Sterkte, meidquote:Op maandag 30 september 2013 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag tandarts![]()
Gelukkig wel voor een goed doel; ik verrek van de pijn omdat mijn verstandskies tegen mn kaakspier aandrukt. Kan niet eten, want ik krijg mijn mond niet open. Dat wordt nog wat straks
dat klinkt bekendquote:Op maandag 30 september 2013 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag tandarts![]()
Gelukkig wel voor een goed doel; ik verrek van de pijn omdat mijn verstandskies tegen mn kaakspier aandrukt. Kan niet eten, want ik krijg mijn mond niet open. Dat wordt nog wat straks
Ik raad je aan naar de tandarts te gaanquote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt bekendik heb sinds gisteren ook last van (denk ik) een verstandskies die doorkomt rechtsonder, ook alleen daar... pijn wisselt gedurende de dag, gewoon zo weinig mogelijk slikken en bewegen met m'n kaken
Wat een kneus blijft het toch. Geen enkel punt van hem klopte of hield ook maar even standquote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heerlijk om te zien hoe meneer de kritische journalist Arno Vermeulen ineens met de mond vol tanden staat, omdat veel dingen waar hij eens even flink over wilde discussiëren gewoon van tafel geveegd werden door Verbeek![]()
dat bedoel ik maarquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een kneus blijft het toch. Geen enkel punt van hem klopte of hield ook maar even stand.
hoi Davidquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wilde gewoon even hoi zeggen
Inderdaad, al snap ik dus ook niet waarom ze hem op zo'n avond aan tafel zetten. Ook zonder ontslag had verbeek hem onder tafel geluld.quote:Op maandag 30 september 2013 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat bedoel ik maargelukkig had hij dan aan Verbeek helemaal de verkeerde!
omdat hij een serieuze, kritische journalist is?quote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Inderdaad, al snap ik dus ook niet waarom ze hem op zo'n avond aan tafel zetten. Ook zonder ontslag had verbeek hem onder tafel geluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hij een serieuze, kritische journalist is?Haha, denk eerder omdat hij zo hoog in de organisatie zit daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, denk eerder omdat hij zo hoog in de organisatie zit daar.
OUAT?quote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wilde gewoon even hoi zeggen
En Hen, damn S03E01 is spannend![]()
bij mij hebben de kiezen gelukkig genoeg ruimte, dus ik ben nog bij het volle verstandquote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt bekendik heb sinds gisteren ook last van (denk ik) een verstandskies die doorkomt rechtsonder, ook alleen daar... pijn wisselt gedurende de dag, gewoon zo weinig mogelijk slikken en bewegen met m'n kaken
Dit. En Breaking Bad is ook echt super.quote:
Doe dat danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:58 schreef Redbaron het volgende:
ik moet seizoen twee nog kijken van Homeland
heb twee afleveringen gezien
deel 1 of 2 of 3 of welke andere dan ook?quote:
Weet niet waar, en dvd is nogal prijzigquote:
Nieuwsgroepen i.c.m. bierdopje.com ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Redbaron het volgende:
Weet niet waar, en dvd is nogal prijzig![]()
Sons of Anarchy is ook uit maar me ook nog te duur
quote:
jow Basquote:
minimeetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of het wordt een minimeet, of mensen moeten echt een flinke trap onder hun hol krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |