Heb je niet per ongeluk een bandje opgezetquote:Op donderdag 12 september 2013 10:11 schreef tong80 het volgende:
Hoor helemaal geen DJ's....Nog wel dezelfde kutmuziek.
Nu op een rijtje.
Wat is er gaande ?
Noem me 1 radiostation waar ze wel fatsoenlijke muziek draaienquote:Op donderdag 12 september 2013 10:11 schreef tong80 het volgende:
Hoor helemaal geen DJ's....Nog wel dezelfde kutmuziek.
Nu op een rijtje.
Wat is er gaande ?
Ook zo'n flapdrol. Moet eens een fatsoenlijk scheerapparaat kopen.quote:
SkyRadioquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Noem me 1 radiostation waar ze wel fatsoenlijke muziek draaien
Radio 10 goldquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je ook gelachen om mijn post Pienjow?quote:
concert zender doet het redelijkquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel jaquote:Op donderdag 12 september 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook gelachen om mijn post Pienjow?
Die radiozender waar ze de hele dag 4'33 draaien is mijn favoriet.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
concert zender doet het redelijk
Studio Brusselquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel door verschillende uitvoerenden graagquote:Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die radiozender waar ze de hele dag 4'33 draaien is mijn favoriet.
Ja. En zonder reclame en DJ-praat er tussendoor. Flauwekul is dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wel door verschillende uitvoerenden graag
Hazel O'Connorquote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wel door verschillende uitvoerenden graag
Lekker. Cranberries smaken best goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef tong80 het volgende:
Heb hem toch maar weer uitgezet. Kwam iemand vertellen dat het Cranberries waren.
zijn goede covers vanquote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. En zonder reclame en DJ-praat er tussendoor. Flauwekul is dat.
quote:Edition of 200 copies, all signed by Melvins.
This 7" was sold at the Grumpy's shows in Minneapolis, MN on October 15, 2001 and October 16, 2001. There is no actual sound on this 7", just silence, in supposed tribute to John Cage's "4:33."
Je zou willen dat Train eens een heel album zo maakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zijn goede covers van
http://www.discogs.com/Melvins-Shit-Sandwich/release/1120833
[..]
Studio brusselquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb geen kabel op m'n radio. Is het nog wat ?quote:
pinguin fmquote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb geen kabel op m'n radio. Is het nog wat ?
In Nederland draaiden ze KinkFM de nek om.
Nou was kink ook vaak niet om aan te horen, maar ze hadden nog wel wat leuke programma's inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Nederland draaiden ze KinkFM de nek om.
Ik had op zich wel een fijn station op onze UPC kast. Non stop 70's, 80's en 90's alternative. Niet altijd helemaal mijn muziek, soms wat te saai, maar an sich was dat wel lekker. Draaiden veel Pixies, The Smiths, Sonic Youth edquote:Op donderdag 12 september 2013 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou was kink ook vaak niet om aan te horen, maar ze hadden nog wel wat leuke programma's inderdaad.
Wat mooi was was Radio-3 zonder zenderprogrammering. Op woensdagmiddag jouw muziek. Op Dinsdag iets minder alternatief bij de VARA. Op woensdag lekkere concerten bij de KRO. En op woensdagochtend de muzikalefruitmand bij de EO.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou was kink ook vaak niet om aan te horen, maar ze hadden nog wel wat leuke programma's inderdaad.
Die zenderprogrammering heeft zelfs van 3voor12 een middle of the road-programmaatje gemaaktquote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mooi was was Radio-3 zonder zenderprogrammering. Op woensdagmiddag jouw muziek. Op Dinsdag iets minder alternatief bij de VARA. Op woensdag lekkere concerten bij de KRO. En op woensdagochtend de muzikalefruitmand bij de EO.
Ja tof was dat ron flon flon valk voor de EOquote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mooi was was Radio-3 zonder zenderprogrammering. Op woensdagmiddag jouw muziek. Op Dinsdag iets minder alternatief bij de VARA. Op woensdag lekkere concerten bij de KRO. En op woensdagochtend de muzikalefruitmand bij de EO.
Luisterde het in het begin ook. Maar werd teveel van hetzelfde. Hadden ze een LP van Elvis Costello uit de kast getrokken hoorde je heel de week Costello.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had op zich wel een fijn station op onze UPC kast. Non stop 70's, 80's en 90's alternative. Niet altijd helemaal mijn muziek, soms wat te saai, maar an sich was dat wel lekker. Draaiden veel Pixies, The Smiths, Sonic Youth ed
Helaas begin dit jaar UPC de deur uit gedaan en KPN genomen. Zit niet zoiets op.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zenderprogrammering heeft zelfs van 3voor12 een middle of the road-programmaatje gemaakt
Ja dat was wel een beetje zo. Je moest het niet langer dan een uur per week luisteren. Desalniettemin wel wat pareltjes door ontdekt. The Boo Radleys, The Only Ones voornamelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luisterde het in het begin ook. Maar werd teveel van hetzelfde. Hadden ze een LP van Elvis Costello uit de kast getrokken hoorde je heel de week Costello.
Op woensdagmiddag moest je luisteren naar De Wilde Wereld of Nozems a Go Go.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja tof was dat ron flon flon valk voor de EOop dinsdag steen en been show en vara's vuurwerk... sochtends vroeg paul de leeuw met wazige kabouter hoorspelen...
Ik luister nog wel, maar meer uit armoede en om een beetje met de huidige popcultuur mee te komen.quote:
Ik ben van de tijd van villa65 en mr lee mysterious washing machine... je weet wel die tijd dat martijn krabbe nog gabber draaide. En stenders (en van inkel) waziger zooi uithaalden in de nacht dan giel nu.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op woensdagmiddag moest je luisteren naar De Wilde Wereld of Nozems a Go Go.
Nooit geluisterd naar de Veronica zooi. VPRO was veel vooruitstrevender. Van Ginkel is nog te dom om z'n kont af te vegen. Op woensdagmiddag kwamen de Ramones en Chilli Peppers langs.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben van de tijd van villa65 en mr lee mysterious washing machine... je weet wel die tijd dat martijn krabbe nog gabber draaide. En stenders (en van inkel) waziger zooi uithaalden in de nacht dan giel nu.
Alsof Evers een Japanner is.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Grappig trouwens dat stenders "begon" met immitatoren op de radio ze hadden een hele goede chriet titulear immitator, later werd dat concept opgepikt door edwin evers, verNCRV'ed de rest is geschiedenis.
Welke muziek heeft Evers onder de aandacht gebracht. In vergelijking met Bram van Splunteren, Lotje, Fons ?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Evers een Japanner is.
Maar ja, ik herinner me niets anders dan Evers die Frank de Boer nadoetDat deed ie al toen ik nog op de achterbank bij mama in de auto zat als het regende
Tja ik wou ook wel eens op zaterdag radio luisteren en dan was er geen vproquote:Op donderdag 12 september 2013 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit geluisterd naar de Veronica zooi. VPRO was veel vooruitstrevender. Van Ginkel is nog te dom om z'n kont af te vegen. Op woensdagmiddag kwamen de Ramones en Chilli Peppers langs.
2 unlimited oid.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke muziek heeft Evers onder de aandacht gebracht. In vergelijking met Bram van Splunteren, Lotje, Fons ?
DJ Tiesto en de Black Eyed Peas.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke muziek heeft Evers onder de aandacht gebracht. In vergelijking met Bram van Splunteren, Lotje, Fons ?
2 unlimited en de eurodance waren meer het pakkie aan van "the magic friends" sjors fröhlich en peter plaisier. Toen was evers nog niet in zicht.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 unlimited oid.
Erg belangrijk in de eurodance cultuur.![]()
Maar niet mijn muziek.
Ben Liebrand en Ferry Maatquote:Op donderdag 12 september 2013 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 unlimited en de eurodance waren meer het pakkie aan van "the magic friends" sjors fröhlich en peter plaisier.
De VPRO gaat mee in die eenheidsworst die er nu ligt. Overigens is Radio 2 net zo dramatisch en heeft Radio 6, ondanks de meeste kwaliteit, ook weinig scherpe randjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik wou ook wel eens op zaterdag radio luisteren en dan was er geen vpro
Maar de VPRO was wel geweldig gewoon john peel een programma geven op 3fm. (nou kan ik zeggen dat ze dat nu niet meer durven een engels programma op 3fm maar ik weet dat carl cox een engelstalig programma heeft/had op zaterdag.. maar het mag allemaal wel wat meer richting de randen idd.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |