Eerder Euphoria denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Exact!
Niet alleen dat, maar het is een onderdeel van de Rage engine lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auto's
wel meer dan alleen auto's dus
gunsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auto's
gunsDat zijn echt moeilijk veel voertuigen man, tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
5 jaar alweerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:41 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik Vrijdag pas, who cares. Na 5 jaar kunnen die 3 dagen extra er nog wel bij hoor.
gunsDamn, son. Enig minpuntje: geen grote airliner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Het zijn er wel veel :quote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Edwinuss het volgende:
Die random events, zijn die hetzelfde als in RDR? Dat je ze vaker kan tegen komen?
Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hidden stuff!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel :Gaat geniaal worden dude..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hidden stuff!
Online gaat ook aardig bruut worden. Hoop dat die random events er dan ook in zitten!
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hidden stuff!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:50 schreef mega-worstje het volgende:
HEBBEN JULLIE T AL GEHOORD?!?!?!?!?!?!?!
Nee, wel zometeen de game bij de mediamarkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat er iemand eigenlijk die guide halen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er 100% in.
Heb je al weer gold? of nieuw account?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat geniaal worden dude..
Online gaat ook aardig bruut worden. Hoop dat die random events er dan ook in zitten!
gunsJe kan zien welke auto's je kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Zometeen? Zometeen dinsdag hoop ik, anders kom ik je halen gekquote:Op donderdag 12 september 2013 16:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nee, wel zometeen de game bij de mediamarkt.
Ik heb mijn 360 verkocht en een PS3 gekocht!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je al weer gold? of nieuw account?
gunsFucking hell die carlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb niet alles gekeken maar er zitten echt veel voertuigen in. En veel begerenswaardige ook!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb mijn 360 verkocht en een PS3 gekocht!
Mijn vrienden hebben vrijwel allemaal een PS3 tegenwoordig, heb ongeveer 30 euro bij moeten betalen dus dat viel nog te overzien.
Ga sowieso een PS4 halen op launch!
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
Voor de mensen die nog twijfelen aan de physics:Ik dacht meer aan destruction eigenlijk. Physics zit in elke game, maar in welke mate?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er 100% in."Thats how we roll in the Shire!"
Je ziet ook meteen welke auto's je kan verbouwenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kan zien welke auto's je kan kopen
Aha, ja dacht al zoiets. Ineens niet meer onlinequote:Op donderdag 12 september 2013 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb mijn 360 verkocht en een PS3 gekocht!
Mijn vrienden hebben vrijwel allemaal een PS3 tegenwoordig, heb ongeveer 30 euro bij moeten betalen dus dat viel nog te overzien.
Dan hoop ik voor je dat je em ge-pre-orderd hebt, anders pis je flink naast de pot.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker, ik heb C.E en de strategy guide besteldquote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb gisteren de LE gekocht op bol.com voor 20,77. Twijfel wel om hem te annuleren en de normale te halen. De normale kaft is mooier, maar het voordeel van de LE is een hardcover waardoor het boek niet dichtvalt terwijl je op een pagina zit.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chop![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan destruction eigenlijk. Physics zit in elke game, maar in welke mate?!
Natuurlijk. Daarnaast volledig betaald incl FIFA14.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:55 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je em ge-pre-orderd hebt, anders pis je flink naast de pot.
Welke van de 2?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:55 schreef budvar het volgende:
[..]
Zeker, ik heb C.E en de strategy guide besteld
Die LE ziet er wel tof uit ja! Maar weet niet of ik die hardcover wel heel handig ga vindenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de LE gekocht op bol.com voor 20,77. Twijfel wel om hem te annuleren en de normale te halen. De normale kaft is mooier, maar het voordeel van de LE is een hardcover waardoor het boek niet dichtvalt terwijl je op een pagina zit.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef FredVleespet het volgende:
Dus Chop is alleen van Franklin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chop
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef FredVleespet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chop
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Waarom?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke van de 2?
[..]
Die LE ziet er wel tof uit ja! Maar weet niet of ik die hardcover wel heel handig ga vinden
Denk het. Ik heb de game niet dus dunnoquote:Op donderdag 12 september 2013 16:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dus Chop is alleen van Franklin?
Ja. Zal nogal vreemd zijn als ze alle 3 dezelfde hond hebben, niet?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dus Chop is alleen van Franklin?
Kan ik hem niet zo makkelijk in de hoek gooienquote:
Hij is van Lamar maar Lamar is Franklin's vriend dus Franklin mag 'm af en toe ook meenemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja. Zal nogal vreemd zijn als ze alle 3 dezelfde hond hebben, niet?
Ik ben teleurgesteld in mezelfquote:Op donderdag 12 september 2013 16:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja. Zal nogal vreemd zijn als ze alle 3 dezelfde hond hebben, niet?
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan ik hem niet zo makkelijk in de hoek gooien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat word geld verdienen voor een privé-jet!
nja 20 euro is wel gratis verzendenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]. Daar heb je zeker een punt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:00 schreef lord_bono het volgende:
Eigenaardig dat al die auto's sneller zijn dan de jetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat word geld verdienen voor een privé-jet!![]()
Vertel, wat ben jij van Plan met zon grote Airlinerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, son. Enig minpuntje: geen grote airliner.
Je kan er mee rolschaatsen en naar Cesar Milan als 'ie vervelend doet.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:59 schreef FredVleespet het volgende:
Moet Chop ook uitgelaten worden 3x per dag ?
Spanjequote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Ja komop zeg, nu de rest van de wereld ook.
True, true. Lastig dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja 20 euro is wel gratis verzenden![]()
Pilot Simulator 2013.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:02 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Vertel, wat ben jij van Plan met zon grote Airliner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |