Gelukkig maar, het lijkt soms een beetje boel doodt hierquote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.![]()
Af en toe kom ik nog wel even buurten hierzo.![]()
Hoe gaat het?
Ook wel 1 van de redenen dat ik hier eigenlijk niet meer kom, hoewel ik het daarmee natuurlijk wel weer in de hand werk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het lijkt soms een beetje boel doodt hier![]()
Gaat wel, moe enzo. En met jou?
Weekendquote:Op donderdag 12 september 2013 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook wel 1 van de redenen dat ik hier eigenlijk niet meer kom, hoewel ik het daarmee natuurlijk wel weer in de hand werk.
Gaat wel oke, pijn in het lijf want vochtig en koud weer. Morgen nog even een keukendienst draaien bij Atak en dan weekend.
Ik reed naar zwolle en boven een weiland zweefde zo'n vaag donker wolkje met een apparte vorm.. dacht ik... bleken het de toppen te zijn van een rijtje dennenbomenquote:
dat kon ik niet zien want die laag hangende bewolking hing er voor.quote:
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Fijn weekend allemaal.
jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.
Fijn weekend allemaal.
hmm het is nog warm genoeg.quote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef norich het volgende:
[..]
Bas
Nee joh, die is niet eens meer open
Basquote:
wanneer gaan wij zwemmen?quote:
Rijssenquote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm het is nog warm genoeg.
waar heb je gezwommen
Ja kunnen we wel een keer doenquote:Op zondag 15 september 2013 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer gaan wij zwemmen?
of biljarten?
Dat kunnen we trouwens wel weer eens een keer doen, jij en ik samenof met een grotere groep
potje poolen ofzo
je moet natuurlijk ook geen blunders maken!quote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bas
nee, gelijk
beetje een blunder van mij
welk deel?quote:
nee, maar dat overkomt jequote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook geen blunders maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |