quote:Op donderdag 12 september 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles met loincloths & axes spreekt mij aan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij mag mijn huis altijd verwarmen met je stralende aanwezigheid.
ik doe niet aan housewarmings.quote:
dat is storm.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Don Lawrence maakte toch ook Storm? Ook zo'n waus wijf met teveel wapens.
Die ja, dat kwam allemaal na mijn Guust Flater periode.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is storm.En storm is een vent
Hij heeft wel altijd zon chick met veel wapens en weinig kleding.
flaterquote:Op donderdag 12 september 2013 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ja, dat kwam allemaal na mijn Guust Flater periode.
naar konten staren, hopen dat ze er wat van zeggen, en dan maar hopen dat je deze lines nog uit je hoofd weet?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de trein in.
En alle woorden in de verkeerde volgorde plaatsen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
naar konten staren, hopen dat ze er wat van zeggen, en dan maar hopen dat je deze lines nog uit je hoofd weet?
Meestal als mensen mij betrappen op hete daad doe ik mij voor als een persoon met downsyndroom, werkt altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
naar konten staren, hopen dat ze er wat van zeggen, en dan maar hopen dat je deze lines nog uit je hoofd weet?
en eindigen met de vraag of ze wel weten hoe smegma ruikt als je het in de fik zet.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En alle woorden in de verkeerde volgorde plaatsen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
en eindigen met de vraag of ze wel weten hoe smegma ruikt als je het in de fik zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |