SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet jack, zijn neefje gunt Walt datquote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Te erge aflevering, hij gaf Jesse duidelijk de schuld, bereid hem te laten sterven en dan nog een trap nageven.
Hij had mazzel dat Jack hem sowieso wat geld gunde en niet gewoon ook afknalde en naast hank gooide.
Op het eind toen hij met dat mes zo stond was het net een doorgedraaide vader van zo'n familiedrama.
Dat telefoontje was ook mooi, eindelijk skyler compleet de waarheid zeggen.
Al bij al misschien wel de beste episode.
Telefoontje kwam bij mij eerder over als manier om Skyler vrij te pleiten en alle schuld op zichzelf te nemen. Vandaar de tranen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Te erge aflevering, hij gaf Jesse duidelijk de schuld, bereid hem te laten sterven en dan nog een trap nageven.
Hij had mazzel dat Jack hem sowieso wat geld gunde en niet gewoon ook afknalde en naast hank gooide.
Op het eind toen hij met dat mes zo stond was het net een doorgedraaide vader van zo'n familiedrama.
Al bij al misschien wel de beste episode.
Dit lees ik nou al vaker.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Alsof hij ook maar iets te eisen had op dat momentquote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Waarom liet ie eigenlijk die nazi's het geld meenemen?
Klopt, dat was ook de bedoeling. Je zag hoe moeilijk Walt het vond om te zeggen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Telefoontje kwam bij mij eerder over als manier om Skyler vrij te pleiten en alle schuld op zichzelf te nemen. Vandaar de tranen.
Wat ik er overigens wel érg dik op vond liggen. Dat zullen de cops toch ook wel door hebben of niet?quote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit lees ik nou al vaker.
Het is toch overduidelijk dat hij hier de rest weer beschermt en alle blaim op zich neem. Ook zodat Junior Skyler niets kwalijk zal nemen.
Ben je nog steeds Dexter aan het kijken en door aan het zuigen over hoe kut het wel niet allemaal is? Loop nog een paar afleveringen achter, dus kom ook niet meer in het topic.quote:Op maandag 16 september 2013 12:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was wel een leuke twist geweest maar goed, ook voorspelbaar en de voorspelbare schrijvers werken al voor de serie Dexter.
Hoezo dat nou weer -_-quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef Twistings het volgende:
Beste. Televisie. Ooit. En alle sympathie die ik nog voor Walt had, is nu toch echt verdwenen. Wat een klootzak.
Omdat het nu overkomt alsof ze dat verzweeg omdat zij en haar kinderen door haar man daartoe werden bedreigd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar hoe pleit dat telefoontje haar helemaal vrij dan? ze heeft nog steeds verzwegen wat hij deed en nu hank en gomez vermist zijn met Walt als #1 verdachte dan laten ze haar echt niet zomaar gaan door dat teleoontje.
Hij liet duidelijk merken dat hij haar heeft bedreigd met de dood als ze iets zou vertellen aan de politie. Dan zal ze er echt niet voor veroordeeld worden hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar hoe pleit dat telefoontje haar helemaal vrij dan? ze heeft nog steeds verzwegen wat hij deed en nu hank en gomez vermist zijn met Walt als #1 verdachte dan laten ze haar echt niet zomaar gaan door dat teleoontje.
Het was precies zoals Hank zei: "He made up his mind about killing me ten minutes ago."quote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Waarom liet ie eigenlijk die nazi's het geld meenemen? Het was toch ''jullie krijgen 80 miljoen als jullie Hank laten leven''. Maar dat hebben ze niet gedaan. Ok, niet dat hij in z'n eentje er veel tegen had kunnen doen, maar toch. Hij zei er niet eens iets van.
En wat heb ik me zitten ergeren aan Walt Jr. zeg.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Niet echt een spoiler, meer een briljante (korte) samenvatting van waarom de titel zo goed is.Ah maar dat hij ondertussen ook nog talloze andere mensen heeft omgelegd en heeft laten omleggen doet er verder niet toe natuurlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Zodat het kind naar de moeder terug gaat zonder dat hij er persoonlijk bij is, zodat hij niet kan worden opgepakt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Vatta het volgende:
Waarom loosde hij zijn kind gewoon bij de brandweer als een stuk vuil. Dat vond ik het enige vage.
Eerst dacht ik dat Walt zijn eigen auto in de fik had gezet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Vatta het volgende:
Waarom loosde hij zijn kind gewoon bij de brandweer als een stuk vuil. Dat vond ik het enige vage.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh en no body, no case, ik denk dat Walt dus makkelijk wegkomt met al die moorden
quote:The United States case of People v. Scott[9] held that "circumstantial evidence, when sufficient to exclude every other reasonable hypothesis, may prove the death of a missing person, the existence of a homicide and the guilt of the accused".
Zijn huisadres stond op een papiertje geschreven om haar nek, dus zodat ze teruggaat naar Skyler hè. Als je op de vlucht bent kun je moeilijk een 18 maanden oud kind onderhouden. En dan is dit toch een nette oplossing?quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Vatta het volgende:
WTF spoor jij wel ?quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat Walt zijn eigen auto in de fik had gezet.Met Holly erin.
Totaal niet vaag, hij had het lampje aangezet zodat de lui aanwezig het direct zouden onderzoeken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Vatta het volgende:
Want er komen helemaal geen gruwelijke dingen voor in Breaking Bad?quote:
Ja lol maar die lui zijn duidelijk niet zo heel slim.quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef seto het volgende:
Vond dat begin toch wel erg pakkend![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het wel een beetje stom hoe niemand Jesse onder die auto zag zitten voor WaltNiet echt goed verstopt ofzo.
Want het zou heel erg onlogisch zijn, en totaal niet passen bij Walt :S wtfquote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Want er komen helemaal geen gruwelijke dingen voor in Breaking Bad?
Het zou niet passen bij Walt, maar hij had helemaal doorgedraaid kunnen zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Want het zou heel erg onlogisch zijn, en totaal niet passen bij Walt :S wtf
Mwaahhh.... Ik vind persoonlijk Soprano's en The Wire minstens net zo goed.quote:
Bij elke serie worden bepaalde scenes wel wat overdreven en aangedikt. Het is tenslotte ook gewoon entertainment. Bij de Soprano's vond ik dit teveel aanwezig hoewel het natuurlijk ook het maffiacultuurtje is. The Wire ken ik niet.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Mwaahhh.... Ik vind persoonlijk Soprano's en The Wire minstens net zo goed.
Die heeft Walt's ontsnapping geregeld.quote:
Nee Dexter kijk ik niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nog steeds Dexter aan het kijken en door aan het zuigen over hoe kut het wel niet allemaal is? Loop nog een paar afleveringen achter, dus kom ook niet meer in het topic.
Cold Comes the Nightquote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef Vatta het volgende:
Iemand een idee wanneer die nieuwe film uitkomt waarin Bryan Cranston een blinde bankovervaller speelt? Ben de naam van de film even kwijt.
Doet me denken aanquote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef seto het volgende:
Vond dat begin toch wel erg pakkend![]()
[ afbeelding ]
Meteen gaan kijken.quote:
Hahaha, arme Huell.quote:
Ik lig al hele dag verdrietig in mn bedquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hahaha, arme Huell.
Geweldige aflevering, echt even laten bezinken hoor. Voel me zelfs een beetje depri nu
Nooit.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Jelmer80 het volgende:
ben benieuwd wanneer familie White hun huis nou eens afbrand :p
Misschien gebeurt er wel niks mee en gaan Skyler & co in protective custody vanwege de dreigementen. Dat zou verklaren waarom het zo'n bouwval wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Jelmer80 het volgende:
ben benieuwd wanneer familie White hun huis nou eens afbrand :p
Kijk twin peaksquote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Vatta het volgende:
Zal er ooit nog zo'n geweldige serie als Breaking Bad worden gemaakt? Bij series als Dexter en Soprano's ben ik op een gegeven moment afgehaakt maar hier bleef ik kijken. Het verhaal spreekt me ontzettend aan, zo realistisch ook. Heb me nog nooit zo in kunnen leven in een karakter als dat van Walter White.
Deze episode heeft hij juist geprobeerd het beste te doen. Nouja, behalve voor Jesse dan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef Twistings het volgende:
Beste. Televisie. Ooit. En alle sympathie die ik nog voor Walt had, is nu toch echt verdwenen. Wat een klootzak.
En nu weer een week wachten, jeey
Na seizoen 1 is dat echt helemaal de weg kwijt geraakt.quote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kon ik wel van genieten ja.
precies en geweldig hoe hij nog steeds zoveel liefde heeft voor zijn gezin. Hij wist dat er werd meegeluisterd en bailde skylar nog even vrij door die verklaringquote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef habitue het volgende:
Dat telefoontje op het einde tusen Walt en Skylar was ook echt geniaal.
Ach ja, dat is de onvoorspelbaarheid van Breaking Bad he.quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mazora het volgende:
[..]
Heerlijk om er zo gruwelijk naast te zitten!
Niet dat je er wat aan kunt doen, want er worden meerdere 'wetten' gebroken deze seriequote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mazora het volgende:
[..]
Heerlijk om er zo gruwelijk naast te zitten!
precies en ook wel redelijk realistisch. Arian brotherhood en kartels ala los zetas zijn niet de meest vriendelijke mensen en daar heb je niet snel een happy endingquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet dat je er wat aan kunt doen, want er worden meerdere 'wetten' gebroken deze serie
Hoe ontzettend triest ook, Jesse, compleet kapotgemaakt en gebroken, mag gaan koken in een donker gat.. om de enigen waar hij iets om geeft in leven te houden. Oh, en hij mag af en toe naar hun foto kijken.
Zieke, zieke shit. Maar zo enorm vet hoe voelbaar die emotie is.
Ja, hij was nooit zo 'cool' als Heisenberg. Maargoed, Jesse is nu helemaal kapot gemaakt. Vraag me af of hij ooit nog het daglicht ziet. Zou Walt hem omleggen, mocht hij hem daar nog vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef muzas het volgende:
Ik heb die jesse dus eigenlijk altijd een irrationele, emotioneel instabiele tegenwerker gevonden.. Die zijn door wrok- of andere emotie gevoede (wraak)acties nooit overdacht. En daar vaak een hoop zooi mee veroorzaakte.
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Hij gaat sowieso dood door z'n kanker. En is nu alles kwijt waarvoor hij het gedaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 16:28:35 ]
Machtig ook, hoe uiteindelijk zijn enige doel (familie) nu zijn ondergang is geworden. Walt brak echt toen Hank stierf, zijn zoon de politie belde, zijn vrouw een mes trok...quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat walt hem gaat redden, hij geeft jesse de schuld dat hij nu alles kwijt is, 80% van zijn geld, zijn familie etc. Hij gaf ook de opdracht hem te martelen en te executeren. Dus fuck jesse, go walt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |