SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet jack, zijn neefje gunt Walt datquote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Te erge aflevering, hij gaf Jesse duidelijk de schuld, bereid hem te laten sterven en dan nog een trap nageven.
Hij had mazzel dat Jack hem sowieso wat geld gunde en niet gewoon ook afknalde en naast hank gooide.
Op het eind toen hij met dat mes zo stond was het net een doorgedraaide vader van zo'n familiedrama.
Dat telefoontje was ook mooi, eindelijk skyler compleet de waarheid zeggen.
Al bij al misschien wel de beste episode.
Telefoontje kwam bij mij eerder over als manier om Skyler vrij te pleiten en alle schuld op zichzelf te nemen. Vandaar de tranen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Te erge aflevering, hij gaf Jesse duidelijk de schuld, bereid hem te laten sterven en dan nog een trap nageven.
Hij had mazzel dat Jack hem sowieso wat geld gunde en niet gewoon ook afknalde en naast hank gooide.
Op het eind toen hij met dat mes zo stond was het net een doorgedraaide vader van zo'n familiedrama.
Al bij al misschien wel de beste episode.
Dit lees ik nou al vaker.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Alsof hij ook maar iets te eisen had op dat momentquote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Waarom liet ie eigenlijk die nazi's het geld meenemen?
Klopt, dat was ook de bedoeling. Je zag hoe moeilijk Walt het vond om te zeggen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Telefoontje kwam bij mij eerder over als manier om Skyler vrij te pleiten en alle schuld op zichzelf te nemen. Vandaar de tranen.
Wat ik er overigens wel érg dik op vond liggen. Dat zullen de cops toch ook wel door hebben of niet?quote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit lees ik nou al vaker.
Het is toch overduidelijk dat hij hier de rest weer beschermt en alle blaim op zich neem. Ook zodat Junior Skyler niets kwalijk zal nemen.
Ben je nog steeds Dexter aan het kijken en door aan het zuigen over hoe kut het wel niet allemaal is? Loop nog een paar afleveringen achter, dus kom ook niet meer in het topic.quote:Op maandag 16 september 2013 12:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was wel een leuke twist geweest maar goed, ook voorspelbaar en de voorspelbare schrijvers werken al voor de serie Dexter.
Hoezo dat nou weer -_-quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef Twistings het volgende:
Beste. Televisie. Ooit. En alle sympathie die ik nog voor Walt had, is nu toch echt verdwenen. Wat een klootzak.
Omdat het nu overkomt alsof ze dat verzweeg omdat zij en haar kinderen door haar man daartoe werden bedreigd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar hoe pleit dat telefoontje haar helemaal vrij dan? ze heeft nog steeds verzwegen wat hij deed en nu hank en gomez vermist zijn met Walt als #1 verdachte dan laten ze haar echt niet zomaar gaan door dat teleoontje.
Hij liet duidelijk merken dat hij haar heeft bedreigd met de dood als ze iets zou vertellen aan de politie. Dan zal ze er echt niet voor veroordeeld worden hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar hoe pleit dat telefoontje haar helemaal vrij dan? ze heeft nog steeds verzwegen wat hij deed en nu hank en gomez vermist zijn met Walt als #1 verdachte dan laten ze haar echt niet zomaar gaan door dat teleoontje.
Het was precies zoals Hank zei: "He made up his mind about killing me ten minutes ago."quote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Waarom liet ie eigenlijk die nazi's het geld meenemen? Het was toch ''jullie krijgen 80 miljoen als jullie Hank laten leven''. Maar dat hebben ze niet gedaan. Ok, niet dat hij in z'n eentje er veel tegen had kunnen doen, maar toch. Hij zei er niet eens iets van.
En wat heb ik me zitten ergeren aan Walt Jr. zeg.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Niet echt een spoiler, meer een briljante (korte) samenvatting van waarom de titel zo goed is.Ah maar dat hij ondertussen ook nog talloze andere mensen heeft omgelegd en heeft laten omleggen doet er verder niet toe natuurlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |