Lastig, ik heb m'n top 100 nog niet eens gemaakt dus wie weet bedenk ik me nog

1. Kirsty MacColl - Galore
2. Various Artists - One Kiss Leads to Another
3. Talking Heads - Remain in Light
4. The White Stripes - First Peel Session
5. Bettie Serveert - Plays Venus in Furs and Other Velvet Underground Songs
uitleg:
1. Verzamelaar van de meeste van haar singles. Eigenlijk zou die wel in de lijst horen maar aangezien ik singles toch als eigen eenheid zie komt deze niet door m'n screening.
2. Box met 4 cd's met girlgroups uit de 60s. Erg goed, maar ook een singlesverzameling en bovendien dus 4 cd's met in totaal iets van 100 nummers, dat is toch geen vergelijken...
3. Talking Heads zit ik altijd mee met de album lijst. Ik zet al jaren een live album in de lijst (Name of this Band) omdat ik vind dat die de band het meest recht doet. Dat livealbum heeft wel enorm veel overlap met dit album, dus die neem ik dan niet ook nog 's een keer op...
4. Eigenlijk is dit het album van de White Stripes dat ik het meeste draai. Maar het is een bootleg en overlapt veel met de eerste 3 albums. Dan neem ik toch liever die 3 orginelen in de lijst...
5. Erg goed live album, heeft oot wel in de lijst gestaan. Maar Bettie staat er ook met eigen werk in en bovendien staan de meeste van de songs ook met de orginele albums in de lijst.