd met een plastic wegwerpmesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit voor mij zou doen, dan zou ik echt helemaal gek worden. Zo iemand wil je lekker op bed leggen, even heerlijk laten ontspannen terwijl je een paar kaarsjes aan doet en vervolgens hun nieren verwijderd met een plastic wegwerpmesje.
Godverdomme, zijn er gewoon twee Marsen.quote:
vrijdag ga ik over denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hi![]()
Hoe issut met t huuske?
Ken ik al xdquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
comics?
Zoek slaine op. die baas is harder.
[ afbeelding ]
Zo snel al joh! Wanneer is je housewarming?quote:
Jij mag mijn huis altijd verwarmen met je stralende aanwezigheid.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo snel al joh! Wanneer is je housewarming?
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles met loincloths & axes spreekt mij aan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij mag mijn huis altijd verwarmen met je stralende aanwezigheid.
ik doe niet aan housewarmings.quote:
dat is storm.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Don Lawrence maakte toch ook Storm? Ook zo'n waus wijf met teveel wapens.
Die ja, dat kwam allemaal na mijn Guust Flater periode.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is storm.En storm is een vent
Hij heeft wel altijd zon chick met veel wapens en weinig kleding.
flaterquote:Op donderdag 12 september 2013 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ja, dat kwam allemaal na mijn Guust Flater periode.
naar konten staren, hopen dat ze er wat van zeggen, en dan maar hopen dat je deze lines nog uit je hoofd weet?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de trein in.
En alle woorden in de verkeerde volgorde plaatsen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
naar konten staren, hopen dat ze er wat van zeggen, en dan maar hopen dat je deze lines nog uit je hoofd weet?
Meestal als mensen mij betrappen op hete daad doe ik mij voor als een persoon met downsyndroom, werkt altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
naar konten staren, hopen dat ze er wat van zeggen, en dan maar hopen dat je deze lines nog uit je hoofd weet?
en eindigen met de vraag of ze wel weten hoe smegma ruikt als je het in de fik zet.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En alle woorden in de verkeerde volgorde plaatsen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
en eindigen met de vraag of ze wel weten hoe smegma ruikt als je het in de fik zet.
baasquote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de trein in.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de trein in.
watquote:
Baasquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
haha wtf ik kom een schriftje tegen van toen ik 10 was waarin ik allemaal dingen had geschreven.
had ook fucking veel stickers erin geplakt, 1 was een biersticker waar ik bij schreef "biertje?"
en dr was er ook een niet-roken sticker, die ik door heb gekruist en hem ernaast opnieuw heb getekend zonder rode streep door de sigaret met een pijl daarnaartoe
toen gewoon al
wtfquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
haha wtf ik kom een schriftje tegen van toen ik 10 was waarin ik allemaal dingen had geschreven.
had ook fucking veel stickers erin geplakt, 1 was een biersticker waar ik bij schreef "biertje?"
en dr was er ook een niet-roken sticker, die ik door heb gekruist en hem ernaast opnieuw heb getekend zonder rode streep door de sigaret met een pijl daarnaartoe
toen gewoon al
Picsquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
toen gewoon al
Weeniequote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Trollscience het volgende:
kun je eigenlijk scheermesjes bij de jumbo krijgen?
Was geen keuzequote:
Sorry mayn :[quote:
Wil ik dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry mayn :[
Maar we kunnen nog steeds meeten!
Vaak genoeg bij Blokker, HEMA, etc.. actie NS dagkaart voor 15,50.
Dat wil jij.quote:
Niet op je 6e al een lsd thumbprint hebben ervaren.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
toen gewoon al
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet op je 6e al een lsd thumbprint hebben ervaren..
baasquote:Op donderdag 12 september 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
Normaal hou ik niet van Hardstyle, maar:![]()
(Intro & Build-up dan, na build-up beetje saai)
Ga mee naar NRG zaterdagnachtquote:Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me kut, ik wil echt dit weekend (liefst nu) weg. Mweh iemand plek over?
als mn moeder het er mee eens was kon je hier wel een paar dagen op zolder wonen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Ja zit ik hier nog 2 dagen.. nee dankje
Dat is lief.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
als mn moeder het er mee eens was kon je hier wel een paar dagen op zolder wonen.
quote:
Liefdequote:
Serieus? Dat is pas baasquote:Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
baas
ik heb hem live gezien, al 3 keer
Heb je gedacht aan veiligheid?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:54 schreef Studeur het volgende:
zin in meer bier maar ik mag niet teveel indrinken van mezelf omdat er zo een meisje langs komt
condooms liggen hier al ruim een half jaar te verrottenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan veiligheid?
'Zonder een hoesje, gaat Stu niet in het poesje.'
lekker helderquote:Op donderdag 12 september 2013 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh wacht ik las twee verschillende posts als 1
Lui varkenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
Ik heb eigenlijk de hele dag geslapen
Klojoquote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan veiligheid?
'Zonder een hoesje, gaat Stu niet in het poesje.'
Dit.quote:
quote:
Hey Vasquote:
Alles goed?quote:
Samequote:
Veel leerwerkquote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
SameLig al in bed met zware ogen
Niet lang geslapen vannacht...
Waarom ben jij moe dan?
Ohja, scholen zijn weer begonnenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel leerwerkMoet er wel weer ff aan wennen
Nah, kon niet slapen dus ging maar film kijken/nachtbaggeren... tot 5u 's nachtsquote:
Nope, moet wachten tot mijn oude school eindelijk documenten verstuurd naar mijn nieuwe school voordat ik naar school kanquote:
verpleegkundequote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, scholen zijn weer begonnen
Wat doe je dan?
In de zorg dus, nicequote:
En bedankt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
Ik zou liever in een greppel creperen dan in jullie armen terecht komen
SAY THAT TO MY FACEquote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
Ik zou liever in een greppel creperen dan in jullie armen terecht komen
THAT TO MY FACEquote:
Goeiequote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil nu nog niet kreperen, dus nee
Kom dan.quote:
vechten dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom dan.
Stelletje bitches, zal jullie ook lekker in een hoekje laten huilen als je met een wond op je vinger zit
Alleen op mijn vinger?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom dan.
Stelletje bitches, zal jullie ook lekker in een hoekje laten huilen als je met een wond op je vinger zit
Ah.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef Murdera het volgende:
In dr broek geplast van angst voor mij en n douchen gok ik
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
ik zal eens in jullie konten plassen
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:03Ok. schreef FL_Freak het volgende:
ik zal eens in jullie konten plassen
Wow.quote:
Amaquote:
maar voor mij welquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee vooral niet op dit moment
Ik wil echt blij voor je zijn maar ik kots op liefde momenteel sorryquote:
seksquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is liefde? Baby don't hurt me. Don't hurt me, no more
pics van schoonheidquote:Op donderdag 12 september 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
ik heb me in tijden niet zo fucking goed gevoeld als nu. meisje wil morgen alweer afspreken![]()
wat heb ik al die tijd met mijn leven gedaan, beetje blowen en niks doen.
waarom?quote:
Hahaha YESquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarom?
zonder dit topic had je mij niet gehad
EJ WAT DOE JE NOU EDIITTEN??!?!?!?!?!
hahaahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hahaha YES
Ik hoopte dat iemand het zou quoten voor mijn ninja edit en dik boos zou worden terwijl ik gewoon liev was
Je bent er nog steeds hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
ik ga slapen, morgen tering veel werk doen en die chick komt ook nog eens langs, dus vroeg op
gr gr![]()
Vanaf Dinsdag?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef badtripbob het volgende:
Niet zo heel veel dagen. Dinsdagochtend.werd ik wakker rond half 9 of zo.
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Begin je inmiddels niet allemaal rare shit te zien door slaaptekort?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
JaDaarom rook ik er ook graag sterke wiet bij. Alles op mijn beeldscherm beweegt alle kanten op en komt helemaal tot leven. Kan het ook zelf intenser of rustiger laten gaan en ook sturen met gedachtes.
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
ik ga slapen, morgen tering veel werk doen en die chick komt ook nog eens langs, dus vroeg op
gr gr![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt Uns nu terug
Ga slapen dan..quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef badtripbob het volgende:
Dit is grotendeels toch echt het slaapgebrek nu.
Omgquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt Uns nu terug
Ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:42 schreef badtripbob het volgende:
Heb ik nog geen zin in.. Eerst ff deze joint afmaken en oproken. Dan ff lekker trippen en dan slapen denk ik.
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorNooit bang om dood te gaan ofzo?
Dood gaan van een paar nachtjes niet slapen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorNooit bang om dood te gaan ofzo?
Regelmatig nachten achter elkaar overslaan en pep snuiven (en weet ik het wat?) lijkt me niet bepaald gezond voor je lichaam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dood gaan van een paar nachtjes niet slapen?Daar is best wel een stuk langer zonder slaap voor nodig en normaal gesproken pleur je gewoon in slaap neer hoor op een gegeven moment ook al heb je speed op. En wordt je gewoon weer wakker
Zelf nooit gehad want nooit zo moe dat ik niet eerst nog naar mijn bed kon of zo. Maar mensen die langer dan een week wakker blijven merken geregeld dat ze ineens ergens wakker worden waar je niet echt zou gaan slapen
Ik ben nu echt geen puf om een lang tripreport te lezen. Pak hem als ik heb geslapen wel mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Gister voor het eerst truffels gehad![]()
UVT / Truffels gehad!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben nu echt geen puf om een lang tripreport te lezen. Pak hem als ik heb geslapen wel mee.
Ik zeg ook nergens dat het gezond is. Maar of het een angst om dood te gaan oproept bij mij, nou nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Regelmatig nachten achter elkaar overslaan en pep snuiven (en weet ik het wat?) lijkt me niet bepaald gezond voor je lichaam.
Even lezen!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Gister voor het eerst truffels gehad![]()
UVT / Truffels gehad!
Nee, ik ben begeleid gaan wonen omdat ik geen eigen woning had. En was toch al een tijdje stabiel in de opname dus ja je moet toch ergens heen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik denk er niet raar over.. Het is meer dat ik 4 dagen wel lang vind en sowieso het allemaal niet zo goed begrijp. Waarom zou je überhaupt 4 dagen wakker willen zijn op pep? (of waar dan ook op). Je woont toch ook begeleid? Is het dan niet de bedoeling dat je je leven een beetje op de rit krijgt?
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef badtripbob het volgende:
Ja, ik heb een BW ook eigenlijk helemaal niet nodig. Ik ken best voor mezelf zorgen in een eigen huisje. En dan hou ik de ambulante begeleiding die ik nu vanuit delta ook nog heb in het BW dan kunnen die komen kijken hoe het met mij gaat en heb ik deskundigen die mij ook al wel kennen die mij in een beginstadium nog makkelijk zouden kunnen bereiken om in te zien dat ik psychotisch aan het worden ben. Een vroeg stadium dan is een lange opname ook meestal niet nodig.
En ik heb ook meer aan een ambulant team uit de psychiatrie dan de mensen die hier in het BW werken. Die van delta snappen toch iets meer van psychiatrie en hebben al hele dossiers van mij.
Hmm.. ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekker jointje nuquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Jointje draaien en een blikje cherry cola uit de koelkast halen
Ik ben een cola junkiequote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekker jointje nu
Maarja, dat valt weg te eten!
Maar eens een knakworstje opwarmen en een hotdog maken
En cola drinken.. al 2 weken niet meer aangeraakt.
Oeh ik ook vroeger, echt elke dag wel bijna een fles leeg drinkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een cola junkieEn broodje hotdog lust ik ook wel
Nom.
Picsquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:22 schreef badtripbob het volgende:
Mijn amnesia ziro ziro mix smaakt goed.En chille is dat ik nu de slaapdienst in bed ligt lekker rustig een jointje roken binnen in plaats van buiten waar ik toch niet altijd even veel zin in heb en dan rook ik hem gewoon snel op, Dit is gewoon relaxed.
Ja de bus rijd niet meer..quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh ik ook vroeger, echt elke dag wel bijna een fles leeg drinken
Maar toen ik ziek werd had ik de drang alleen maar gezond te eten.
Kom maar halen
Doequote:Op vrijdag 13 september 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook foto van mijn joint posten. Kijken welke mooier is haha *grapje*
Ja doe ik ookquote:
Nachtbussenquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de bus rijd niet meer..Niet grappig
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een .gifje maken.
Laat zien danquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een .gifje maken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]ben benieuwd
ook dat je hem aansteekt en oprookt in 1 hijs en dan moet overgeven
Moet eerst even een video to gif convertor installeren dan kan ik mijn webcamvideotje in photoshop gooien en freaky maken.quote:
Duurt langquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moet eerst even een video to gif convertor installeren dan kan ik mijn webcamvideotje in photoshop gooien en freaky maken.
quote:
Yayquote:
quote:
quote:
Nu zie ik je joint amper..quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem ook al half opgerookt voordat ik wist dat ik een gifje ging maken. Gewoon ff aansteken en 2 haaltjes.
Dus foto.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:03 schreef badtripbob het volgende:
Ja als ik een gifje moet maken die groot genoeg is om mij hemte laten zien roken en goed in beeld te zijn... Dan krijg je denk ik best een fucking groot bestand
Ik moet toegeven dat dat best wel een vet gifje is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem ook al half opgerookt voordat ik wist dat ik een gifje ging maken. Gewoon ff aansteken en 2 haaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |