Gaat niet veranderen, is geen foutquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraag me af hoelang het duurt voordat Netflix NL ervoor zorgt dat we de US catalogus niet meer kunnen benaderen.
Tot die tijd iig genoeg te kijken, laat die herfst en winter maar komen.
hebben ze net ook gedaan met de nieuwe: Masha en de Beer: Deel 2quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef richolio het volgende:
Willen ze dat een derde van alle huishoudens in nl straks netflix heeft, moeten ze wel echt het aanbod wat uitbreiden.
Tuurlijk doen ze dat, dat hebbn ze ook al meermalen aangegeven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef richolio het volgende:
Willen ze dat een derde van alle huishoudens in nl straks netflix heeft, moeten ze wel echt het aanbod wat uitbreiden.
Dat doel is tussen 5 en 10 jaar, dat kan ze dan wel lukken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef richolio het volgende:
Dan zeg ik direct een heleboel tv kanalen op!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:37 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Gaat niet veranderen, is geen fout
Dat is omdat de 2gen te jailbreaken is en de 3de nietquote:Op donderdag 12 september 2013 19:59 schreef maurisioo het volgende:
Oke, kan ik dan nog overschakelen naar de TV zonder dat ik gelijk een duurder account nodig heb?
Oh, zat te kijken naar een apple TV 3. Is de 2e gen tweedehands nog duurder dan zo'n nieuwe.
5 devices, 2 tegelijkertijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:20 schreef nils7 het volgende:
Maar voor mn gevoel is dat anders (zeker qua films), qua series en echt Amerikaanse TV dan loopt Hulu wel voor.
Hulu is dan ook eigendom van de grote tv producenten oa FOX. En als belangrijkste: er zit reclame op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:20 schreef nils7 het volgende:
Heb het op m'n PS3 geinstalleerd (NL versie) met de laatste FW.
Bij mijn ouders op de aTV3 (NL versie).
En mijn eigen aTV2 heb ik iets verandert waardoor US content mogelijk is.
Daardoor ook meteen maar Hulu genomen (echt zo simpel te regelen).
Dus heb nu Netflix & Hulu US gefixed.
Wat ik voor mij persoonlijk mis zijn hitseries zoals The Big Bang Theory, Two and a Half men en bijv. House MD.
Hulu is echt meer TVseries en Netflix is echt films wat ik ervaar.
Had eerst gelezen dat Hulu minder content had maar recenter en Netflix wat meer content maar wat ouder.
Maar voor mn gevoel is dat anders (zeker qua films), qua series en echt Amerikaanse TV dan loopt Hulu wel voor.
Nu alleen ff checken op hoeveel devices t kan of hoeveel streams max....
[..]
Dat is omdat de 2gen te jailbreaken is en de 3de niet
netflix bepaalt de kwaliteit adhv je snelheid. Via de tunlrdns is de snelheid waarschijnlijk niet zo hoogquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit op de amerikaanse netflix icm tunlr een stuk lager dan de gewone nederlandse netflix?
Al dat ge-vpn en getunnel is natuurlijk wel leuk en interessant, maar de verbinding die je hebt met je 'target' wordt er meestal niet sneller op. En Netflix past de kwaliteit van de content aan op je verbinding. Dus het zou kunnen dat je opeens mindere kwaliteit geserveerd krijgt via Netflix US.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit op de amerikaanse netflix icm tunlr een stuk lager dan de gewone nederlandse netflix?
Heb ik geen last van op mn aTV (maar is maar 720p max)quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja dat is wel irritantquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hulu is dan ook eigendom van de grote tv producenten oa FOX. En als belangrijkste: er zit reclame op.
Geen last van, begin van een titel is even wazig maar binnen een seconde of 10 is 't full HD.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heel vreemd. Bij m'n apple tv stond het er inderdaad gewoon tussen, maar m'n PS3 laat niks zien. Nieuwste update is gewoon geïnstalleerd en ook gewoon in Nederland gekocht enzo...quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:16 schreef Breuls het volgende:
Op Apple TV en PS3 zat Netflix woensdag 'gewoon ineens' in het menu, zonder iets te hoeven doen. Onder video, bij de PS3.
Je hebt de meest recente firmware op de PS3? Weet niet of dat van invloed is, maar kan nooit kwaad even te updaten als het niet up-to-date is.
Same here.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen last van, begin van een titel is even wazig maar binnen een seconde of 10 is 't full HD.
Enorm veel, ik heb op mijn AppleTV de DNS aangepast zodat ik de US versie heb, die hebben echt zoveel meer. En geen irritante NL ondertiteling maar wel Engels, wat soms toch wel handig isquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er veel verschil tussen de us en uk?
De UK en de Canada-versie zijn ook de moeite waard, hebben ook veel ander spul dan de US-versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm veel, ik heb op mijn AppleTV de DNS aangepast zodat ik de US versie heb, die hebben echt zoveel meer. En geen irritante NL ondertiteling maar wel Engels, wat soms toch wel handig is.
Met zo'n simpel truukje is het me echt die 8 euro wel waard, natuurlijk is alles opzich te downloaden, maar ze hebben ook hele oude dingen die je niet zo makkelijk meer kan vinden op usenet of torrents.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef rebel999 het volgende:
Ik lees dat er een Netflix app beschikbaar is voor de Boxee Box, weet iemand waar en hoe te installleren?
Nog leuker: Let Me Google That For Youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Volgens deze wiki nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef wonton het volgende:
Kan de xbox 360 niet streamen in 1080p?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens deze wiki niet
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devices
Beeld is gewoon scherp, dat vind ik het belangrijkste.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef wonton het volgende:
[..]Dom. Ik heb gelukkig ook nog een ps3 maar ik gebruik liever de xbox als mediaspeler
Ja ik vind het ook prima kwaliteit, zie het verschil ook niet echt op mijn 32" Full HD-tvquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Beeld is gewoon scherp, dat vind ik het belangrijkste.
dat vind ik zelf net even té kinderachtigquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Nog leuker: Let Me Google That For You
Ah bedankt. Die andere site werkt niet meer. Je moet je ip whitelisten oid? En dat kon voorlopig niet meer.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je een Chrome/Firefox user bent dan kun je ook deze extensie (gratis) downloaden. Voorheen gebruikte ik deze om de Amerikaanse Netflix op te komen: https://mediahint.com/
Die staat wel op de NLse t/m seizoen 7 geloof ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah bedankt. Die andere site werkt niet meer. Je moet je ip whitelisten oid? En dat kon voorlopig niet meer.
Wel raar dat ik op de us versie geen Dexter kan vinden.
Oh handig, thanks!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat, dat hebbn ze ook al meermalen aangegeven.
Overigens kun je hier de nieuwe content per dag zien
http://www.flixfilms.nl/
Dat is mooi! Maar dan is er ook een kans dat het duurder wordt? Natuurlijk is die er altijd wel, veel vraag is hogere prijs, maar door het grotere aanbod misschien ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat doel is tussen 5 en 10 jaar, dat kan ze dan wel lukken.
In de VS was het aanbod ook beperkt bij de introductie en kon je voor $6 6 uur kijken.
http://arstechnica.com/uncategorized/2007/01/8627/
Gezien de prijs en het aanbod in Amerika: nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is mooi! Maar dan is er ook een kans dat het duurder wordt? Natuurlijk is die er altijd wel, veel vraag is hogere prijs, maar door het grotere aanbod misschien ook.
Echt he!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
De US versie!Ik weet niet wie er als eerste de tip gaf, maar eeuwige erkentelijkheid van mijn kant!
En absoluut 8 euro waard.
Lef is uit?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
De US versie!Ik weet niet wie er als eerste de tip gaf, maar eeuwige erkentelijkheid van mijn kant!
En absoluut 8 euro waard.
edit: Ik snap je nu, leg eens uit bedoelde je vast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Lef is uit?Kan ik dat ook krijgen
Oops sorry! Leg bedoelde ik idd jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
edit: Ik snap je nu, leg eens uit bedoelde je vast.
http://tunlr.net/get-started/
Veeeeeeeeeeeeeeeeel meer content.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Oops sorry! Leg bedoelde ik idd ja![]()
Wat zijn de voordelen van de amerikaanse netflix dan?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeel meer content.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |