De keren dat ik naar Antwerpen ging, beviel "Nostalgie" me eigenlijk wel, maar misschien had ik juist de goede momenten van die zender. Normaliter ontvang ik die radiozender namelijk niet, dus ik weet niet of die zender altijd wel te doen is.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Noem me 1 radiostation waar ze wel fatsoenlijke muziek draaien
Sjek. Ik ben ook eens gebeld, gesprek is alleen nooit uitgezondenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timur wilde mij ooit nog in de uitzending omwille een klaagbaakpost van me
Timur ja. Over Koningsdag.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timur wilde mij ooit nog in de uitzending omwille een klaagbaakpost van me
Ik ben ooit gebeld door Kees Stokking inb de uitzendingquote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Sjek. Ik ben ook eens gebeld, gesprek is alleen nooit uitgezonden
Ik zal het d'r zeggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karina is al een halve eeuw oud en heeft nog steeds geen smaak.
Over een emo/hyvesmeeting.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Timur ja. Over Koningsdag.
Kon me zelf het topic niet meer herinneren.
Ik ben bij Ekdom in de show geweest toen hij 30 werd. Heb toen de PSB aangevraagdquote:Op donderdag 12 september 2013 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebeld door Kees Stokking inb de uitzending
Beat that.
Ik krijg nog steeds de LP van de band wiens naam ik vergeten ben en wel weet dat het over hun 500ste optreden ging.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben bij Ekdom in de show geweest toen hij 30 werd. Heb toen de PSB aangevraagd
Ze zoeken me nogquote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ooit iets aangevraagd en werd toen om 3 uur wakker gebeld... hoorde mezelf mompelen op de radio die ik nog zachtjes aan had staan, heb toen opgehangen. Ik werd direct terug gebeld met de vraag of ik nog sliep en waarom ik het nummer aanvroeg. Toen heb ik gezegd dat ik het nummer gewoon leuk vond... ze hebben het toen gedraaid.
Moet vrij wazige radio geweest zijn, aangezien ze beide gesprekjes gewoon uitgezonden hebben
Helaas wel. Ik snap niet dat men nog uberhuabt susbsidies geeft voor deze middel of the road veilige keuzes waarvan er al meer dan zat is in de ether.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De VPRO gaat mee in die eenheidsworst die er nu ligt.
Meer geld naar het onderwijs Nederlands lijkt me.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik snap niet dat men nog uberhuabt susbsidies geeft voor deze middel of the road veilige keuzes waarvan er al meer dan zat is in de ether.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |