SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
En volgens IGN was dat niet zoquote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hufter, dacht ik eindelijk beet te hebben....quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En volgens IGN was dat niet zo![]()
![]()
Zeer vreemd dat ik IGN hier dan ook nog niet over gehoord heb.![]()
Nee nee, don't worry!quote:
It's all GTA up in here.
No more ....... you know..
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Maargoed, als die brick walls en pop-in het enige zijn, of met een patch te verhelpen zijn, hoor je me verder niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En volgens IGN was dat niet zo![]()
Dat vond ik wel mooi in GTA4, Nico duwde echt zachtjes anderen opzij, dit is meer ala San Andreas. Jammer, maar niet game-breaking.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Is geen cutscene.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit een cutscene is toch? Als dit heel de tijd kan, lijkt me dat zo briljant XD<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dat is ook pop-in. Maar dan met de willy van een hond.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer vreemd dat ik IGN hier dan ook nog niet over gehoord heb.![]()
Merk het zelf wel als ik speelquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maargoed, als die brick walls en pop-in het enige zijn, of met een patch te verhelpen zijn, hoor je me verder niet.
Dat vond ik wel mooi in GTA4, Nico duwde echt zachtjes anderen opzij, dit is meer ala San Andreas. Jammer, maar niet game-breaking.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Xbox360.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
Welke is nu gelekt, xbox 360 of ps3?
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Xbox360 so far.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??You dont believe me ? Read this line again.![]()
IGN heeft wel degelijk gezegd dat er popin was. Alleen stoorde het niet zo tijdens het spelen volgens hun.![]()
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef Giester het volgende:
Het leven is goed! I'm back!!!
Mijn dank aan Pheno en Opa.B.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het heeft mij in geen een spel geirriteerd als ik aan het spelen was, alleen als ik de toeschouwer was viel het me op.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef FredVleespet het volgende:
IGN heeft wel degelijk gezegd dat er popin was. Alleen stoorde het niet zo tijdens het spelen volgens hun.
Maar nieuwe GTA wil niet zeggen dat de Hardware ook beter is geworden dus de zelfde shortcuts die Rockstar gebruikt zullen nog steeds worden gebruikt, zoals lege straten tot je je omdraait, zeldzame auto vinden, en dan in eens op elk kruispunt `m tegen komen, en popins.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Als hij het nu nog niet geleerd heeft, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik denk dat ook dat vervelend gaat worden op den duur. Dan zit hij straks in relaties & psychologie alleen maar posts te plaatsen over GTA 5.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.![]()
![]()
Heeeej! Dat is pas de 13e keer!quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Uiteraard. Maar daar was ik al mee bezig voordat ik gebanned werd.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.
Vandaar dat ik door de rechtvaardigheid van Opa.B nu ook weer unbanned ben.
Meloenen zijn gezond, maar met mate.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk dat ook dat vervelend gaat worden op den duur. Dan zit hij straks in relaties & psychologie alleen maar posts te plaatsen over GTA 5.
Ook als in een gif?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heeeej! Dat is pas de 13e keer!![]()
Mij stoort het ook niet zo. Je went eraanquote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Het heeft mij in geen een spel geirriteerd als ik aan het spelen was, alleen als ik de toeschouwer was viel het me op.
Maar nieuwe GTA wil niet zeggen dat de Hardware ook beter is geworden dus de zelfde shortcuts die Rockstar gebruikt zullen nog steeds worden gebruikt, zoals lege straten tot je je omdraait, zeldzame auto vinden, en dan in eens op elk kruispunt `m tegen komen, en popins.. Bij SR3 en Sleeping Dogs was het ook aanwezig maar viel het ook allemaal mee en de framerate was redelijk stabiel. Framerate stoor ik me altijd het meeste aan.
![]()
Krijgt iedereen die nu Gta aan het spelen is een ban of alleen de mensen die gameplay etc uploaden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mensen die online gaan met de console natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgt iedereen die nu Gta aan het spelen is een ban of alleen de mensen die gameplay etc uploaden?![]()
Wat een gfx zeg, pff. Heerlijk.quote:![]()
Je zou maar onder een steen leven en toevalig de nieuwe gta inhuis halen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen die online gaan met de console natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is ook niet gelekt..originele kopie heeft hij. De game is nog niet uit.quote:welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Hij is console banned.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef byah het volgende:
jammer dat die vent niets meer upload. Zou de R* voor z'n deur staan?
De pop in met die witte wagen heb jij ook in het echt leven als je zo hard over de A4 gaat gekDan zie je geen lantaarnpalen meer maar vegen.
![]()
Ik maak me meer zorgen over de manier waarop die auto beweegt..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef DSS24 het volgende:
De pop in met die witte wagen heb jij ook in het echt leven als je zo hard over de A4 gaat gekDan zie je geen lantaarnpalen meer maar vegen.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Wel als je dan de beelden op youtube zet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef videonatic het volgende:
Microsoft mag je helemaal niet blokkeren als je die game legaal speelt voor de release.![]()
![]()
sowieso niet idd maarja Microsoft... zeker ps4 halen straks want Sony zou je nooit hiervoor bannen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef videonatic het volgende:
Microsoft mag je helemaal niet blokkeren als je die game legaal speelt voor de release.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dan ook niet. Ze mogen alleen wat doen als je de illigale download speelt. En net zoals met Halo 3 zal er wel een leuk nieuw ban mechanische zijn ingebouwd. Ze kunnen wel je youtube video verwijderen natuurlijk. Maar je 360 account bannen? nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel als je dan de beelden op youtube zet.![]()
TJah, als ik zo zou zijn gebanned dan zou ik wel weten wat mijn nieuwe console zou worden. De PS4.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Dan ook niet. Ze mogen alleen wat doen als je de illigale download speelt. En net zoals met Halo 3 zal er wel een leuk nieuw ban mechanische zijn ingebouwd. Ze kunnen wel je youtube video verwijderen natuurlijk. Maar je 360 account bannen? nee.![]()
Nuttige toevoeging aan dit topic. Echt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
TJah, als ik zo zou zijn gebanned dan zou ik wel weten wat mijn nieuwe console zou worden. De PS4.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik had al een kriebel om GTA 5 te spelen, maar na het lekken van deze gameplay heb ik een gigantische jeuk aan m'n ballen!!! Ik moet die game echt NU spelen!
Mijn vermoeden werd trouwens wel bevestigt dat de screenshots mooier zijn dan de echte game. Niet dat dat erg is ik ga me goed vermaken, but stilllll![]()
Dit kan gewoon niet gaan tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit die schokkerige slechte kwaliteit filmpjes die nu online staan kan ik dat echt nog niet opmaken.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef videonatic het volgende:
Mijn vermoeden werd trouwens wel bevestigt dat de screenshots mooier zijn dan de echte game. Niet dat dat erg is ik ga me goed vermaken, but stilllll![]()
Ik ga m'n complete woonkamer verbouwen voor dat kutspel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Giester het volgende:
Ik had al een kriebel om GTA 5 te spelen, maar na het lekken van deze gameplay heb ik een gigantische jeuk aan m'n ballen!!! Ik moet die game echt NU spelen!
Salontafel aan de kant, grote dikke relaxstoel met voetenbank voor de tv en gaan
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dit. Wat een onzin om nu al de kwaliteit van de graphics onderuit te halen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Uit die schokkerige slechte kwaliteit filmpjes die nu online staan kan ik dat echt nog niet opmaken.![]()
Er zijn betere filmpjes, maar ook in de slechte filmpjes kun je duidelijk de player models zien en waar ze op ingeleverd hebben. Die screens zijn toch next gen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Uit die schokkerige slechte kwaliteit filmpjes die nu online staan kan ik dat echt nog niet opmaken.![]()
Een beeldscherm filmen wordt sowieso fucking lelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit. Wat een onzin om nu al de kwaliteit van de graphics onderuit te halen.![]()
Uit een stille frame kun je het al opmaken, weet je iets van 3d modeling?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit. Wat een onzin om nu al de kwaliteit van de graphics onderuit te halen.![]()
Ik heb het niet over noise, schokken, en pixels he?...quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Een beeldscherm filmen wordt sowieso fucking lelijke kwaliteit.![]()
Ik zie anders alleen maar pixels.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ik heb het niet over noise, schokken, en pixels he?...![]()
Je kan dan beter even masturberen dacht ik zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Giester het volgende:
Ik had al een kriebel om GTA 5 te spelen, maar na het lekken van deze gameplay heb ik een gigantische jeuk aan m'n ballen!!! Ik moet die game echt NU spelen!![]()
Bovendien zou je dan juist zeggen dat de grafics er hardstikke goed uit lijken te zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede optie. Ik moet wat tijd overbruggen tot maandagnacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan dan beter even masturberen dacht ik zo.
En op het werk ligt de productiviteit ook niet erg hoog.
Daar lijkt het inderdaad op. Ik denk dat ze de 100% kwaliteit assets bewaren voor een release op betere hardware.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef videonatic het volgende:
Laat ik het dan zo formuleren, er zitten minder polygons in de characters dan in de screens.
De huidige consoles hebben gewoon niet genoeg memory en crunchycrunch power om het allemaal bol te werken. Dit zal ge-exporteerd zijn met 40% minder poly's ofzo.![]()
Giesters GTA V Wank-A-Thon.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede optie. Ik moet wat tijd overbruggen tot maandagnacht.
En op het werk ligt de productiviteit ook niet erg hoog.
X360 heeft altijd meer pop inquote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??
Was bij IV al zo echter heeft de PS3 vaak slechtere framerate![]()
No shit..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik denk dat ze de 100% kwaliteit assets bewaren voor een release op betere hardware.
De huidige consoles hebben gewoon niet genoeg memory en crunchycrunch power om het allemaal bol te werken. Dit zal ge-exporteerd zijn met 40% minder poly's ofzo.![]()
Precies dit, en de depth of field, de blur in sommige screens samen met antialiasing werken gewoon niet op de huidige consoles. Mijn vermoeden dat er een pc/next gen release komt zij nu heel erg hoog geworden.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik denk dat ze de 100% kwaliteit assets bewaren voor een release op betere hardware.
Oh god wat heb ik een hekel aan musicals.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Inclusief goede physics!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Giesters GTA V Wank-A-Thon.
Alsof het bij GTA überhaup gaat om die gfx, ze zijn stukken beter dan IV en daarmee valt er weinig meer te klagen. IV werd in die tijd al aangegeven als max voor de huidige consoles.
Enige waar ik echt een hekel aan heb is een totaal gebrek aan Anti-Aliasing, dit was in IV een ramp. Zo te zien zit dat er dit keer wel in, maar goed, lastig te zijn op deze filmpjes.![]()
http://instagram.com/jsticks11
Die gast upload al een paar dagen screenshots enzo, en sinds vandaag dus filmpjes. Waren die screenshots ook al echt?![]()
![]()
Ja dat ziet er inderdaad heel erg leeg uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Catch_me het volgende:
Hype level: -50
Matige damage models en die lege snelweg![]()
Deze screen is zeker van de pc versie dan [ afbeelding ]![]()
![]()
Nou heb ik 4 nooit op console gespeeld, alleen op pc, en daar kon je bij de instellingen de traffic aanpassen, qua drukte. Kon dat op de console ook? Misschien dat het daar aan ligt.![]()
Pc is kut!!..consoles yay!!.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Catch_me het volgende:
Deze screen is zeker van de pc versie dan [ afbeelding ]
hehe
Xbox versie is een warm makertje voor mij, tot ie uit komt op pc, als is het alleen al om de mods.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komtquote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat ziet er inderdaad heel erg leeg uit.
Op elke fokker past een bril.![]()
Dat is dacht ik de PS3 toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat ziet er inderdaad heel erg leeg uit.![]()
![]()
Klopt. Die sneeuw is wel vet tho.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komtGameplay video van R* wel, maar die lekkende gast heeft een Xbox.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is dacht ik de PS3 toch?![]()
Oh zo. Tja we zullen het allemaal zelf wel zien aanstaande dinsdag.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komt![]()
Niet alle snelwegen zullen druk zijn, denk de main snelwegen wel, inclusief files/ongelukken etc.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komt![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat de huidige consoles dat allemaal niet trekken joh.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Niet alle snelwegen zullen druk zijn, denk de main snelwegen wel, inclusief files/ongelukken etc.![]()
Dat komt uit de ps3 versie. Die is 100x beter dan xbox360 versiequote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Catch_me het volgende:
Deze screen is zeker van de pc versie dan [ afbeelding ]![]()
![]()
En korte gameplayquote:![]()
![]()
![]()
Denk dat het tijdstip in-game ook wel er voor zorgt dat het rustig/druk is.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Niet alle snelwegen zullen druk zijn, denk de main snelwegen wel, inclusief files/ongelukken etc.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:10 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Dat komt uit de ps3 versie. Die is 100x beter dan xbox360 versie
![]()
Die botsing in de gelekte video lijkt zo onrealistisch nog niet.
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!![]()
![]()
In gta online zullen de straten wel helemaal leeg zijn, net zoals in gta 4. Ze moeten toch iets doen om een steady 30 fps op die arme verouderde hardware te laten draaien.Op elke fokker past een bril.![]()
Dat viel me ook tegen jaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Ja daarom, dat is van de PS3 en die lege straten van de 360.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gameplay video van R* wel, maar die lekkende gast heeft een Xbox.![]()
![]()
De omgeving is groter, er gebeurt meer, verbeterde graphics, etc.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!
Je moet ergens wat inleveren op de consoles, welke vrij beperkt zijn in hardware, met name kwa video -en werkgeheugen.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Misschien zit dit wel in de pc versie en meer verkeer op de weg. Nog meer redenen om voor de pc versie te gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hadden we dit maar:quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Als je ff goed kijkt naar die confrontatie bij de gangsta's... is niet weg. Alleen van die hoeren zelf.. no idea wat daar aan de hand is.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Is leuk maar niet voor in GTA V. Bij elke botsing je auto total los.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al vallen er 100 dingen tegen, dan zijn er nog 999.900 dingen die epic zijn. Niet zeuren.![]()
Rockstar zelf loopt te roepen dat ze deze game op de oude consoles al 'next gen' vinden. Niet zo gek dat mensen kritisch zijn na het bekijken van de gelekte filmpjes waar toch het een en ander ontbreekt.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al vallen er 100 dingen tegen, dan zijn er nog 999.900 dingen die epic zijn. Niet zeuren.Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al vallen er 100 dingen tegen, dan zijn er nog 999.900 dingen die epic zijn. Niet zeuren.![]()
Ik haal hem Dinsdag na werk op, maar kan waarschijnlijk pas Vrijdag spelen.
Boeit me niet zo, maar dan blijf ik hier wel weg.
Hey Jongens,
Kunnen we de gifjes en andere spoilers achter een spoilertag zetten.![]()
Nu hebben jullie me verdrietig gemaakt
Tevens; een gloednieuwe ps3 500GB super slim met 2 controllers op de kop getikt voor 150 euro
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je ff goed kijkt naar die confrontatie bij de gangsta's... is niet weg. Alleen van die hoeren zelf.. no idea wat daar aan de hand is.![]()
Hier inderdaad niet. Op GTAForums.com las ik al dat die hookers in die video mogelijk bij een missie horen en daarom invincible zijn.![]()
![]()
Ik een 360 Slim 250 Gb met nog 4 maanden garantie voor 95 euro!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:28 schreef Roces18 het volgende:
Hey Jongens,
Kunnen we de gifjes en andere spoilers achter een spoilertag zetten.![]()
Nu hebben jullie me verdrietig gemaakt
Tevens; een gloednieuwe ps3 500GB super slim met 2 controllers op de kop getikt voor 150 euro![]()
In deze gif sterft Franklin door het schieten van de wouten terwijl hij springt. Zie het beeld donker worden, dit is ook geen special ability.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier inderdaad niet. Op GTAForums.com las ik al dat die hookers in die video mogelijk bij een missie horen en daarom invincible zijn.![]()
Dat kan toch niet meer he hallo, valt echt tegenquote:Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!![]()
![]()
Het waren er 700 toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:34 schreef NaturalScience het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen?
http://www.nu.nl/tech/357(...)aal-500-missies.htmlTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
In het begin zijn er 500. Ze gaan het uitbreiden naar 700.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
vraag me alleen af waar de bestuurder is in dat crash filmpje...quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
cheats ook al bekend? Zag ze net wel ergens staan, maar of het legit is?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
DLC of updates?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
In het begin zijn er 500. Ze gaan het uitbreiden naar 700.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
updates.quote:
let wel, dit gaat over GTA Online, niet over de single player.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het weer is godverdomme perfect voor te gamen. Hopelijk is het volgende week ook van dat boutweer, zodat buiten niks te doen is![]()
![]()
DLC, de taktiek is namelijk om de huidige generatie uit te melken, en zodra de 'superieure' versies worden aangekondigd voor de ps4/xbone, zullen mensen gaan 'double dippen'.quote:Op elke fokker past een bril.![]()
Er zal ook vrijwel zeker een next-gen versie komen. Wie gaat hem dan alsnog een keer aanschaffen om die te spelen?
Ik verwacht in de next-gen versie eigenlijk betere textures, meer npc's en auto's. En hopelijk meer physics!
Sowiezo als ik een next gen console koop, over 5 jaarquote:Op donderdag 12 september 2013 12:57 schreef Giester het volgende:
Er zal ook vrijwel zeker een next-gen versie komen. Wie gaat hem dan alsnog een keer aanschaffen om die te spelen?
Ik verwacht in de next-gen versie eigenlijk betere textures, meer npc's en auto's. En hopelijk meer physics!
Totaal niet nodig nu, zijn nog zoveel games op de 360 die ik niet heb.
![]()
Hier wel de komende 2 weken.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Het weer is godverdomme perfect voor te gamen. Hopelijk is het volgende week ook van dat boutweer, zodat buiten niks te doen is
Laat maar komen hoor die herfst. Eindelijk weer een beetje normaal gamen. Met dat warme weer game ik toch heel weinig.![]()
Je kunt zeker weer geen hoofden afschieten en dergelijke. Zo lame dat als je iemand van dichtbij neerschoot met een shotgun in GTA IV, hij slechts wat bloed op zijn kleren had. Dat was in San Andreas wel anders met de Desert Eagle
.
Amen.![]()
Dat zie ik tegen die tijd wel weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:57 schreef Giester het volgende:
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Net als vroeger in Soldier of Fortune, ledematen eraf knallen, darmen die eruit komen, dit, dat, allesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef Jivis het volgende:
Je kunt zeker weer geen hoofden afschieten en dergelijke. Zo lame dat als je iemand van dichtbij neerschoot met een shotgun in GTA IV, hij slechts wat bloed op zijn kleren had. Dat was in San Andreas wel anders met de Desert Eagle
.
![]()
![]()
SoF was voor die tijd echt een sicke game idd. Heb daar heerlijk mezelf op kunnen afreagerenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Net als vroeger in Soldier of Fortune, ledematen eraf knallen, darmen die eruit komen, dit, dat, alles
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dat stukje uit die gameplay leak waar hij tegen die ouwe schopt die in de stoel zit. Kan iemand daar een gifje van maken ?
You dont believe me ? Read this line again.![]()
SoFquote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Net als vroeger in Soldier of Fortune, ledematen eraf knallen, darmen die eruit komen, dit, dat, allesMet een Mes achter m`n vrienden aan zitten.. ahh memories
Het V.A.T.S. systeem van Fallout 3 is ook genieten wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Net als vroeger in Soldier of Fortune, ledematen eraf knallen, darmen die eruit komen, dit, dat, allesAmen.![]()
Wow wilde dit net precies gaan typen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het V.A.T.S. systeem van Fallout 3 is ook genieten wat dat betreft.
Zeker als je die ene perk heb. Bloody Mess. Dan spat heel dat lichaam uit elkaar.![]()
Same here.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef Funzel het volgende:
Dinsdag 09:00 sta ik hier voor de plaatselijke intertoys.Dan moet het wel lukken.
![]()
Amazon.de Listed GTA V For PS4
Were less than a week away from what could be the biggest release in gaming this year with Grand Theft Auto V. Ive got my copy pre-ordered and I have the day off too. Im prepared for GTA V on PS3. What Im not prepared for, despite the rumours, is GTA V on the next generation of consoles.
Amazon Germany seemed to believe the rumours,
or they have inside information, that GTA V will be launching on the PS4 at least as they listed it earlier today.
However the original link has been removed and redirects to a 404 page. Its possible it was all a big mistake, but please Rockstar and every retailer out there stop playing with my emotions. Confirm the existence or non existence of the next gen version already.
[ Bericht 31% gewijzigd door -CRASH- op 12-09-2013 13:26:25 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Karl Kelly posted a status update22 hours ago
In many ways, wives are like stocks. You get them while they’re vulnerable, ride them till they peak, then dump them for a volatile young start-up. No hard feelings, Cynthia.![]()
![]()
Dus komt hij er?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]Zolang Rockstar niets bevestigd zeggen die plaatjes in photoshop niks.
![]()
Heerlijke game was datquote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Net als vroeger in Soldier of Fortune, ledematen eraf knallen, darmen die eruit komen, dit, dat, alles
Online ook kapot gespeeld die 2e![]()
Waitwutquote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
LifeInvader.com is wel tof, actief zijn op een of andere spoof site en daarvoor beloningen krijgen in de game.![]()
Zou je in GTA 5 ook weer nummers kunnen bellen om vehicles te laten spawnen?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
"Official online dealer of the Enus Cognoscenti Cabrio. Tell the carbon footprint to talk to the hand." heheOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ik ben de 1337ste stalker, hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef ThuMar1711 het volgende:
kijk wat ik vond.
LifeInvader.com
Grappige berichten. Ben benieuwd wat je er nog mee mee kan doen.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef Giester het volgende:
Zou je in GTA 5 ook weer nummers kunnen bellen om vehicles te laten spawnen?![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef 7nightwing7 het volgende:
Dat stukje uit die gameplay leak waar hij tegen die ouwe schopt die in de stoel zit. Kan iemand daar een gifje van maken ?
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben de 1337ste stalker, hahaGrappige berichten. Ben benieuwd wat je er nog mee mee kan doen.
quote:O.Roces received a discount in Grand Theft Auto V for stalking Legendary Motorsport on LifeInvader.com
Als ie dit najaar nog op next gen komt word ik echt mad
Speciaal nog een ps3 erbij gehaald voor onder andere deze game![]()
![]()
https://vine.co/v/h1EMJ37UgiX
Car Physics valt me door dit clipje wel een beetje tegen. Iemand mee eens?
Misschien valt het allemaal wel mee als je het zelf speelt.![]()
zit er nou iemand in die auto?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:31 schreef Donderjagers het volgende:
Misschien valt het allemaal wel mee als je het zelf speelt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Het zijn aardig wat plaatjes dus daarom maar even in spoiler tag. ( zijn geen spoilers )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zie je toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit er nou iemand in die auto?
Maakte het spel veel te makkelijk vond ikquote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het V.A.T.S. systeem van Fallout 3 is ook genieten wat dat betreft.Women with dicks and weak men with vaginas.
http://www.reddit.com/r/G(...)_the_vehicle_damage/quote:Op donderdag 12 september 2013 13:31 schreef Donderjagers het volgende:
Misschien valt het allemaal wel mee als je het zelf speelt.
Vergelijking met GTA4"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het meest vette vind ik nog wel dat ja nu gewoon goed het interieur vanaf buiten kan zien, zo'n jet bijvoorbeeld, megavet om daar zo naar binnen te loeren en lui te zien zitten.![]()
![]()
Denk dat ik me ps4 maar cancel voor nu, kan toch niet op allebei tegelijk spelen en zo verleng ik me garantie nog evenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:30 schreef Ties02 het volgende:
Als ie dit najaar nog op next gen komt word ik echt mad
Speciaal nog een ps3 erbij gehaald voor onder andere deze game
Beter dan GTA IV. Zelfde auto, zelfde situatie.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:31 schreef Donderjagers het volgende:
Misschien valt het allemaal wel mee als je het zelf speelt.
Waarschijnlijk heeft Franklin gewoon een gordel om, zou een leuke (aanvullende) feature zijn.![]()
In die 1e trailer zie je goed dat er een stofwolk verschijnt door het zand, kan niet wachten om straks met een buggy door de woestijn te raggen.![]()
![]()
Gordels werken ook in GTA4quote:Op donderdag 12 september 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter dan GTA IV. Zelfde auto, zelfde situatie.
Waarschijnlijk heeft Franklin gewoon een gordel om, zou een leuke (aanvullende) feature zijn.Women with dicks and weak men with vaginas.
Verstandig.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang kunnen we hier niet wachten..
![]()
Je had je pre-order beter kunnen doorverkopen voor 100 euro aan iemand die niet bij de eerste leveringen zit, ik heb ze al verkocht zien worden voor ong. die prijs.![]()
Maar ik ben geen profiteurquote:Op donderdag 12 september 2013 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Je had je pre-order beter kunnen doorverkopen voor 100 euro aan iemand die niet bij de eerste leveringen zit, ik heb ze al verkocht zien worden voor ong. die prijs.![]()
Dat ben je dan toch ook niet?quote:Als iemand zo gek is het ervoor over te hebben, prima!
Zelf laat ik mijn pre-order lekker staan, de PS3 gaat tegen die tijd naar de slaapkamer en de 360 met o.a. GTA V blijft gewoon in de woonkamer. Kan ik switchen af en toe.
Hebben jullie ook gehoord dat GTA 5 al te koop is bij de Intertoys????"Thats how we roll in the Shire!"![]()
ITS HAPPENINGquote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef Giester het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat GTA 5 al te koop is bij de Intertoys????![]()
Ik ga straks ff proberen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef Giester het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat GTA 5 al te koop is bij de Intertoys????![]()
Niet doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef Giester het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat GTA 5 al te koop is bij de Intertoys????Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Euh nee hoor, op PC gespeeld zonder mods en had gordelsquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Nee, wij zijn immers niet schitzofreen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef Giester het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat GTA 5 al te koop is bij de Intertoys????
Was bij GTA 4 ook het gerucht, bleek bullshit te zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Niet speciaal bij Intertoys, maar het spel is zeker al ergens te koop.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Alles wat Giester zegt komt tegenwoordig rechtstreeks bij mods terechtquote:
Maandagnacht/dinsdagochtend dan ga ik hem pas spelen. Ook al is hij ergens al te verkrijgen. In mijn hoofd wordt maandagnacht een nacht als vanouds. Een nacht waar nostalgie, euforie en endorfine de sfeer bepalen. Waar ik als een kind in zijn "pyjama" omringt door snoep, koek, chips en blikjes drinken de hele nacht een computerspelletje ga spelen alsof de boze wereld daarbuiten er even niet toe doet! Op dat moment ben ik mezelf, dan ben ik weer even kind. Geen verantwoordelijkheden, rekeningen en verplichtingen. Maandagnacht wordt MIJN nacht en niemand ontneemt mij dat!!!
Ter vergelijking:
GTA 5 of Cameron Diaz? GTA 5
GTA 5 of Onbeperkt onbeperkt spareribs hebben? GTA 5
GTA 5 of mijn vriendin en een vriendin van haar? GT......., nee ja, GTA 5!!!!
Enzzz"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee joh die zitten nagelbijtend te F5'en tot Giester weer eens zijn waffel opentrekt.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef kaos- het volgende:
[..]
Alles wat Giester zegt komt tegenwoordig rechtstreeks bij mods terecht
Ja die indruk kreeg ik ook al.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef kaos- het volgende:
[..]
Alles wat Giester zegt komt tegenwoordig rechtstreeks bij mods terecht
Terwijl ik alleen probeer bij te dragen en jullie welzijn."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:54 schreef Giester het volgende:
Maandagnacht/dinsdagochtend dan ga ik hem pas spelen. Ook al is hij ergens al te verkrijgen. In mijn hoofd wordt maandagnacht een nacht als vanouds. Een nacht waar nostalgie, euforie en endorfine de sfeer bepalen. Waar ik als een kind in zijn "pyjama" omringt door snoep, koek, chips en blikjes drinken de hele nacht een computerspelletje ga spelen alsof de boze wereld daarbuiten er even niet toe doet! Op dat moment ben ik mezelf, dan ben ik weer even kind. Geen verantwoordelijkheden, rekeningen en verplichtingen. Maandagnacht wordt MIJN nacht en niemand ontneemt mij dat!!!
Ter vergelijking:
Logisch, uitgewoonde hork.
Seconded, eten kan immers op een ander moment
Mijn vriendin en een vriendin van haar? JA!
Kom op, er zijn grenzen!
EnzzzIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ter vergelijking:
Enzzz![]()
Ik zit al behoorlijk krap bij de kas deze/dit maand, maar toch, toch omdat het GTA V MOET ik hem halen
lol?![]()
Ben je wellicht in de war met de helm? Die kreeg je als je een paar seconden wachtte nadat je op een motor klom.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Euh nee hoor, op PC gespeeld zonder mods en had gordels
Seatbelts is veel over gespeculeerd voor de release van IV (ook door magazines), maar zijn altijd een mod geweest.![]()
Ter vergelijking:
Enzzz![]()
![]()
50 piek meer of minder moet niet eens een issue zijn met een game zoals ditquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Nass het volgende:
Ik zit al behoorlijk krap bij de kas deze/dit maand, maar toch, toch omdat het GTA V MOET ik hem halen
Wat levert een nier op tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
50 piek meer of minder moet niet eens een issue zijn met een game zoals ditIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Het is een investering!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Nass het volgende:
Je bespaard een hoop geld door weken binnen te zijn en niet buiten de deur te komen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Average paid to Seller of Kidney $5,000quote:Op donderdag 12 september 2013 13:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat levert een nier op tegenwoordig?
Hou je nog een centje over om wat drugs te kopen. Kan je sowieso lekker doorknallen de hele nacht
Kavre, een dorpje in Nepal, heet in de volksmond ook wel 'nierbank'. De bewoners leven van twee euro per dag en verkopen daarom 'graag' een nier. Ook voor handelaren een lucratieve bezigheid: een nier doet op de Indiase zwarte markt 5.000 euro, terwijl de Nepalese donor nog geen 700 euro ontvangt.![]()
Nog opgezocht ook!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef kaos- het volgende:
[..]
Average paid to Seller of Kidney $5,000
Hou je nog een centje over om wat drugs te kopen. Kan je sowieso lekker doorknallen de hele nacht![]()
Das geen kattepies. Heb je een console voor, evt. vrije dagen bijkopen, etc. Klaar!
#1 Cameron Diazquote:[
Ter vergelijking:
Enzzz
#2 GTA
#3 Jouw vriendin en haar vriendin
Inderdaad, Cameron Diaz laten schieten gaat me ook wat te ver.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
#1 Cameron Diaz
#2 GTA
#3 Jouw vriendin en haar vriendinOf sluit dit GTA5 voor altijd uit?
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
#1 Cameron Diaz
#2 GTA
#3 Jouw vriendin en haar vriendin
Nee, ik had het alleen over die maandagnacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, Cameron Diaz laten schieten gaat me ook wat te ver.Of sluit dit GTA5 voor altijd uit?
Toch vloog ik soms wel en soms niet door de voorruitquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je wellicht in de war met de helm? Die kreeg je als je een paar seconden wachtte nadat je op een motor klom.
Seatbelts is veel over gespeculeerd voor de release van IV (ook door magazines), maar zijn altijd een mod geweest.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, Cameron Diaz laten schieten gaat me ook wat te ver.Of sluit dit GTA5 voor altijd uit?
LAquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
PAPIERRRR HIERRRR!quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
!!!! JUICHEN !!quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
gast is wel weer bezig met nieuwe videos
Welk schijfje?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij het schijfje gezien?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Weet iemand of wanneer je hem nu bestelt bij bol.com je hem nog steeds op release krijgt? Normaal is er namelijk wel een einddatum oidmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Het staat er nog steeds bij.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand of wanneer je hem nu bestelt bij bol.com je hem nog steeds op release krijgt? Normaal is er namelijk wel een einddatum oidquote:NIEKE GTA V PRE-ORDER ACTIE!
Als je GTA V nu reserveert ontvang je de game op dag van release plus een bol.com cadeaubon t.w.v. 10euro. Tevens krijg je toegang tot de atomic blimp in de game! Let op: de bol.com cadeaubon ontvang je 30 dagen na release via de email en is te besteden bij je volgende games aankoop!Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Daarom pre-order ik bijna nooit (online). Liever een echte winkel, omdat ik vroeger ook altijd mijn games in de stad haalde. Nostalgische motivatie dus meer.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand of wanneer je hem nu bestelt bij bol.com je hem nog steeds op release krijgt? Normaal is er namelijk wel een einddatum oidIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Er beweren mensen dat ze al de rondte doen. Medewerkers Saturn en Media Markt, maar ik geloof er geen reet van.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zal wel niet, anders stond het ook wel online niet?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er beweren mensen dat ze al de rondte doen. Medewerkers Saturn en Media Markt, maar ik geloof er geen reet van.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ben nu weleens toe aan on-screen gameplay. Beetje je tv lopen filmen geeft nog weinig impressie weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er beweren mensen dat ze al de rondte doen. Medewerkers Saturn en Media Markt, maar ik geloof er geen reet van.![]()
Idem, maar ook een stukje controle behouden!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Daarom pre-order ik bijna nooit (online). Liever een echte winkel, omdat ik vroeger ook altijd mijn games in de stad haalde. Nostalgische motivatie dus meer.
Er is niks ergers dan de hele dag F5'en op je track en trace code."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Maar goed Twitter in de gaten houden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag...Niet....klikken...moet....weerstaan...quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dat moet je dan ook gewoon los leren laten, pakketje valt vanzelf op de deurmat.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef Giester het volgende:
[..]
Idem, maar ook een stukje controle behouden!
Er is niks ergers dan de hele dag F5'en op je track en trace code.![]()
![]()
Ik vind die kleine stukjes eigenlijk wel een perfecte teaser.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben nu weleens toe aan on-screen gameplay. Beetje je tv lopen filmen geeft nog weinig impressie weer.
Je ziet niet alles, maar net dat beetje om je te laten watertanden."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat wel, maar wil gewoon weten hoe het er echt uitziet. Anti-Aliasing en dergelijke.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik vind die kleine stukjes eigenlijk wel een perfecte teaser.
Je ziet niet alles, maar net dat beetje om je te laten watertanden.![]()
is het spel aan het kutten of is het zo geëdit?quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Yep!quote:Net geupload. Hij is weer bezig denk ik, nu 66 items op zijn Instagram. Ziet er goed uit!
![]()
Zo ge-edit. Kijk naar de cuts.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is het spel aan het kutten of is het zo geëdit?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
ja ik vond het er al vreemd uit zienquote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zo ge-edit. Kijk naar de cuts.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik zie ook niemand zitten.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit er nou iemand in die auto?![]()
Games komen gewoon met de normale post mee inderdaad. Ben wel blij dat ik dinsdag niet hoeft te werken (ik ben zaterdagbezorger).quote:Op donderdag 12 september 2013 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook gewoon los leren laten, pakketje valt vanzelf op de deurmat.![]()
Schijnbaar is er nu ook iemand anders bezig met nieuwe vidsquote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep!Net geupload. Hij is weer bezig denk ik, nu 66 items op zijn Instagram. Ziet er goed uit!
Dat is Franklin zijn Special Ability.quote:Link?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar is er nu ook iemand anders bezig met nieuwe vidsDie glinsterende /bus ook trouwens, damm.
![]()
![]()
Jouw sig!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja ik vond het er al vreemd uit zien![]()
Ik was bij dat glorieuze moment waarbij ik erachter kwam dat 60fps dus alleen voor het hogere cijfer bleek te zijn. Hahaha"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Fulltime baan, 2 kids, etc.
God I wish I was single....
Zulke stupiditeit moet je gewoon behouden voor het nageslacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Jouw sig!![]()
Ik was bij dat glorieuze moment waarbij ik erachter kwam dat 60fps dus alleen voor het hogere cijfer bleek te zijn. HahahaWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
Herman in de zon op een terrasquote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
God I wish I was single....![]()
Leest in t AD dat GTA niet leverbaar wasquote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Z'n Xbox was volledig afgebrand.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Leest in t AD dat GTA niet leverbaar was"Thats how we roll in the Shire!"![]()
En de man die hem gekocht hadquote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Z'n Xbox was volledig afgebrand.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Mocht dit echt waar zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
Sorry maar dacht echt dat jij 15 was ofzo.![]()
Vind wel vreemd dat je nu niemand om ver kan lopen? In GTA IV was het wat overdreven natuurlijk, maar nu staan ze zo stevig als een paal?![]()
Stond met meloenen in de krant.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En de man die hem gekocht had"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zo voel ik me soms ook maar ik kruip verdacht dicht tegen de 34.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Mocht dit echt waar zijn.
Sorry maar dacht echt dat jij 15 was ofzo.
En ja, ik heb echt een gezin ja.
Schaamt u niet. GTA kent geen leeftijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms ook maar ik kruip verdacht dicht tegen de 34.
In Los Santos zijn we allen gelijk!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hoezo kan het niet? Ik heb toch net een filmpje gezien waar dat gewoon wel in gebeurde.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind wel vreemd dat je nu niemand om ver kan lopen? In GTA IV was het wat overdreven natuurlijk, maar nu staan ze zo stevig als een paal?Every war is different, every war is the same.![]()
Ik vind de filmpjes te iets schokkerig om er veel details uit te kunnen halen, maar het lijkt idd wel zo ja...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind wel vreemd dat je nu niemand om ver kan lopen? In GTA IV was het wat overdreven natuurlijk, maar nu staan ze zo stevig als een paal?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Stond met meloenen in de krant.![]()
![]()
Ik vond E-Cola in GTA 4leuker.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is Franklin zijn Special Ability.
[..]
Link?Die glinsterende /bus ook trouwens, damm.
Handig!
Welke bus bedoel je?![]()
Inderdaad, binnen no-time bezit je het hele bedrijf. Of kan dat niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef Giester het volgende:
[..]
Pff die moeite voor een blikje digitale Sprite?![]()
![]()
Ja nou, ik denk het wel!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, binnen no-time bezit je het hele bedrijf. Of kan dat niet.
Je hebt dat hele stock market gebeuren nu ook!
Als eerste zou ik die olie velden willen hebben, moet toch een leuke stroom aan inkomsten bezorgen?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja nou, ik denk het wel!
Je hebt dat hele stock market gebeuren nu ook!![]()
![]()
Valt mee, moet je mij maandagnacht eens de winkel in zien rennen!quote:
Ik doe mijn American Football pak aan en beuken!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Helemaal mooi als je dit ook nog even op beeld zet.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Giester het volgende:
[..]
Valt mee, moet je mij maandagnacht eens de winkel in zien rennen!
Ik doe mijn American Football pak aan en beuken!![]()
![]()
Ik loop gewoon de winkel in, haal mijn game op, leg hem op de plank tot Vrijdag.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Giester het volgende:
[..]
Valt mee, moet je mij maandagnacht eens de winkel in zien rennen!
Ik doe mijn American Football pak aan en beuken!
Vrijdag: Jongste naar bed rond 20:00
Monopoly spelen met de oudste. Oudste 21:00 naar bed.
21:05 tot God knows when: GTAIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik heb school opgezegdquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de winkel in, haal mijn game op, leg hem op de plank tot Vrijdag.
21:05 tot God knows when: GTA![]()
![]()
Uurtje monopoly maar? Das ook wel zielig zijn net de straten een beetje verkochtquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de winkel in, haal mijn game op, leg hem op de plank tot Vrijdag.
21:05 tot God knows when: GTA
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Thanks, ik ga die GameMania pre-order maar even cancellen dusquote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds bij.
[..]
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Dat is de planning, ik denk dat dit het wereld record, kortste potje monopoly wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
21:05 tot God knows when: GTA
Kinder Monopoly, duurt nooit zolang.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Dat is de planning, ik denk dat dit het wereld record, kortste potje monopoly wordt
Gewoon na een half uurtje roepen:quote:Op donderdag 12 september 2013 14:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kinder Monopoly, duurt nooit zolang.
"Ja heel goed, jij hebt gewonnen! Nu snel naar bed!""Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Gewoon na een half uurtje roepen:
"Ja heel goed, jij hebt gewonnen! Nu snel naar bed!"![]()
![]()
geniaal dit
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee, de oudste kan zich sowieso moeilijk langer dan een uurtje ergens op concentreren, tenzij het een film is.
Anders word ze geirriteerd. Zou met liefde langer met haar spelen, maar dan word ze kribbig.
Als je vrouw ook zo is, dan is dat wel een uitkomst zeg.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]![]()
Nee, de oudste kan zich sowieso moeilijk langer dan een uurtje ergens op concentreren, tenzij het een film is.
Anders word ze geirriteerd. Zou met liefde langer met haar spelen, maar dan word ze kribbig.
klinkt als een goede manier om je kind op te voeden, we hebben nog niet genoeg AD(H)D'ers in deze generatiesquote:Op donderdag 12 september 2013 14:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]![]()
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]![]()
!
![]()
Of zeggen dat hij iets heeft gedaan dat niet mag en vroeg naar bed moestquote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Weet tevens iemand of die bart smit night opening iets is? En of als je nu pre-ordered dat je het ook kan halen?![]()
Doet me hieraan denken.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of zeggen dat hij iets heeft gedaan dat niet mag en vroeg naar bed moest![]()
Dat is ook niet te voorkomen zowat hierquote:Op donderdag 12 september 2013 15:04 schreef dolf1010 het volgende:
Het gaat zo wel weer beetje off-topic he
Ja en het tempo ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is ook niet te voorkomen zowat hier
Hoeveel volle topics per dag zitten we nou?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
het meeste hier is gewoon slow chat(maar niet echt sloom)quote:Op donderdag 12 september 2013 15:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is ook niet te voorkomen zowat hier![]()
![]()
Ik hoop zo dat het verhaal wat verslavend is. Dat je door wil spelen vanwege het verhaal. Bij GTA IV had ik vanaf het begin al helemaal niks met Niko.![]()
Zal best wel, maar uit je ooghoek zie je Gta liggen, en je hoort een stem zachtjes roepen "Speeeel mij, Speeeeeel mij"quote:Op donderdag 12 september 2013 14:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kinder Monopoly, duurt nooit zolang.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zal best wel, maar uit je ooghoek zie je Gta liggen, en je hoort een stem zachtjes roepen "Speeeel mij, Speeeeeel mij"![]()
2 p/dag volgens mijquote:Op donderdag 12 september 2013 15:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja en het tempo ook.
Hoeveel volle topics per dag zitten we nou?
Daarom heb je nu 3 personen waarmee je iets kan hebben!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:07 schreef Trebo het volgende:
Ik hoop zo dat het verhaal wat verslavend is. Dat je door wil spelen vanwege het verhaal. Bij GTA IV had ik vanaf het begin al helemaal niks met Niko.![]()
Is het al eerder gebeurd dat er 64 topics over een spel zijn volgeschreven terwijl het betreffende spel nog niet gereleased is?![]()
Niet vergeten voor alle kanaries, meld je aan voor de FokCrew; http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew !!!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Om dinsdag 00:00uur kan iedereen de tering krijgen van mequote:Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef Giester het volgende:
[..]
En dinsdag kom je hier en dan hoor je alleen krekels.
GTAV -> ALLES<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Om dinsdag 00:00uur kan iedereen de tering krijgen van me
GTAV -> ALLES
Zitten er in de FOK!_Crew GTA Social Club meer Xbox'ers of Playstationers?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Die man verdient wel geld hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://instagram.com/just4kicks510#!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: