Uitkeringen van de ouders gebruiken was volgens mij het plan.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe wou die eigenlijk aan geld komen dan om er een particuliere school van te maken ?
Aan de andere kant hebben ze ook geld om een moskee te bouwen , dus het zou wel kunnen.
Is deze site nou een grap?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
Ik weet waar die man werkte toen hij nog rijlessen gaf...
http://altijdgeslaagd.nl/home/
Neequote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is deze site nou een grap?
Wie heeft het over racisme? Ik heb het meer over een verdergaande meer nadere vorm van aandacht, een persoonlijke aanspraak cq. hoge mate van sociale controle en de wil om voor een dergelijke instantie je beste beentje voor te zetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als men zich op een openbare school gewoon gedraagt zoals men verwacht dat een scholier zich gedraagt, dan worden deze jongeren echt niet in een hokje geplaatst. We zijn inmiddels al zo ''verislamiseert'' dat men echt niet meer met een argument als ''racisme'' hoeft aan te komen.
Hoezo? 14000 Euro hebben mensen gewoon liggen hoor. Dat zei die kerel maandag toch? Ook allochtonen, want die zitten daar ook op school en zijn altijd arm.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe wou die eigenlijk aan geld komen dan om er een particuliere school van te maken ?
Aan de andere kant hebben ze ook geld om een moskee te bouwen , dus het zou wel kunnen.
Interessante sprekers!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Wubbo Ockels
Reageert op het voornemen om overlevingscijfers openbaar te maken
Vincent Icke
Over de autobiografie van Stephen Hawking
Neehee, ik ken hem niet. Toevalligheidjequote:Op donderdag 12 september 2013 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Rickazio?
Oh oke. Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Neehee, ik ken hem niet. Toevalligheidje
Kusjes terug!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh oke. Doe hem de groeten.
Femkequote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Femke Halsema
Over de aanbevelingen van de Commissie Behoorlijk Bestuur
Melvin Samsom
Over de publicatie van de overlevingskans van de genezing van kanker in het UMC St Radboud
Nicky Westerhof
Koos voor een preventieve operatie om borstkanker te voorkomen
Wubbo Ockels
Reageert op het voornemen om overlevingscijfers openbaar te maken
Vincent Icke
Over de autobiografie van Stephen Hawking
Juul Martin
Over het Huis van Overvloed in Nijmegen
Dat maakt je niet perse leuker.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
Die man is wel lachen, hij is ook weleens te gast bij dwdd.
Typische inteelt VARA gast.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat maakt je niet perse leuker.
zou dr nog steeds doenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
Femke ziet er nog slechter uit dan eerder het geval was.
Pauw neemt 2 borsten mee naar huis en doet een trio vanavond.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik weet wel wie dr mee mag naar de boot
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw neemt 2 borsten mee naar huis en doet een trio vanavond.
Sjongejonge Latert. 1/10 hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw neemt 2 borsten mee naar huis en doet een trio vanavond.
Nee, die past niet in het 5 minuten format.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Wubbo zou wel een goede tafelheer zijn voor DWDD.
Nee, even Wubbo is goed, maar op den duur gaat hij met een belerend vingertje wijzen...quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Wubbo zou wel een goede tafelheer zijn voor DWDD.
Nou en? Out of the box had je het net over...quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het 5 minuten format.
Ja even, voor een keertje. Beter dan die gasten die hun mond niet opendoen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, even Wubbo is goed, maar op den duur gaat hij met een belerend vingertje wijzen...
Ja over Pauw en dat ie dat meisje naar de boot sleept.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en? Out of the box had je het net over...
Dat snap ik ja. Ik trek het even door.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja over Pauw en dat ie dat meisje naar de boot sleept.
Ik krijg steeds allemaal k-grapjes in mn hoofd maar ben bang dat ik dan gebanned wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Pauw denkt wel genoeg out of the box dat dat meisje mee mag op de grote boot.
Ik moet bijna kokhalzen als zij praat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Femke haal je kaken eens van elkaar.
Haar arme manquote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Moet ze vanavond toch.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Dat meisje deed haar mond wel open maar er kwam niks uit...Wel iets in daags voor de uitzending, vandaar dat ze ook tafelgast was....quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja even, voor een keertje. Beter dan die gasten die hun mond niet opendoen.
Mijn penix is toch niet zo groot dus das geen enkel probleemquote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Keihard zuigen en de eiwitten opzuigenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer op die pukkel te letten eigenlijk.
Heej Adriaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Keihard zuigen en de eiwitten opzuigen
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer op die pukkel te letten eigenlijk.
/nohommer?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Keihard zuigen en de eiwitten opzuigen
Dat vind ik bij Pechtold zo irritant.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
Zelfs Femke's ademhalen is irritant....
Ze kijkt altijd zo'n beetje wanhopig/neerbuigendquote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
Zelfs Femke's ademhalen is irritant....
Ja dat benauwde hijgje na elke zinquote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Pechtold zo irritant.
huh? wat zeg je?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij lette dus op andere pukkels.
Inderdaad, heer irritant.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat benauwde hijgje na elke zin
Vooral als hij zich druk maakt, GHUHHHHquote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat benauwde hijgje na elke zin
Een hekel en een harde paal.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef NLGooner het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Femke?
De eeuwige strijd tussen penix en het verstandquote:
Ja zo slim, maar even een voice computer installeren met een zwoele vrouwenstem ho maar... Ik kan Zelfs Tom met de stem van Kim Holland hebben....quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Nou ja Hawking die praat is ook geen prettig gehoor.
Ik denk dat hij stiekem heel vaak brommergeluidjes maakt. Zoals wij dat met Microsoft Sam dedenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
;ik vraag me af of ie zelf ook niet gek wordt van die computerstem
Zoals velen last van tunnelvisie en daardoor jaren research vergooit aan een foute theorie.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef Rickario het volgende:
Icke vindt hem dus niet zo geniaal
Iets met een zwarte bal iddquote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik snap er geen bal van maar vind het wel interessant.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Wat is er nou weer mis met een man met een oorbel?
Genoeg docu's over te vinden. Leuke geanimeerde maar ook droge kost met geleerden. Mooi docu is die over Hawking waarin iemand zijn theorie onderuit haalt en hoe de strijd ging om dat in de wetenschappelijke kringen te laten doordringen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik snap er geen bal van maar vind het wel interessant.
Wat is er mis met een vrouw met pittig kapsel?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Wat is er nou weer mis met een man met een oorbel?
jaren terug was er op tv een soort cursus over Quantum mechanica, heb ik toen gevolgd, al snapte ik de helft niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Genoeg docu's over te vinden. Leuke geanimeerde maar ook droge kost met geleerden. Mooi docu is die over Hawking waarin iemand zijn theorie onderuit haalt en hoe de strijd ging om dat in de wetenschappelijke kringen te laten doordringen.
Niks. Neem ik ook ooit.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vrouw met pittig kapsel?
Speak for yourself... Ik hou wel van deze theorieën ook al snap ik de wiskundige onderbouwingen en formules ook niet. Maar het bewijst wel dat alles, echt alles wiskunde is...quote:
echt duurzaam is het dus ook niet want straks gaat de boel weer naar beneden zegt ie netquote:Op donderdag 12 september 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooie man wel
Maar het woord ''duurzaam" komt echt mn neus uit
In de sloppenwijken doen ze het voor minderquote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
900 euro voor een huis, dat is prima gedaan.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Femke blijft maar verliefd kijken, ze wordt geiler bij elke keer als ze 'duurzaam' hoort
Pauw gaat straks laten zien hoe duurzaam de Megalomaan is. Stront wordt gerecycled want dat dumpt hij in de gracht.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Femke blijft maar verliefd kijken, ze wordt geiler bij elke keer als ze 'duurzaam' hoort
Ja onze was ook in de fik gestoken....quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Mijn kinderdorphut werd ook na een week gesloopt.
Dat zegt ie ook nietquote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Ik vind Wubbo een prima gast, maar ik heb zo'n hekel aan uitspraken over winnen van kanker en geestelijke kracht. Alsof mensen die doodgaan aan kanker niet graag genoeg wilden overleven
Dat wordt meestal niet zo gesteld.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Ik vind Wubbo een prima gast, maar ik heb zo'n hekel aan uitspraken over winnen van kanker en geestelijke kracht. Alsof mensen die doodgaan aan kanker niet graag genoeg wilden overleven
Zal er geen verschil zijn tussen willen en erin geloven?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Daar doelt hij niet op. Beter zo'n instelling dan zitten sippen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Stiggie het volgende:
Tot dat punt van die video vond ik het een baasDit? wtf....
maargoed . ik vergeef t em maar
Femke werd er wel nat vanquote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Stiggie het volgende:
Tot dat punt van die video vond ik het een baasDit? wtf....
maargoed . ik vergeef t em maar
Wubbo die zegt dat een 9 jarig jochie dat wij 2 jaar terug weg hebben gebracht (collega) niet genoeg gedanst heeft of in zijn lichaam was....quote:
Dat staat op een bordje wat daar hangt hoor. Zie die schaduwen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je programma reminder instelt wel...
Kwestie van tijd voordat Driesje binnenkomtquote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Waarom lijkt hij op Wilfriet Genee?
Er ontbreekt alleen een pen in z'n handenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Ik zat net al te denken op wie lijkt hij nou
Nou toegegeven, ze lijkt enorm op een ex van me...quote:Op donderdag 12 september 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft wel tits zo te zien, alleen plastic.
Je vel blijft gewoon hoor, daar zit geen kanker in, het is gewoon borstweefsel.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Toch vraag ik me af wat ze er weer op plakken? Is dat gewoon vel van jezelf of een ander?
Oh dus ze prikken gewoon je tetten lek en vervangen het met siliconen ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Je vel blijft gewoon hoor, daar zit geen kanker in, het is gewoon borstweefsel.
Ik dacht dat ze ook weleens vel uit je bovenbeen gebruikten.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
En mocht je maatje groter willen pakken ze toch ook wel eens wat van het been of bil? Of is dat alleen bij verbrande mensen?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we dat ook weer achter de rug.
vond het ook een beetje mehquote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Ik moet zeggen, het was niet genieten.
Daarom kijken Marco en ik niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Ik moet zeggen, het was niet genieten.
Ik zal maar niet vragen wat jullie dan aan het doen waren.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom kijken Marco en ik niet.
Wat het ook was, het was vast leuker dan P&W.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat jullie dan aan het doen waren.
Sjoelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat jullie dan aan het doen waren.
Nou.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat het ook was, het was vast leuker dan P&W.
Ja ik haat mijn levenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat het ook was, het was vast leuker dan P&W.
Nou sinds ik het vaker kijk ben ik wel wat neerslachtiger ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is één van de meest voorkomende oorzaken van depressies in Nederland, duidelijk.
Nah zo erg is het ook weer niet.quote:
Jij bent een grappige jongenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef Mani89 het volgende:
En dan drinken we na afloop een sherry ter ere van jou.
Dat is goed Johannes. Drink er maar een whiskey op, geen sherry, dat is voor wijven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders wil ik op je begrafenis wel een goed woordje spreken namens FOK!
Ja maar die waren voor jou en marcodej.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik de tissues in dit topic heb neergezet.
Dat was ik al van plan hoor. Dat wijvengedoe laat ik aan Mani over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is goed Johannes. Drink er maar een whiskey op, geen sherry, dat is voor wijven.
Ja leuk, pas jij maar op de volgende keer dat je van de trap afloopt. Klootzak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan hoor. Dat wijvengedoe laat ik aan Mani over.
Heb jij het boek van Jan Boskamp al gelezen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja leuk, pas jij maar op de volgende keer dat je van de trap afloopt. Klootzak.
Zeker weer zo'n stoeptegel van de buitenspelers? Nee ik houd niet van dikke boeken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij het boek van Jan Boskamp al gelezen?
Nee, gewoon formaat, 280 pagina's, maar met witmarges, als je dat in Word in wil stellen krijg je een foutmelding, zo groot zijn die.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n stoeptegel van de buitenspelers? Nee ik houd niet van dikke boeken.
Maar daar hoorden we P&W natuurlijk niet over.quote:Het onderzoek van de commissie-Halsema naar behoorlijk bestuur in de semi-publieke sector heeft de belastingbetaler ruim 21.000 euro gekost. De aanbevelingen werden lauw ontvangen, omdat nogal wat open deuren zijn ingetrapt door de oud-fractievoorzitter van GroenLinks en haar drie commissieleden.
Jij hoeft niet te kijken hoor .quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar daar hoorden we P&W natuurlijk niet over.
Dus alleen wanneer ik een groot fan ben van de interviewtechnieken van P&W mag ik kijken? Schei toch eens uit.quote:
Het is Pugg...quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:07 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus alleen wanneer ik een groot fan ben van de interviewtechnieken van P&W mag ik kijken? Schei toch eens uit.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel weer kijken
Al wil ik wel het onderwerp over Utopia bij Humerto zien, dus ligt eraan hoe laat dat is.
Datquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Heel verstandig besluit van Tinkerbell.
Ik vrees dat ze het publiek blij aan het maken is met een dode mus, ze heeft vaker met dode dieren gespeeld.quote:
Ja, en ze heeft een naaktkalender. Ik kan daar alleen geen pics van posten want dan wordt Corrie boos.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
is tinkebell haar echte naam? LOLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
: D
PM magquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft een naaktkalender. Ik kan daar alleen geen pics van posten want dan wordt Corrie boos.
Ja want ik lees wel meequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft een naaktkalender. Ik kan daar alleen geen pics van posten want dan wordt Corrie boos.
Je hebt wel pech he? Elke keer die hijgers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Present.
Oh nee, dat hijgje is alles wat ik hoor bij Pechtold.
Dat wil geen arts doen, daar gaat ze vast weer stennis over schoppen.quote:
DE AANDACHTSHOERquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wil geen arts doen, daar gaat ze vast weer stennis over schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |