Gelukkig maar, het lijkt soms een beetje boel doodt hierquote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.![]()
Af en toe kom ik nog wel even buurten hierzo.![]()
Hoe gaat het?
Ook wel 1 van de redenen dat ik hier eigenlijk niet meer kom, hoewel ik het daarmee natuurlijk wel weer in de hand werk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het lijkt soms een beetje boel doodt hier![]()
Gaat wel, moe enzo. En met jou?
Weekendquote:Op donderdag 12 september 2013 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook wel 1 van de redenen dat ik hier eigenlijk niet meer kom, hoewel ik het daarmee natuurlijk wel weer in de hand werk.
Gaat wel oke, pijn in het lijf want vochtig en koud weer. Morgen nog even een keukendienst draaien bij Atak en dan weekend.
Ik reed naar zwolle en boven een weiland zweefde zo'n vaag donker wolkje met een apparte vorm.. dacht ik... bleken het de toppen te zijn van een rijtje dennenbomenquote:
dat kon ik niet zien want die laag hangende bewolking hing er voor.quote:
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Fijn weekend allemaal.
jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Fijn weekend allemaal.
hmm het is nog warm genoeg.quote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef norich het volgende:
[..]
Bas
Nee joh, die is niet eens meer open
Basquote:
wanneer gaan wij zwemmen?quote:
Rijssenquote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm het is nog warm genoeg.
waar heb je gezwommen
Ja kunnen we wel een keer doenquote:Op zondag 15 september 2013 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer gaan wij zwemmen?
of biljarten?
Dat kunnen we trouwens wel weer eens een keer doen, jij en ik samenof met een grotere groep
potje poolen ofzo
je moet natuurlijk ook geen blunders maken!quote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bas
nee, gelijk
beetje een blunder van mij
welk deel?quote:
nee, maar dat overkomt jequote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook geen blunders maken!
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef Hexley het volgende:
[..]
Nog wat van die plensbui met hagel meegekregen?
Ander deel vd regio lijkt me meer voor de hand liggenquote:Op maandag 16 september 2013 19:24 schreef Hexley het volgende:
Dan zat je zeker in het deel van de stad, dat geen hagel heeft gehad...
Dit, alleen de dinsdag nog, dan is donderdag nog het enige obstakelquote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
altijd mooi als de maandag weer voorbij is
quote:Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dit, alleen de dinsdag nog, dan is donderdag nog het enige obstakel
waar ben je mee bezig?quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, klussen zit er al weer op.
morgen weer verder
bij m'n kameraad klussen bij z'n huis.quote:
je hebt dus 2 weken vakantie genomen om bij hem te kunnen klussen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij m'n kameraad klussen bij z'n huis.
ik heb nu 2 weken vakantie van werk.
klusvakantie dus
jupquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt dus 2 weken vakantie genomen om bij hem te kunnen klussen?
die vind dat wel mooi.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal je kameraad vast leuk vinden
die kerel is klaar voordat hij er erg in heeftquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die vind dat wel mooi.
Hij heeft 4 weken vrij genomen. en de 2 weken na mijn vakantie gaat zijn vriendin hem helpen
tjah, de verbouwing loopt al een tijdje, dus het zal nog wel meevallenquote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel is klaar voordat hij er erg in heeftWoutertje aan de klus!
vlakbij huis dan? en hoe is het eigenlijk met de Polo?quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, de verbouwing loopt al een tijdje, dus het zal nog wel meevallen
het is 5 minuten lopen voor mijquote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vlakbij huis dan? en hoe is het eigenlijk met de Polo?
je hebt alweer een andere Polo?quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is 5 minuten lopen voor mij
met de polo die ik nu heb gaat het redelijk. ik weet nog niet precies wat ik er mee wil. volgens mij is de keerring van de schakelas lek, dus daar moet een keer een nieuwe in. mja, ik weet niet hoe lang de rest van de auto het vol gaat houden. laatst heb ik al een wiellager vervangen.
ja, ik heb nu zo'n bordeauxrodequote:Op maandag 16 september 2013 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt alweer een andere Polo?die rode is alweer weg, dat heb ik gemist?
succesquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi. 2 sollicitatiegesprekken vandaag. Straks om 9 uur en vanmiddag 3 uur.
Succes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi. 2 sollicitatiegesprekken vandaag. Straks om 9 uur en vanmiddag 3 uur.
tss je had nog vier hele minuten!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de valreep nog ff een mogguh
quote:Een man en zien vrouw (ca 35 joar 'etrouwd) waar'n in de tuin an 't wark.
Hij was bezig de barbecue schone te maak'n en zie stond gebukt wat
onkruud weg te haal'n.
Op 'n gegęem' moment zegt den keerl:
"Die konte van oe is hoast net zo groot as de barbecue"
Zie dut net of ze niks had verstoan.
'n tiedje later gung de man een doemstok 'haal'n
Hij nam de grootte van de barbecue op, lup naar zien vrouw,
en nemt de grootte van heur achterwark op en zeg:
"Ongeleuflijk....... Die konte van oe is net zo groot as de barbecue!"
Ze dut weer net als of ze niks had eheurd.
's aovonds in bedde kreeg de man d'r "zin" in en
begun an zien vrouw te frunniken.
Waorop de vrouw zee:
"As ie denkt da'k 'n 'hele barbecue goa anstekk'n veur één klein
knakwösken, dan he'j 't ECHT GOED mis 'heur!"
goede morgen en wat 'n goei'n bakquote:
Volgende week van het gesprek die ik in Eanske heb had, en over 2 weken die ik in Riessen heb had. (waar mijn voorkeur eigenlijk ook meer naartoe gaat)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi.
Weet je ook wanneer je meer weet?
Lijkt me idd leuk, maar ik denk dat je het beste mensen via fb/app kunt benaderenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen! Ik wil graag voorstellen om weer eens een meet te plannen. Aangezien het topic toch voor geen meter loopt verwacht ik niet heel snel reactie; maar het lijkt me toch leuk om weer eens te meeten![]()
Bowlen? Lasergame? Iets waarbij Justin ook mee kan?
Lijkt me leuk, ik hoop jullie ook
Ik heb niet iedereen op fb of op app. En het hoeft ook niet nu besloten te worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lijkt me idd leuk, maar ik denk dat je het beste mensen via fb/app kunt benaderen
Het was maar een voorzet aangezien heel veel hier niet/nauwelijks nog komenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen op fb of op app. En het hoeft ook niet nu besloten te worden.
Just sayingquote:Op donderdag 19 september 2013 18:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het was maar een voorzet aangezien heel veel hier niet/nauwelijks nog komen
Uiteraard!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
Mag ik ook komen als zuiderling? I'll bring the D.
Yay.quote:
Je zit naast me.quote:
Stop maar in je reet.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga haten dan. Ik heb een controller.
Ik ben Justin niet.quote:
Net als Ajax dit weekend.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, geen reactie op mogelijk.
Jij wint
Nquote:Op donderdag 19 september 2013 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
D! Je leeft nog!
[..]
Goed!! Met jou?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NJij leeft ook nog
Hoe is het met je?
Blijf jij maar lekker in het zuidenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
Mag ik ook komen als zuiderling? I'll bring the D.
Oke. Ik dacht, misschien is er iets te regelen wat jij wel aankan. Maar helaasquote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leute
Nath, lief dat je zoiets wil regelen, maar dat wordt me al gauw te druk
Ik krijg dit weekend m'n neefje weer op bezoek, kan ik hooguit 3u hebben (en dan zit je nog rustig met z'n tweetjes te praten en af en toe op 't scherm te kijken), daarna ben ik uitgeput, dus een meet zit er sowieso niet inquote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht, misschien is er iets te regelen wat jij wel aankan. Maar helaas![]()
Dan maar een meet zonder jou
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg dit weekend m'n neefje weer op bezoek, kan ik hooguit 3u hebben (en dan zit je nog rustig met z'n tweetjes te praten en af en toe op 't scherm te kijken), daarna ben ik uitgeput, dus een meet zit er sowieso niet in
Jawel, maar ligt echt aan de dag of ik een uurtje of 3 uur bezoek kan hebben. Met m'n neefje is dat anders, die kan, als ik last heb, beneden bij m'n ouders gaan zitten. Dat zie ik jou niet zo snel doenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kan je wel mij een keertje op bezoek hebben? Ben nog steeds van plan eens langs te komen!
Nee, klopt. Hmm, okeequote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar ligt echt aan de dag of ik een uurtje of 3 uur bezoek kan hebben. Met m'n neefje is dat anders, die kan, als ik last heb, beneden bij m'n ouders gaan zitten. Dat zie ik jou niet zo snel doen
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hmm, okee![]()
Gaat nog niet echt beter dus?
Mehquote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeeHeb net even met m'n kop boven de wc gehangen omdat ik de hele tijd het gevoel heb dat ik moet kotsen (keel voelt samengeknepen aan), maar er komt niks uit
Heb net berichtje via msn gestuurd, maar die werkt niet ofzo?quote:
Nee, msn is bij mij al doodquote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb net berichtje via msn gestuurd, maar die werkt niet ofzo?
Je staat wel online als "afwezig"quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, msn is bij mij al dood
Huh?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je staat wel online als "afwezig"
En nu zelfs onlinequote:
Hoe? Ik heb geen msn aan staan..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu zelfs online
edit: en nu weer weg
Skype misschien?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe? Ik heb geen msn aan staan..
Hotmail gecheckt? Anders zit er iemand anders met je account te pielenquote:
Oja! Hotmail heeft die lelijke messengershit. Even kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hotmail gecheckt? Anders zit er iemand anders met je account te pielen
ja, lijkt me ook leukquote:Op donderdag 19 september 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen! Ik wil graag voorstellen om weer eens een meet te plannen. Aangezien het topic toch voor geen meter loopt verwacht ik niet heel snel reactie; maar het lijkt me toch leuk om weer eens te meeten![]()
Bowlen? Lasergame? Iets waarbij Justin ook mee kan?
Lijkt me leuk, ik hoop jullie ook
Waar komt deze haat vandaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het zuiden
Daarom MessengerReviver-2-1 downloaden en installerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
msn is al een tijdje dood, daar heeft men nu skype voor.
ik vind het alleen niet handig dat ik in skype niet kan zien hoeveel ongelezen mails ik nog in hotmail heb
Whut? Echt niet.quote:
I see what you did therequote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond. Een meet met jullie is altijddus ik kom ook.
Fijn weekend allemaal.
Joah ging weer lekker, boom van een kerel dacht ook ff dat ie mij aan de kant kon zettenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ie bint dus weer tekeergegaan?
Gewoon ens heen skeur'n en kwwquote:Op zondag 22 september 2013 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil wel een rondje rijden op de motor nl.
zo hé!quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Beste klappert! Gelukkig hebben ze niks.
380km gereden vanmiddag/vanavond. ben net thuisquote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon ens heen skeur'n en kww
Goede morgen,quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Beste klappert! Gelukkig hebben ze niks.
gas bleef hangen..quote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Goede morgen,
En dat is inderdaad een flinke smakkert die hij maakt, zag hij niet dat hij daar de bocht om moest ofzo?
Dit helaas.quote:
Als je gas blijft hangen kun je niet zoveel doen, je ziet m uit volle macht remmen maar dat helpt niet meer op zo'n moment. Dat ie over de afzetting is het water terecht is gekomen lijkt me niet de bedoeling maar het heeft geen slachtoffers gemaaktquote:Op maandag 23 september 2013 11:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus uit voor zorg eigenlijk de vangrail/ het kanaal in gereden zeg maar, om geen slachtoffers te maken?
geen slachtoffers gelukkig, hooguit wat natte pakkenquote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je gas blijft hangen kun je niet zoveel doen, je ziet m uit volle macht remmen maar dat helpt niet meer op zo'n moment. Dat ie over de afzetting is het water terecht is gekomen lijkt me niet de bedoeling maar het heeft geen slachtoffers gemaakt
En een blauw oog en wat zere botten. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
geen slachtoffers gelukkig, hooguit wat natte pakken
inderdaad, lees wel maar zolang er niets is om op te reageren komt het ook niet meer op gang...quote:
Hoezo geen doodle gebruiken dan, minstens zo makkelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet! Wanneer? Wie?
Vrijdag 18 oktober Nathalie
Zaterdag 19 oktober Nathalie
Vrijdag 25 oktober Nathalie
Zaterdag 26 oktober Nathalie
Vrijdag 1 november Nathalie
Zaterdag 1 november Nathalie
Als iedereen het laatst geupdate lijstje blijft quoten en er op die manier achter zet welke dagen hij/zij kan, dan kunnen we uiteindelijk een datum prikken waarop de meesten kunnen. Zodra de datum is besloten kunnen we gaan kijken naar wat, waar, etc.
Go!
Wat de hel is doodle?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoezo geen doodle gebruiken dan, minstens zo makkelijk.
Een site waar jij als organisator bepaalde data opgeeft en waar mensen opgeven of ze wel of niet kunnen, precies wat je nodig hebt dus;quote:
Wat ik zo op mobiel zie is dat ik dan van iedereen het mailadres moet hebben, ofniet?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een site waar jij als organisator bepaalde data opgeeft en waar mensen opgeven of ze wel of niet kunnen, precies wat je nodig hebt dus;
http://doodle.com/
Je kunt mensen uitnodigen via een mail inderdaad, maar de link kun je ook gewoon hier in het topic zetten.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ik zo op mobiel zie is dat ik dan van iedereen het mailadres moet hebben, ofniet?
Want anders had ik datumprikker wel gebruikt
Oke. Zodra ik achter mn laptop zit maar even kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt mensen uitnodigen via een mail inderdaad, maar de link kun je ook gewoon hier in het topic zetten.
Doo-diddely-done!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[ link | afbeelding ]
als je erop klikt, kun je je aanmelden en data doorgeven.
ik weet niet of je met doodle zo'n mooi overzicht erbij krijgt.
misschien dat Justin deze in de OP wil zetten?
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doo-diddely-done!
[ afbeelding ]
Met verplicht e-mailadresquote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[ link | afbeelding ]
als je erop klikt, kun je je aanmelden en data doorgeven.
ik weet niet of je met doodle zo'n mooi overzicht erbij krijgt.
misschien dat Justin deze in de OP wil zetten?
dat is voor als je je instellingen wilt wijzigen. ik zal eens kijken of ik die als admin kan zien.quote:
10minutesmail, Werkt dus inmiddels al niet meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
als admin kan ik het mailadres wel zien.
maar ik doe er niks mee hoor
ah, okequote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
10minutesmail, Werkt dus inmiddels al niet meer.
Sowieso vinyl!quote:Op donderdag 26 september 2013 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nu vinyl aan het draaien via de pc
vind het toch best knap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet! Wanneer? Wie?
Vrijdag 25 oktober Nathalie
Zaterdag 26 oktober Nathalie
Vrijdag 1 november Nathalie
Zaterdag 1 november Nathalie
Als iedereen het laatst geupdate lijstje blijft quoten en er op die manier achter zet welke dagen hij/zij kan, dan kunnen we uiteindelijk een datum prikken waarop de meesten kunnen. Zodra de datum is besloten kunnen we gaan kijken naar wat, waar, etc.
Go!
Sshquote:Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vind het toch best knap.
als iemand op die ene 1 november niet kan doe je het wel op de 1 november een dag later?![]()
![]()
alsof je mensen wilt in prenten om toch maar voor 1 november te kiezen.![]()
quote:
Heeft met de stand van de maan te maken enzo joh!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vind het toch best knap.
als iemand op die ene 1 november niet kan doe je het wel op de 1 november een dag later?![]()
![]()
alsof je mensen wilt in prenten om toch maar voor 1 november te kiezen.![]()
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft met de stand van de maan te maken enzo joh!
[..]
Jij ook![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet! Wanneer? Wie?
Vrijdag 25 oktober Nathalie, Selma
Zaterdag 26 oktober Nathalie, Selma
Vrijdag 1 november Nathalie, Selma
Zaterdag 2 november Nathalie, Selma
Doe dan ff lijstje quoten en zet je naam bij de datum waarop je wel kan.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:33 schreef Redbaron het volgende:
12okt is vrij, dan speelt twente.
2nov ook al bezet
Bekend probleem maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:34 schreef kristalhelder het volgende:
De planning voor meet loopt niet echt lekker he
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bekend probleem maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed.
quote:
Jij hebt liever bittere kou en een grimmig grijze lucht?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou fantastisch, geen temperaturen voor deze tijd...
moet je iets harder werkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vind dit dikke primaquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
zon, 30 graden en optioneel een biertje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt liever bittere kou en een grimmig grijze lucht?
* Drizzt zet Immortal op \m/
Student he...quote:
Wat hej doan dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
moipersoneelsfeest was mooi werk gisteren
![]()
's ochtends rondleiding bij de Grolsch, daarna lunch en higlandgames bij de Haarmühle en 's avonds bbq + band bij Reijrink in Lieveldequote:
Sterkte, meidquote:Op maandag 30 september 2013 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag tandarts![]()
Gelukkig wel voor een goed doel; ik verrek van de pijn omdat mijn verstandskies tegen mn kaakspier aandrukt. Kan niet eten, want ik krijg mijn mond niet open. Dat wordt nog wat straks
dat klinkt bekendquote:Op maandag 30 september 2013 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag tandarts![]()
Gelukkig wel voor een goed doel; ik verrek van de pijn omdat mijn verstandskies tegen mn kaakspier aandrukt. Kan niet eten, want ik krijg mijn mond niet open. Dat wordt nog wat straks
Ik raad je aan naar de tandarts te gaanquote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt bekendik heb sinds gisteren ook last van (denk ik) een verstandskies die doorkomt rechtsonder, ook alleen daar... pijn wisselt gedurende de dag, gewoon zo weinig mogelijk slikken en bewegen met m'n kaken
Wat een kneus blijft het toch. Geen enkel punt van hem klopte of hield ook maar even standquote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heerlijk om te zien hoe meneer de kritische journalist Arno Vermeulen ineens met de mond vol tanden staat, omdat veel dingen waar hij eens even flink over wilde discussiëren gewoon van tafel geveegd werden door Verbeek![]()
dat bedoel ik maarquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een kneus blijft het toch. Geen enkel punt van hem klopte of hield ook maar even stand.
hoi Davidquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wilde gewoon even hoi zeggen
Inderdaad, al snap ik dus ook niet waarom ze hem op zo'n avond aan tafel zetten. Ook zonder ontslag had verbeek hem onder tafel geluld.quote:Op maandag 30 september 2013 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat bedoel ik maargelukkig had hij dan aan Verbeek helemaal de verkeerde!
omdat hij een serieuze, kritische journalist is?quote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Inderdaad, al snap ik dus ook niet waarom ze hem op zo'n avond aan tafel zetten. Ook zonder ontslag had verbeek hem onder tafel geluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hij een serieuze, kritische journalist is?Haha, denk eerder omdat hij zo hoog in de organisatie zit daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, denk eerder omdat hij zo hoog in de organisatie zit daar.
OUAT?quote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wilde gewoon even hoi zeggen
En Hen, damn S03E01 is spannend![]()
bij mij hebben de kiezen gelukkig genoeg ruimte, dus ik ben nog bij het volle verstandquote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt bekendik heb sinds gisteren ook last van (denk ik) een verstandskies die doorkomt rechtsonder, ook alleen daar... pijn wisselt gedurende de dag, gewoon zo weinig mogelijk slikken en bewegen met m'n kaken
Dit. En Breaking Bad is ook echt super.quote:
Doe dat danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:58 schreef Redbaron het volgende:
ik moet seizoen twee nog kijken van Homeland
heb twee afleveringen gezien
deel 1 of 2 of 3 of welke andere dan ook?quote:
Weet niet waar, en dvd is nogal prijzigquote:
Nieuwsgroepen i.c.m. bierdopje.com ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Redbaron het volgende:
Weet niet waar, en dvd is nogal prijzig![]()
Sons of Anarchy is ook uit maar me ook nog te duur
quote:
jow Basquote:
minimeetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of het wordt een minimeet, of mensen moeten echt een flinke trap onder hun hol krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |