3FM is nog steeds het minst erge alternatief. Daar durven ze nog wel in de oude bak te graaien.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel ik regelde de muziek op mijn werk. Bij binnenkomst zette ik hem van Sky af na de nachtdienst. Koos voor Arbeidsvitaminen. Was het minst erge
Gelukkig staat de deur hier open richting een ander lab en die draaien cds en daar komt best wel eens wat leuks voorbij... ik moet alleen wel gemiddeld 1 keer per week een hele cd van de artic monkeys luisterenquote:
Ja dat deed ik ook altijd maar nu bevind ik me gemiddeld 10 min per week in het lab dus dan kan ik niet aan de radio gaan zitten.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel ik regelde de muziek op mijn werk. Bij binnenkomst zette ik hem van Sky af na de nachtdienst. Koos voor Arbeidsvitaminen. Was het minst erge
liever een jaar lang arctic monkeys dan een maand lang SkyRadio/538 hoor..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gelukkig staat de deur hier open richting een ander lab en die draaien cds en daar komt best wel eens wat leuks voorbij... ik moet alleen wel gemiddeld 1 keer per week een hele cd van de artic monkeys luisteren
Laatst stond "a perfect circle" op dat was toch wel even een flashbackquote:Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever een jaar lang arctic monkeys dan een maand lang SkyRadio/538 hoor..
Zap ff naar NED-2 nuquote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Laatst stond "a perfect circle" op dat was toch wel even een flashback
Ik zit op mn werk geen zapper bij de handquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook altijd maar nu bevind ik me gemiddeld 10 min per week in het lab dus dan kan ik niet aan de radio gaan zitten.
Op mijn vorige lab heb ik zelfs zelf een radio neergezet (dat ding dat er stond voldeed niet)en idd standaard op 3fm...
Wij hadden een lab waar nog een rij LPs stondquote:
Dick Dale.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk geen zapper bij de hand
Kijk je de herhaling van DWDD?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dick Dale.
Zag hem nog op Lowlands
Peelquote:
Dick Dale weer. Gisteren al gezien dat item.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk je de herhaling van DWDD?
lekker nat geluidquote:
Zegt niks.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk item wel. Kan Karina weer zeggen dat ik veel over muziek weet.
quote:
Dat zei ik ook al, maar ik mocht niet bescheiden doen.quote:
Het is geen wedstrijdje hèquote:Op donderdag 12 september 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar ik mocht niet bescheiden doen.
Maar ja, met mijn 20 kan ik hier ook niet vechten tegen al die muzikale levenservaring.
op mijn werk ben ik de zelfgekozen DJ van de werkvloer. Gisteren kwam een jongen van een andere afdeling binnen. Hij kijkt naar mijn bureau en zegt: 'Jij hebt gewoon een ECHTE stereotoren staanquote:Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook altijd maar nu bevind ik me gemiddeld 10 min per week in het lab dus dan kan ik niet aan de radio gaan zitten.
Op mijn vorige lab heb ik zelfs zelf een radio neergezet (dat ding dat er stond voldeed niet)en idd standaard op 3fm...
Karina is al een halve eeuw oud en heeft nog steeds geen smaak.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar ik mocht niet bescheiden doen.
Maar ja, met mijn 20 kan ik hier ook niet vechten tegen al die muzikale levenservaring.
Nee hoor.quote:
Ach ik ben ooit gebeld door Tomor ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
op mijn werk ben ik de zelfgekozen DJ van de werkvloer. Gisteren kwam een jongen van een andere afdeling binnen. Hij kijkt naar mijn bureau en zegt: 'Jij hebt gewoon een ECHTE stereotoren staanuit de jaren 80 te zien
'
's ochtend staat ie tot 10 uur op Radio 2 trouwens. Daarna 3FM. Maar 3FM wordt steeds minder. Tussen 2 en 4 luister ik gewoon muziek via internet, zeker nu die Sander daar tijdelijk zit.
Timur wilde mij ooit nog in de uitzending omwille een klaagbaakpost van mequote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik ben ooit gebeld door Tomor ofzo.
een van de weinigen die ik niet aan de lijn heb gehad daar geloof ikquote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik ben ooit gebeld door Tomor ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |