Qua onderwerpen is het al vrij breed, vind ik. Zijn ook al best veel 'mainstream'-artiesten geweest, grote namen ook. Natuurlijk zal er soms iets tussen staan waar niet iedereen iets mee kan, maar goed, dat kan een dag later anders zijn. Als er tenminste geteld wordt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik bedoel het trouwens alleen als algemene kritiek, als je in zo'n reeks alleen maar artiesten/producers hebt die in een enkel straatje bezig zijn, dan word het voor iemand die naar mainstream muziek (in de muzieksoorten waar hij geinteresseert in is) luistert moeilijk om een lijstje in te leveren, zeker als zeven van de tien lijstjes artiesten/nummers/albums bevatten waarvan zeven van de tien andere lurkers niks mee kunnen als ze niet eerder naar deze artiest geluisterd hebben en de drie die het wel doen hun favoriete, maar meest ontoegankelijke nummers (smaak) in hun top 5 zetten.
Ik vind het totaal geen eigenaardige regel, maar mijn lijstje zou inderdaad ook uit 2013 albums bestaan wellicht. Maar vooral uit genres die ik niet echt kan plaatsen (heel veel jazz ook, dat haalt mijn top 100 niet)quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef Gillingham het volgende:
Die top 100 heeft nog steeds de, mijns inziens, eigenaardige regel dat albums uit hetzelfde jaar als de betreffende editie niet mee mogen doen. Daarom vooral 2013 albums, waarvan in ieder geval de eerste zeker in mijn album top 100 thuis hoort (rond de 50e plaats).
1. Jon Hopkins - Immunity (2013)
2. Boards of Canada - Tomorrow's Harvest (2013)
3. The National - Trouble Will Find Me (2013)
4. Yann Tiersen - Amélie (soundtrack)
5. The Doors - The Doors (nummer 101)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vul geen top 100 in, omdat me dat nooit lukt, dus mijn 5 die ik niet in de lijst kan plaatsen is mijn top5 allertijden.
1. Mr Bungle - disco volante
2. Bohren & der club of gore - sunset mission
3. Nick Drake - Bryter Layter
4. Tom Waits - Alice
5. Krang - Ten aarzel
quote:
Is wellicht niet nodig inderdaad. Dus voel je vrij om er een nieuw onderwerp in te knallen! Iemand anders mag uiteraard ook. We zijn immers weer bijna twee dagen verder.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:24 schreef cafca het volgende:
Tot nu toe 1 album wat 2 keer genoemd is, tellen is een beetje zinloos denk ik...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:49 schreef Norrage het volgende:
ik weet niet eens wat voor geluid dat zou moeten maken
Ze staan ook al jaren in m'n singles top 100quote:
daar heb ik Maria McKee ook vandaan getoverdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef methodmich het volgende:
Volgens onderzoek op enkele sites zou er een mandoline hoorbaar moeten zijn in:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |