Ging even mis, klik vaak op de quote knop in plaats van editquote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo te zien is het gelukt, dankjewel!
Bekend probleem...quote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ging even mis, klik vaak op de quote knop in plaats van edit
Volgens mij zijn dat ook geen vaststaande doelen, al hebben wel heel veel mensen ze op hun lijst staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb wel een spaarpot maar daar zit al spaargeld van andere dingen in, ik wil er eigenlijk wel eentje speciaal voor Day Zero.Op de site van Day Zero zelf kon ik trouwens niet terugvinden dat die eerste doelen vaststaan!
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:43 schreef Meke het volgende:
Wat mij betreft mag dat de eerste drie doelen vaststaan wel anders geformuleerd in de OP, want geloof dat lang niet iedereen zich daaraan houdt.. Wellicht meer iets van dat veel mensen de volgende drie doelen als eerst gebruiken oid?
Ik heb hem omgedoopt tot DZP spaarpotquote:Op donderdag 12 september 2013 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had bijv al een spaarpot, dus vind ik het een suf iets om in de lijst te zetten. Dat is alsof je een to do lijst maakt waar je dingen op zet die je al hebt gedaan en dat dan direct enthousiast doorstreept alsof je iets gedaan hebt
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:47 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Zou je die van mij er ook in kunnen zetten?![]()
http://becrazystaysane.blogspot.nl/
Mooi.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:47 schreef sararaats het volgende:
er zijn ondertussen wat dingen veranderd maar ik ben er nog steeds mee bezig
ik ga een paar dagen offline van het forum. eens kijken of dit makkelijk te halen is. maandag ben ik er weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi.
Wanneer behaal je je volgende doel?
Maar je staat er al in toch? Of ben ik blind?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mag ik er nu wel in?
http://www.deltafaction.com/
nee hoor, je bent niet blindquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je staat er al in toch? Of ben ik blind?
Sorry!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je staat er al in toch? Of ben ik blind?
Daar doe ik niet aan, er zitten er ook zoveel tussen die niet meer bijgehouden worden... maar dat regelt iemand anders maar een keer, ik ga daar als nieuwkomer niet aan zittenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sorry!
Ik zat op alfabetische volrode te kijken![]()
hahaha, ja, dan gaat het misquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sorry!
Ik zat op alfabetische volrode te kijken![]()
Ik denk dat het toevoegen niet zozeer het idee is, alswel het verwijderen wanneer iemand te lang niet actief is geweest; waar leg je die grens?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien moeten we de OP gewoon in de FokWiki zetten, dan kan iedereen zichzelf toevoegen.
O, die mag van mij heel ruim. Al lijkt inactief en 1001 dagen voorbij me wel een duidelijke. Maar het wiki idee was meer zodat degene die het volgende topic opent niet het hele vorige door hoeft om te zoeken wie er nou allemaal nog bij wil in de OP.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat het toevoegen niet zozeer het idee is, alswel het verwijderen wanneer iemand te lang niet actief is geweest; waar leg je die grens?
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat ook geen vaststaande doelen, al hebben wel heel veel mensen ze op hun lijst staan.
En ik heb gisteren weer bloed gedoneerd, een overblijfsel van m'n vorige Dayzerolijst. Verder ben ik helemaal blij: de laptop doet het weer, dus ik kan weer bij al m'n Dayzeroinfo (Excelbestand met deeldoelen en dingen die ik nog moet bloggen, foto's, gedownloade boeken en films voor een aantal doelen, origamidiagrammen, etc.)
daar was je gisteren toch al mee begonnen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:
ik ga 1 van de moeilijkste doelen doen: voor een paar dagen afkicken van FOK!
Ik ga vooral geen doelen doen die ik niet leuk vind en waar ik het nut niet van in ziequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:
ik ga 1 van de moeilijkste doelen doen: voor een paar dagen afkicken van FOK!
Och, dat gebeurt toch wel regelmatig zonder opzet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een weekend of week zonder fokof internet is best wel lekker en.ontspannend. Ik heb m er ook tussen staan. Alleen dan wel 2x een weekend en 1x eeb week.
dat is wel heel snel opgegevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef sararaats het volgende:
forget it. dit doel haal ik toch nooit. FOK! is te verslavend.
nah ja, een weekendje kan geen kwaad. ik heb een druk weekend voor de boegquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel snel opgegeven
Ik heb tot nu toe alleen weer een klein doel behaald: Zelf pasta maken
Was wel heerlijk
Mijn grote doelen zijn ook wel heeel grootdaar kom ik over een jaar pas bij in de buurt
Mag ik wat zeggen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef sararaats het volgende:
forget it. dit doel haal ik toch nooit. FOK! is te verslavend.
Hier 4 keer (geloof ik) een weekend zonder pc/laptop. Maar dan kan ik wel cheaten...heb mobiel natuurlijk nog danquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een weekend of week zonder fokof internet is best wel lekker en.ontspannend. Ik heb m er ook tussen staan. Alleen dan wel 2x een weekend en 1x eeb week.
Die staat hier ook, was het moeilijk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel snel opgegeven
Ik heb tot nu toe alleen weer een klein doel behaald: Zelf pasta maken
Was wel heerlijk
Mijn grote doelen zijn ook wel heeel grootdaar kom ik over een jaar pas bij in de buurt
Mee eens!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen?Ga jij niet een beetje voorbij aan het doel van de lijst? Ik heb het idee dat jij gewoon 101 dingen zoekt die je makkelijk af kunt strepen, in plaats van dat je er echt uitdaging in zoekt, of juist dingen die je anders nooit zou doen. Want hoeveel dingen doe je nu die je zonder die lijst ook had gedaan? Ik bedoel; dat frietje op de kermis, of de mcflurry: heb je die lijst écht nodig om dat te doen? Of zijn dat gewoon doelen die lekker afstreepbaar zijn?
![]()
En nu ook met dit doel; gisteren begon je al met dit doel zonder dat het überhaupt op je blog staat, en nu krabbel je alweer terug. Ga je nu dit doel vervangen door een ander doel dat je wél kan halen? Ga je het nog een keer proberen? Of ga je het überhaupt nooit op je blog zetten?
Don't get me wrong: het is JOUW day zero project, JOUW manier. Als dit is hoe jij het wil doen, is dat helemaal prima. Ik denk alleen dat het zoveel meer uitdaging zou zijn als je dingen kiest die echt moeite kosten óf die je al jaren/maanden wilt maar waar je niet aan toekomt.
Stel dat je straks klaar bent; kijk je dan naar die lijst en denk je: ik ben TROTS op mezelf dat ik dat gedaan heb? Want dan is het goed natuurlijk
Het is haar lijst hoor, ik vind daar over gaan zeuren wel erg jammer. Jij doet het op jouw manier, ik doe het op mijn manier en Sara doet het op haar manier.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef Meke het volgende:
Mag ik wat zeggen?Ga jij niet een beetje voorbij aan het doel van de lijst? Ik heb het idee dat jij gewoon 101 dingen zoekt die je makkelijk af kunt strepen, in plaats van dat je er echt uitdaging in zoekt, of juist dingen die je anders nooit zou doen. Want hoeveel dingen doe je nu die je zonder die lijst ook had gedaan? Ik bedoel; dat frietje op de kermis, of de mcflurry: heb je die lijst écht nodig om dat te doen? Of zijn dat gewoon doelen die lekker afstreepbaar zijn?
![]()
En nu ook met dit doel; gisteren begon je al met dit doel zonder dat het überhaupt op je blog staat, en nu krabbel je alweer terug. Ga je nu dit doel vervangen door een ander doel dat je wél kan halen? Ga je het nog een keer proberen? Of ga je het überhaupt nooit op je blog zetten?
Don't get me wrong: het is JOUW day zero project, JOUW manier. Als dit is hoe jij het wil doen, is dat helemaal prima. Ik denk alleen dat het zoveel meer uitdaging zou zijn als je dingen kiest die echt moeite kosten óf die je al jaren/maanden wilt maar waar je niet aan toekomt.
Stel dat je straks klaar bent; kijk je dan naar die lijst en denk je: ik ben TROTS op mezelf dat ik dat gedaan heb? Want dan is het goed natuurlijk
Nou ik ben een beetje een debiel en ik dacht: als ik het ga doen, waarom dan niet voor 8 mensen ipv 2?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier 4 keer (geloof ik) een weekend zonder pc/laptop. Maar dan kan ik wel cheaten...heb mobiel natuurlijk nog dan
[..]
Die staat hier ook, was het moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |