baasquote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de trein in.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de trein in.
watquote:
Baasquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
haha wtf ik kom een schriftje tegen van toen ik 10 was waarin ik allemaal dingen had geschreven.
had ook fucking veel stickers erin geplakt, 1 was een biersticker waar ik bij schreef "biertje?"
en dr was er ook een niet-roken sticker, die ik door heb gekruist en hem ernaast opnieuw heb getekend zonder rode streep door de sigaret met een pijl daarnaartoe
toen gewoon al
wtfquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
haha wtf ik kom een schriftje tegen van toen ik 10 was waarin ik allemaal dingen had geschreven.
had ook fucking veel stickers erin geplakt, 1 was een biersticker waar ik bij schreef "biertje?"
en dr was er ook een niet-roken sticker, die ik door heb gekruist en hem ernaast opnieuw heb getekend zonder rode streep door de sigaret met een pijl daarnaartoe
toen gewoon al
Picsquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
toen gewoon al
Weeniequote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Trollscience het volgende:
kun je eigenlijk scheermesjes bij de jumbo krijgen?
Was geen keuzequote:
Sorry mayn :[quote:
Wil ik dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry mayn :[
Maar we kunnen nog steeds meeten!
Vaak genoeg bij Blokker, HEMA, etc.. actie NS dagkaart voor 15,50.
Dat wil jij.quote:
Niet op je 6e al een lsd thumbprint hebben ervaren.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
toen gewoon al
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet op je 6e al een lsd thumbprint hebben ervaren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |