maar voor mij welquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee vooral niet op dit moment
Ik wil echt blij voor je zijn maar ik kots op liefde momenteel sorryquote:
seksquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is liefde? Baby don't hurt me. Don't hurt me, no more
pics van schoonheidquote:Op donderdag 12 september 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
ik heb me in tijden niet zo fucking goed gevoeld als nu. meisje wil morgen alweer afspreken![]()
wat heb ik al die tijd met mijn leven gedaan, beetje blowen en niks doen.
waarom?quote:
Hahaha YESquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarom?
zonder dit topic had je mij niet gehad
EJ WAT DOE JE NOU EDIITTEN??!?!?!?!?!
hahaahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hahaha YES
Ik hoopte dat iemand het zou quoten voor mijn ninja edit en dik boos zou worden terwijl ik gewoon liev was
Je bent er nog steeds hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
ik ga slapen, morgen tering veel werk doen en die chick komt ook nog eens langs, dus vroeg op
gr gr![]()
Vanaf Dinsdag?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef badtripbob het volgende:
Niet zo heel veel dagen. Dinsdagochtend.werd ik wakker rond half 9 of zo.
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Begin je inmiddels niet allemaal rare shit te zien door slaaptekort?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
JaDaarom rook ik er ook graag sterke wiet bij. Alles op mijn beeldscherm beweegt alle kanten op en komt helemaal tot leven. Kan het ook zelf intenser of rustiger laten gaan en ook sturen met gedachtes.
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
ik ga slapen, morgen tering veel werk doen en die chick komt ook nog eens langs, dus vroeg op
gr gr![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt Uns nu terug
Ga slapen dan..quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef badtripbob het volgende:
Dit is grotendeels toch echt het slaapgebrek nu.
Omgquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt Uns nu terug
Ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:42 schreef badtripbob het volgende:
Heb ik nog geen zin in.. Eerst ff deze joint afmaken en oproken. Dan ff lekker trippen en dan slapen denk ik.
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorNooit bang om dood te gaan ofzo?
Dood gaan van een paar nachtjes niet slapen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorNooit bang om dood te gaan ofzo?
Regelmatig nachten achter elkaar overslaan en pep snuiven (en weet ik het wat?) lijkt me niet bepaald gezond voor je lichaam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dood gaan van een paar nachtjes niet slapen?Daar is best wel een stuk langer zonder slaap voor nodig en normaal gesproken pleur je gewoon in slaap neer hoor op een gegeven moment ook al heb je speed op. En wordt je gewoon weer wakker
Zelf nooit gehad want nooit zo moe dat ik niet eerst nog naar mijn bed kon of zo. Maar mensen die langer dan een week wakker blijven merken geregeld dat ze ineens ergens wakker worden waar je niet echt zou gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |