Hahaha, arme Huell.quote:
Ik lig al hele dag verdrietig in mn bedquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hahaha, arme Huell.
Geweldige aflevering, echt even laten bezinken hoor. Voel me zelfs een beetje depri nu
Nooit.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Jelmer80 het volgende:
ben benieuwd wanneer familie White hun huis nou eens afbrand :p
Misschien gebeurt er wel niks mee en gaan Skyler & co in protective custody vanwege de dreigementen. Dat zou verklaren waarom het zo'n bouwval wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Jelmer80 het volgende:
ben benieuwd wanneer familie White hun huis nou eens afbrand :p
Kijk twin peaksquote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Vatta het volgende:
Zal er ooit nog zo'n geweldige serie als Breaking Bad worden gemaakt? Bij series als Dexter en Soprano's ben ik op een gegeven moment afgehaakt maar hier bleef ik kijken. Het verhaal spreekt me ontzettend aan, zo realistisch ook. Heb me nog nooit zo in kunnen leven in een karakter als dat van Walter White.
Deze episode heeft hij juist geprobeerd het beste te doen. Nouja, behalve voor Jesse dan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef Twistings het volgende:
Beste. Televisie. Ooit. En alle sympathie die ik nog voor Walt had, is nu toch echt verdwenen. Wat een klootzak.
En nu weer een week wachten, jeey
Na seizoen 1 is dat echt helemaal de weg kwijt geraakt.quote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kon ik wel van genieten ja.
precies en geweldig hoe hij nog steeds zoveel liefde heeft voor zijn gezin. Hij wist dat er werd meegeluisterd en bailde skylar nog even vrij door die verklaringquote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef habitue het volgende:
Dat telefoontje op het einde tusen Walt en Skylar was ook echt geniaal.
Ach ja, dat is de onvoorspelbaarheid van Breaking Bad he.quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mazora het volgende:
[..]
Heerlijk om er zo gruwelijk naast te zitten!
Niet dat je er wat aan kunt doen, want er worden meerdere 'wetten' gebroken deze seriequote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Mazora het volgende:
[..]
Heerlijk om er zo gruwelijk naast te zitten!
precies en ook wel redelijk realistisch. Arian brotherhood en kartels ala los zetas zijn niet de meest vriendelijke mensen en daar heb je niet snel een happy endingquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet dat je er wat aan kunt doen, want er worden meerdere 'wetten' gebroken deze serie
Hoe ontzettend triest ook, Jesse, compleet kapotgemaakt en gebroken, mag gaan koken in een donker gat.. om de enigen waar hij iets om geeft in leven te houden. Oh, en hij mag af en toe naar hun foto kijken.
Zieke, zieke shit. Maar zo enorm vet hoe voelbaar die emotie is.
Ja, hij was nooit zo 'cool' als Heisenberg. Maargoed, Jesse is nu helemaal kapot gemaakt. Vraag me af of hij ooit nog het daglicht ziet. Zou Walt hem omleggen, mocht hij hem daar nog vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef muzas het volgende:
Ik heb die jesse dus eigenlijk altijd een irrationele, emotioneel instabiele tegenwerker gevonden.. Die zijn door wrok- of andere emotie gevoede (wraak)acties nooit overdacht. En daar vaak een hoop zooi mee veroorzaakte.
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Hij gaat sowieso dood door z'n kanker. En is nu alles kwijt waarvoor hij het gedaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 16:28:35 ]
Machtig ook, hoe uiteindelijk zijn enige doel (familie) nu zijn ondergang is geworden. Walt brak echt toen Hank stierf, zijn zoon de politie belde, zijn vrouw een mes trok...quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat walt hem gaat redden, hij geeft jesse de schuld dat hij nu alles kwijt is, 80% van zijn geld, zijn familie etc. Hij gaf ook de opdracht hem te martelen en te executeren. Dus fuck jesse, go walt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |