SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
En volgens IGN was dat niet zoquote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hufter, dacht ik eindelijk beet te hebben....quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En volgens IGN was dat niet zo![]()
![]()
Zeer vreemd dat ik IGN hier dan ook nog niet over gehoord heb.![]()
Nee nee, don't worry!quote:
It's all GTA up in here.
No more ....... you know..
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Maargoed, als die brick walls en pop-in het enige zijn, of met een patch te verhelpen zijn, hoor je me verder niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En volgens IGN was dat niet zo![]()
Dat vond ik wel mooi in GTA4, Nico duwde echt zachtjes anderen opzij, dit is meer ala San Andreas. Jammer, maar niet game-breaking.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Is geen cutscene.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit een cutscene is toch? Als dit heel de tijd kan, lijkt me dat zo briljant XD<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dat is ook pop-in. Maar dan met de willy van een hond.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer vreemd dat ik IGN hier dan ook nog niet over gehoord heb.![]()
Merk het zelf wel als ik speelquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maargoed, als die brick walls en pop-in het enige zijn, of met een patch te verhelpen zijn, hoor je me verder niet.
Dat vond ik wel mooi in GTA4, Nico duwde echt zachtjes anderen opzij, dit is meer ala San Andreas. Jammer, maar niet game-breaking.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Xbox360.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
Welke is nu gelekt, xbox 360 of ps3?
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Xbox360 so far.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??You dont believe me ? Read this line again.![]()
IGN heeft wel degelijk gezegd dat er popin was. Alleen stoorde het niet zo tijdens het spelen volgens hun.![]()
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef Giester het volgende:
Het leven is goed! I'm back!!!
Mijn dank aan Pheno en Opa.B.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het heeft mij in geen een spel geirriteerd als ik aan het spelen was, alleen als ik de toeschouwer was viel het me op.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef FredVleespet het volgende:
IGN heeft wel degelijk gezegd dat er popin was. Alleen stoorde het niet zo tijdens het spelen volgens hun.
Maar nieuwe GTA wil niet zeggen dat de Hardware ook beter is geworden dus de zelfde shortcuts die Rockstar gebruikt zullen nog steeds worden gebruikt, zoals lege straten tot je je omdraait, zeldzame auto vinden, en dan in eens op elk kruispunt `m tegen komen, en popins.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Als hij het nu nog niet geleerd heeft, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik denk dat ook dat vervelend gaat worden op den duur. Dan zit hij straks in relaties & psychologie alleen maar posts te plaatsen over GTA 5.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.![]()
![]()
Heeeej! Dat is pas de 13e keer!quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Uiteraard. Maar daar was ik al mee bezig voordat ik gebanned werd.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.
Vandaar dat ik door de rechtvaardigheid van Opa.B nu ook weer unbanned ben.
Meloenen zijn gezond, maar met mate.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk dat ook dat vervelend gaat worden op den duur. Dan zit hij straks in relaties & psychologie alleen maar posts te plaatsen over GTA 5.
Ook als in een gif?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heeeej! Dat is pas de 13e keer!![]()
Mij stoort het ook niet zo. Je went eraanquote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Het heeft mij in geen een spel geirriteerd als ik aan het spelen was, alleen als ik de toeschouwer was viel het me op.
Maar nieuwe GTA wil niet zeggen dat de Hardware ook beter is geworden dus de zelfde shortcuts die Rockstar gebruikt zullen nog steeds worden gebruikt, zoals lege straten tot je je omdraait, zeldzame auto vinden, en dan in eens op elk kruispunt `m tegen komen, en popins.. Bij SR3 en Sleeping Dogs was het ook aanwezig maar viel het ook allemaal mee en de framerate was redelijk stabiel. Framerate stoor ik me altijd het meeste aan.
![]()
Krijgt iedereen die nu Gta aan het spelen is een ban of alleen de mensen die gameplay etc uploaden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mensen die online gaan met de console natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgt iedereen die nu Gta aan het spelen is een ban of alleen de mensen die gameplay etc uploaden?![]()
Wat een gfx zeg, pff. Heerlijk.quote:![]()
Je zou maar onder een steen leven en toevalig de nieuwe gta inhuis halen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen die online gaan met de console natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
is ook niet gelekt..originele kopie heeft hij. De game is nog niet uit.quote:welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Hij is console banned.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef byah het volgende:
jammer dat die vent niets meer upload. Zou de R* voor z'n deur staan?
De pop in met die witte wagen heb jij ook in het echt leven als je zo hard over de A4 gaat gekDan zie je geen lantaarnpalen meer maar vegen.
![]()
Ik maak me meer zorgen over de manier waarop die auto beweegt..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef DSS24 het volgende:
De pop in met die witte wagen heb jij ook in het echt leven als je zo hard over de A4 gaat gekDan zie je geen lantaarnpalen meer maar vegen.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Wel als je dan de beelden op youtube zet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef videonatic het volgende:
Microsoft mag je helemaal niet blokkeren als je die game legaal speelt voor de release.![]()
![]()
sowieso niet idd maarja Microsoft... zeker ps4 halen straks want Sony zou je nooit hiervoor bannen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef videonatic het volgende:
Microsoft mag je helemaal niet blokkeren als je die game legaal speelt voor de release.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dan ook niet. Ze mogen alleen wat doen als je de illigale download speelt. En net zoals met Halo 3 zal er wel een leuk nieuw ban mechanische zijn ingebouwd. Ze kunnen wel je youtube video verwijderen natuurlijk. Maar je 360 account bannen? nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel als je dan de beelden op youtube zet.![]()
TJah, als ik zo zou zijn gebanned dan zou ik wel weten wat mijn nieuwe console zou worden. De PS4.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Dan ook niet. Ze mogen alleen wat doen als je de illigale download speelt. En net zoals met Halo 3 zal er wel een leuk nieuw ban mechanische zijn ingebouwd. Ze kunnen wel je youtube video verwijderen natuurlijk. Maar je 360 account bannen? nee.![]()
Nuttige toevoeging aan dit topic. Echt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
TJah, als ik zo zou zijn gebanned dan zou ik wel weten wat mijn nieuwe console zou worden. De PS4.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik had al een kriebel om GTA 5 te spelen, maar na het lekken van deze gameplay heb ik een gigantische jeuk aan m'n ballen!!! Ik moet die game echt NU spelen!
Mijn vermoeden werd trouwens wel bevestigt dat de screenshots mooier zijn dan de echte game. Niet dat dat erg is ik ga me goed vermaken, but stilllll![]()
Dit kan gewoon niet gaan tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit die schokkerige slechte kwaliteit filmpjes die nu online staan kan ik dat echt nog niet opmaken.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef videonatic het volgende:
Mijn vermoeden werd trouwens wel bevestigt dat de screenshots mooier zijn dan de echte game. Niet dat dat erg is ik ga me goed vermaken, but stilllll![]()
Ik ga m'n complete woonkamer verbouwen voor dat kutspel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Giester het volgende:
Ik had al een kriebel om GTA 5 te spelen, maar na het lekken van deze gameplay heb ik een gigantische jeuk aan m'n ballen!!! Ik moet die game echt NU spelen!
Salontafel aan de kant, grote dikke relaxstoel met voetenbank voor de tv en gaan
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dit. Wat een onzin om nu al de kwaliteit van de graphics onderuit te halen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Uit die schokkerige slechte kwaliteit filmpjes die nu online staan kan ik dat echt nog niet opmaken.![]()
Er zijn betere filmpjes, maar ook in de slechte filmpjes kun je duidelijk de player models zien en waar ze op ingeleverd hebben. Die screens zijn toch next gen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Uit die schokkerige slechte kwaliteit filmpjes die nu online staan kan ik dat echt nog niet opmaken.![]()
Een beeldscherm filmen wordt sowieso fucking lelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit. Wat een onzin om nu al de kwaliteit van de graphics onderuit te halen.![]()
Uit een stille frame kun je het al opmaken, weet je iets van 3d modeling?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit. Wat een onzin om nu al de kwaliteit van de graphics onderuit te halen.![]()
Ik heb het niet over noise, schokken, en pixels he?...quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Een beeldscherm filmen wordt sowieso fucking lelijke kwaliteit.![]()
Ik zie anders alleen maar pixels.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ik heb het niet over noise, schokken, en pixels he?...![]()
Je kan dan beter even masturberen dacht ik zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Giester het volgende:
Ik had al een kriebel om GTA 5 te spelen, maar na het lekken van deze gameplay heb ik een gigantische jeuk aan m'n ballen!!! Ik moet die game echt NU spelen!![]()
Bovendien zou je dan juist zeggen dat de grafics er hardstikke goed uit lijken te zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede optie. Ik moet wat tijd overbruggen tot maandagnacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan dan beter even masturberen dacht ik zo.
En op het werk ligt de productiviteit ook niet erg hoog.
Daar lijkt het inderdaad op. Ik denk dat ze de 100% kwaliteit assets bewaren voor een release op betere hardware.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef videonatic het volgende:
Laat ik het dan zo formuleren, er zitten minder polygons in de characters dan in de screens.
De huidige consoles hebben gewoon niet genoeg memory en crunchycrunch power om het allemaal bol te werken. Dit zal ge-exporteerd zijn met 40% minder poly's ofzo.![]()
Giesters GTA V Wank-A-Thon.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede optie. Ik moet wat tijd overbruggen tot maandagnacht.
En op het werk ligt de productiviteit ook niet erg hoog.
X360 heeft altijd meer pop inquote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??
Was bij IV al zo echter heeft de PS3 vaak slechtere framerate![]()
No shit..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik denk dat ze de 100% kwaliteit assets bewaren voor een release op betere hardware.
De huidige consoles hebben gewoon niet genoeg memory en crunchycrunch power om het allemaal bol te werken. Dit zal ge-exporteerd zijn met 40% minder poly's ofzo.![]()
Precies dit, en de depth of field, de blur in sommige screens samen met antialiasing werken gewoon niet op de huidige consoles. Mijn vermoeden dat er een pc/next gen release komt zij nu heel erg hoog geworden.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik denk dat ze de 100% kwaliteit assets bewaren voor een release op betere hardware.
Oh god wat heb ik een hekel aan musicals.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Inclusief goede physics!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Giesters GTA V Wank-A-Thon.
Alsof het bij GTA überhaup gaat om die gfx, ze zijn stukken beter dan IV en daarmee valt er weinig meer te klagen. IV werd in die tijd al aangegeven als max voor de huidige consoles.
Enige waar ik echt een hekel aan heb is een totaal gebrek aan Anti-Aliasing, dit was in IV een ramp. Zo te zien zit dat er dit keer wel in, maar goed, lastig te zijn op deze filmpjes.![]()
http://instagram.com/jsticks11
Die gast upload al een paar dagen screenshots enzo, en sinds vandaag dus filmpjes. Waren die screenshots ook al echt?![]()
![]()
Ja dat ziet er inderdaad heel erg leeg uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Catch_me het volgende:
Hype level: -50
Matige damage models en die lege snelweg![]()
Deze screen is zeker van de pc versie dan [ afbeelding ]![]()
![]()
Nou heb ik 4 nooit op console gespeeld, alleen op pc, en daar kon je bij de instellingen de traffic aanpassen, qua drukte. Kon dat op de console ook? Misschien dat het daar aan ligt.![]()
Pc is kut!!..consoles yay!!.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Catch_me het volgende:
Deze screen is zeker van de pc versie dan [ afbeelding ]
hehe
Xbox versie is een warm makertje voor mij, tot ie uit komt op pc, als is het alleen al om de mods.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komtquote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat ziet er inderdaad heel erg leeg uit.
Op elke fokker past een bril.![]()
Dat is dacht ik de PS3 toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat ziet er inderdaad heel erg leeg uit.![]()
![]()
Klopt. Die sneeuw is wel vet tho.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komtGameplay video van R* wel, maar die lekkende gast heeft een Xbox.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is dacht ik de PS3 toch?![]()
Oh zo. Tja we zullen het allemaal zelf wel zien aanstaande dinsdag.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komt![]()
Niet alle snelwegen zullen druk zijn, denk de main snelwegen wel, inclusief files/ongelukken etc.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat in die gelekte filmpjes, waarvan er eentje is waarbij die gozer over de snelweg rijdt, die verdacht leeg is. In tegenstelling tot dat gifje dat uit 1 van die trailers komt![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat de huidige consoles dat allemaal niet trekken joh.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Niet alle snelwegen zullen druk zijn, denk de main snelwegen wel, inclusief files/ongelukken etc.![]()
Dat komt uit de ps3 versie. Die is 100x beter dan xbox360 versiequote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Catch_me het volgende:
Deze screen is zeker van de pc versie dan [ afbeelding ]![]()
![]()
En korte gameplayquote:![]()
![]()
![]()
Denk dat het tijdstip in-game ook wel er voor zorgt dat het rustig/druk is.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Niet alle snelwegen zullen druk zijn, denk de main snelwegen wel, inclusief files/ongelukken etc.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:10 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Dat komt uit de ps3 versie. Die is 100x beter dan xbox360 versie
![]()
Die botsing in de gelekte video lijkt zo onrealistisch nog niet.
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!![]()
![]()
In gta online zullen de straten wel helemaal leeg zijn, net zoals in gta 4. Ze moeten toch iets doen om een steady 30 fps op die arme verouderde hardware te laten draaien.Op elke fokker past een bril.![]()
Dat viel me ook tegen jaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Ja daarom, dat is van de PS3 en die lege straten van de 360.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gameplay video van R* wel, maar die lekkende gast heeft een Xbox.![]()
![]()
De omgeving is groter, er gebeurt meer, verbeterde graphics, etc.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!
Je moet ergens wat inleveren op de consoles, welke vrij beperkt zijn in hardware, met name kwa video -en werkgeheugen.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Misschien zit dit wel in de pc versie en meer verkeer op de weg. Nog meer redenen om voor de pc versie te gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hadden we dit maar:quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Als je ff goed kijkt naar die confrontatie bij de gangsta's... is niet weg. Alleen van die hoeren zelf.. no idea wat daar aan de hand is.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Maar godverdomme die physics wanneer je tegen iemand oploopt, WEG!ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Is leuk maar niet voor in GTA V. Bij elke botsing je auto total los.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al vallen er 100 dingen tegen, dan zijn er nog 999.900 dingen die epic zijn. Niet zeuren.![]()
Rockstar zelf loopt te roepen dat ze deze game op de oude consoles al 'next gen' vinden. Niet zo gek dat mensen kritisch zijn na het bekijken van de gelekte filmpjes waar toch het een en ander ontbreekt.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al vallen er 100 dingen tegen, dan zijn er nog 999.900 dingen die epic zijn. Niet zeuren.Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al vallen er 100 dingen tegen, dan zijn er nog 999.900 dingen die epic zijn. Niet zeuren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: