Ik ben nu echt geen puf om een lang tripreport te lezen. Pak hem als ik heb geslapen wel mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Gister voor het eerst truffels gehad![]()
UVT / Truffels gehad!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben nu echt geen puf om een lang tripreport te lezen. Pak hem als ik heb geslapen wel mee.
Ik zeg ook nergens dat het gezond is. Maar of het een angst om dood te gaan oproept bij mij, nou nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Regelmatig nachten achter elkaar overslaan en pep snuiven (en weet ik het wat?) lijkt me niet bepaald gezond voor je lichaam.
Even lezen!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Gister voor het eerst truffels gehad![]()
UVT / Truffels gehad!
Nee, ik ben begeleid gaan wonen omdat ik geen eigen woning had. En was toch al een tijdje stabiel in de opname dus ja je moet toch ergens heen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik denk er niet raar over.. Het is meer dat ik 4 dagen wel lang vind en sowieso het allemaal niet zo goed begrijp. Waarom zou je überhaupt 4 dagen wakker willen zijn op pep? (of waar dan ook op). Je woont toch ook begeleid? Is het dan niet de bedoeling dat je je leven een beetje op de rit krijgt?
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef badtripbob het volgende:
Ja, ik heb een BW ook eigenlijk helemaal niet nodig. Ik ken best voor mezelf zorgen in een eigen huisje. En dan hou ik de ambulante begeleiding die ik nu vanuit delta ook nog heb in het BW dan kunnen die komen kijken hoe het met mij gaat en heb ik deskundigen die mij ook al wel kennen die mij in een beginstadium nog makkelijk zouden kunnen bereiken om in te zien dat ik psychotisch aan het worden ben. Een vroeg stadium dan is een lange opname ook meestal niet nodig.
En ik heb ook meer aan een ambulant team uit de psychiatrie dan de mensen die hier in het BW werken. Die van delta snappen toch iets meer van psychiatrie en hebben al hele dossiers van mij.
Hmm.. ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekker jointje nuquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Jointje draaien en een blikje cherry cola uit de koelkast halen
Ik ben een cola junkiequote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekker jointje nu
Maarja, dat valt weg te eten!
Maar eens een knakworstje opwarmen en een hotdog maken
En cola drinken.. al 2 weken niet meer aangeraakt.
Oeh ik ook vroeger, echt elke dag wel bijna een fles leeg drinkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een cola junkieEn broodje hotdog lust ik ook wel
Nom.
Picsquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:22 schreef badtripbob het volgende:
Mijn amnesia ziro ziro mix smaakt goed.En chille is dat ik nu de slaapdienst in bed ligt lekker rustig een jointje roken binnen in plaats van buiten waar ik toch niet altijd even veel zin in heb en dan rook ik hem gewoon snel op, Dit is gewoon relaxed.
Ja de bus rijd niet meer..quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh ik ook vroeger, echt elke dag wel bijna een fles leeg drinken
Maar toen ik ziek werd had ik de drang alleen maar gezond te eten.
Kom maar halen
Doequote:Op vrijdag 13 september 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook foto van mijn joint posten. Kijken welke mooier is haha *grapje*
Ja doe ik ookquote:
Nachtbussenquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de bus rijd niet meer..Niet grappig
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een .gifje maken.
Laat zien danquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een .gifje maken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]ben benieuwd
ook dat je hem aansteekt en oprookt in 1 hijs en dan moet overgeven
Moet eerst even een video to gif convertor installeren dan kan ik mijn webcamvideotje in photoshop gooien en freaky maken.quote:
Duurt langquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moet eerst even een video to gif convertor installeren dan kan ik mijn webcamvideotje in photoshop gooien en freaky maken.
quote:
Yayquote:
quote:
quote:
Nu zie ik je joint amper..quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem ook al half opgerookt voordat ik wist dat ik een gifje ging maken. Gewoon ff aansteken en 2 haaltjes.
Dus foto.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:03 schreef badtripbob het volgende:
Ja als ik een gifje moet maken die groot genoeg is om mij hemte laten zien roken en goed in beeld te zijn... Dan krijg je denk ik best een fucking groot bestand
Ik moet toegeven dat dat best wel een vet gifje is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:00 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem ook al half opgerookt voordat ik wist dat ik een gifje ging maken. Gewoon ff aansteken en 2 haaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |