Uitkeringen van de ouders gebruiken was volgens mij het plan.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe wou die eigenlijk aan geld komen dan om er een particuliere school van te maken ?
Aan de andere kant hebben ze ook geld om een moskee te bouwen , dus het zou wel kunnen.
Is deze site nou een grap?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
Ik weet waar die man werkte toen hij nog rijlessen gaf...
http://altijdgeslaagd.nl/home/
Neequote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is deze site nou een grap?
Wie heeft het over racisme? Ik heb het meer over een verdergaande meer nadere vorm van aandacht, een persoonlijke aanspraak cq. hoge mate van sociale controle en de wil om voor een dergelijke instantie je beste beentje voor te zetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als men zich op een openbare school gewoon gedraagt zoals men verwacht dat een scholier zich gedraagt, dan worden deze jongeren echt niet in een hokje geplaatst. We zijn inmiddels al zo ''verislamiseert'' dat men echt niet meer met een argument als ''racisme'' hoeft aan te komen.
Hoezo? 14000 Euro hebben mensen gewoon liggen hoor. Dat zei die kerel maandag toch? Ook allochtonen, want die zitten daar ook op school en zijn altijd arm.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe wou die eigenlijk aan geld komen dan om er een particuliere school van te maken ?
Aan de andere kant hebben ze ook geld om een moskee te bouwen , dus het zou wel kunnen.
Interessante sprekers!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Wubbo Ockels
Reageert op het voornemen om overlevingscijfers openbaar te maken
Vincent Icke
Over de autobiografie van Stephen Hawking
Neehee, ik ken hem niet. Toevalligheidjequote:Op donderdag 12 september 2013 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Rickazio?
Oh oke. Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Neehee, ik ken hem niet. Toevalligheidje
Kusjes terug!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh oke. Doe hem de groeten.
Femkequote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Femke Halsema
Over de aanbevelingen van de Commissie Behoorlijk Bestuur
Melvin Samsom
Over de publicatie van de overlevingskans van de genezing van kanker in het UMC St Radboud
Nicky Westerhof
Koos voor een preventieve operatie om borstkanker te voorkomen
Wubbo Ockels
Reageert op het voornemen om overlevingscijfers openbaar te maken
Vincent Icke
Over de autobiografie van Stephen Hawking
Juul Martin
Over het Huis van Overvloed in Nijmegen
Dat maakt je niet perse leuker.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
Die man is wel lachen, hij is ook weleens te gast bij dwdd.
Typische inteelt VARA gast.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat maakt je niet perse leuker.
zou dr nog steeds doenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
Femke ziet er nog slechter uit dan eerder het geval was.
Pauw neemt 2 borsten mee naar huis en doet een trio vanavond.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik weet wel wie dr mee mag naar de boot
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw neemt 2 borsten mee naar huis en doet een trio vanavond.
Sjongejonge Latert. 1/10 hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw neemt 2 borsten mee naar huis en doet een trio vanavond.
Nee, die past niet in het 5 minuten format.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Wubbo zou wel een goede tafelheer zijn voor DWDD.
Nee, even Wubbo is goed, maar op den duur gaat hij met een belerend vingertje wijzen...quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Wubbo zou wel een goede tafelheer zijn voor DWDD.
Nou en? Out of the box had je het net over...quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die past niet in het 5 minuten format.
Ja even, voor een keertje. Beter dan die gasten die hun mond niet opendoen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, even Wubbo is goed, maar op den duur gaat hij met een belerend vingertje wijzen...
Ja over Pauw en dat ie dat meisje naar de boot sleept.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en? Out of the box had je het net over...
Dat snap ik ja. Ik trek het even door.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja over Pauw en dat ie dat meisje naar de boot sleept.
Ik krijg steeds allemaal k-grapjes in mn hoofd maar ben bang dat ik dan gebanned wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Pauw denkt wel genoeg out of the box dat dat meisje mee mag op de grote boot.
Ik moet bijna kokhalzen als zij praat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Femke haal je kaken eens van elkaar.
Haar arme manquote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Moet ze vanavond toch.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Dat meisje deed haar mond wel open maar er kwam niks uit...Wel iets in daags voor de uitzending, vandaar dat ze ook tafelgast was....quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja even, voor een keertje. Beter dan die gasten die hun mond niet opendoen.
Mijn penix is toch niet zo groot dus das geen enkel probleemquote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Keihard zuigen en de eiwitten opzuigenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer op die pukkel te letten eigenlijk.
Heej Adriaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Keihard zuigen en de eiwitten opzuigen
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer op die pukkel te letten eigenlijk.
/nohommer?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Keihard zuigen en de eiwitten opzuigen
Dat vind ik bij Pechtold zo irritant.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
Zelfs Femke's ademhalen is irritant....
Ze kijkt altijd zo'n beetje wanhopig/neerbuigendquote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
Zelfs Femke's ademhalen is irritant....
Ja dat benauwde hijgje na elke zinquote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Pechtold zo irritant.
huh? wat zeg je?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij lette dus op andere pukkels.
Inderdaad, heer irritant.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat benauwde hijgje na elke zin
Vooral als hij zich druk maakt, GHUHHHHquote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat benauwde hijgje na elke zin
Een hekel en een harde paal.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef NLGooner het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Femke?
De eeuwige strijd tussen penix en het verstandquote:
Ja zo slim, maar even een voice computer installeren met een zwoele vrouwenstem ho maar... Ik kan Zelfs Tom met de stem van Kim Holland hebben....quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Nou ja Hawking die praat is ook geen prettig gehoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |