quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond. Een meet met jullie is altijddus ik kom ook.
Fijn weekend allemaal.
Joah ging weer lekker, boom van een kerel dacht ook ff dat ie mij aan de kant kon zettenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ie bint dus weer tekeergegaan?
Gewoon ens heen skeur'n en kwwquote:Op zondag 22 september 2013 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil wel een rondje rijden op de motor nl.
zo hé!quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Beste klappert! Gelukkig hebben ze niks.
380km gereden vanmiddag/vanavond. ben net thuisquote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon ens heen skeur'n en kww
Goede morgen,quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Beste klappert! Gelukkig hebben ze niks.
gas bleef hangen..quote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Goede morgen,
En dat is inderdaad een flinke smakkert die hij maakt, zag hij niet dat hij daar de bocht om moest ofzo?
Dit helaas.quote:
Als je gas blijft hangen kun je niet zoveel doen, je ziet m uit volle macht remmen maar dat helpt niet meer op zo'n moment. Dat ie over de afzetting is het water terecht is gekomen lijkt me niet de bedoeling maar het heeft geen slachtoffers gemaaktquote:Op maandag 23 september 2013 11:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus uit voor zorg eigenlijk de vangrail/ het kanaal in gereden zeg maar, om geen slachtoffers te maken?
geen slachtoffers gelukkig, hooguit wat natte pakkenquote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je gas blijft hangen kun je niet zoveel doen, je ziet m uit volle macht remmen maar dat helpt niet meer op zo'n moment. Dat ie over de afzetting is het water terecht is gekomen lijkt me niet de bedoeling maar het heeft geen slachtoffers gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |