quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond. Een meet met jullie is altijddus ik kom ook.
Fijn weekend allemaal.
Joah ging weer lekker, boom van een kerel dacht ook ff dat ie mij aan de kant kon zettenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ie bint dus weer tekeergegaan?
Gewoon ens heen skeur'n en kwwquote:Op zondag 22 september 2013 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil wel een rondje rijden op de motor nl.
zo hé!quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Beste klappert! Gelukkig hebben ze niks.
380km gereden vanmiddag/vanavond. ben net thuisquote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon ens heen skeur'n en kww
Goede morgen,quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Beste klappert! Gelukkig hebben ze niks.
gas bleef hangen..quote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Goede morgen,
En dat is inderdaad een flinke smakkert die hij maakt, zag hij niet dat hij daar de bocht om moest ofzo?
Dit helaas.quote:
Als je gas blijft hangen kun je niet zoveel doen, je ziet m uit volle macht remmen maar dat helpt niet meer op zo'n moment. Dat ie over de afzetting is het water terecht is gekomen lijkt me niet de bedoeling maar het heeft geen slachtoffers gemaaktquote:Op maandag 23 september 2013 11:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus uit voor zorg eigenlijk de vangrail/ het kanaal in gereden zeg maar, om geen slachtoffers te maken?
geen slachtoffers gelukkig, hooguit wat natte pakkenquote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je gas blijft hangen kun je niet zoveel doen, je ziet m uit volle macht remmen maar dat helpt niet meer op zo'n moment. Dat ie over de afzetting is het water terecht is gekomen lijkt me niet de bedoeling maar het heeft geen slachtoffers gemaakt
En een blauw oog en wat zere botten. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
geen slachtoffers gelukkig, hooguit wat natte pakken
inderdaad, lees wel maar zolang er niets is om op te reageren komt het ook niet meer op gang...quote:
Hoezo geen doodle gebruiken dan, minstens zo makkelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet! Wanneer? Wie?
Vrijdag 18 oktober Nathalie
Zaterdag 19 oktober Nathalie
Vrijdag 25 oktober Nathalie
Zaterdag 26 oktober Nathalie
Vrijdag 1 november Nathalie
Zaterdag 1 november Nathalie
Als iedereen het laatst geupdate lijstje blijft quoten en er op die manier achter zet welke dagen hij/zij kan, dan kunnen we uiteindelijk een datum prikken waarop de meesten kunnen. Zodra de datum is besloten kunnen we gaan kijken naar wat, waar, etc.
Go!
Wat de hel is doodle?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoezo geen doodle gebruiken dan, minstens zo makkelijk.
Een site waar jij als organisator bepaalde data opgeeft en waar mensen opgeven of ze wel of niet kunnen, precies wat je nodig hebt dus;quote:
Wat ik zo op mobiel zie is dat ik dan van iedereen het mailadres moet hebben, ofniet?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een site waar jij als organisator bepaalde data opgeeft en waar mensen opgeven of ze wel of niet kunnen, precies wat je nodig hebt dus;
http://doodle.com/
Je kunt mensen uitnodigen via een mail inderdaad, maar de link kun je ook gewoon hier in het topic zetten.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ik zo op mobiel zie is dat ik dan van iedereen het mailadres moet hebben, ofniet?
Want anders had ik datumprikker wel gebruikt
Oke. Zodra ik achter mn laptop zit maar even kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt mensen uitnodigen via een mail inderdaad, maar de link kun je ook gewoon hier in het topic zetten.
Doo-diddely-done!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[ link | afbeelding ]
als je erop klikt, kun je je aanmelden en data doorgeven.
ik weet niet of je met doodle zo'n mooi overzicht erbij krijgt.
misschien dat Justin deze in de OP wil zetten?
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doo-diddely-done!
[ afbeelding ]
Met verplicht e-mailadresquote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[ link | afbeelding ]
als je erop klikt, kun je je aanmelden en data doorgeven.
ik weet niet of je met doodle zo'n mooi overzicht erbij krijgt.
misschien dat Justin deze in de OP wil zetten?
dat is voor als je je instellingen wilt wijzigen. ik zal eens kijken of ik die als admin kan zien.quote:
10minutesmail, Werkt dus inmiddels al niet meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
als admin kan ik het mailadres wel zien.
maar ik doe er niks mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |