Je ziet er jonger uit dan ik je had voorgesteld.quote:
Dankjequote:Op donderdag 12 september 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet er jonger uit dan ik je had voorgesteld.
In die context mag je hun naam noemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag hoor. De context van mijn gesprek over de lama´s in dat andere topic was als volgt:
Maak een lijstje van mensen die dood moeten.
Overigens wakkerde Giel Beelen deze conversatie aan.
Uh, oké. "Corrie."quote:
sexy welquote:
Thomas Acda mag daar wel op.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag hoor. De context van mijn gesprek over de lama´s in dat andere topic was als volgt:
Maak een lijstje van mensen die dood moeten.
Overigens wakkerde Giel Beelen deze conversatie aan.
Dat ligt er aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thomas Acda mag daar wel op.
die dikke.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Wie van die 2 is Acda?
Die mongool.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Wie van die 2 is Acda?
quote:
Ah, die dikke mongool.quote:
Vorige week Sierd de Vos nog.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ah, die dikke mongool.
ja, eens. Hopelijk komt er dan iemand mét humor naar DWHN.
JJ van der Walquote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ah, die dikke mongool.
ja, eens. Hopelijk komt er dan iemand mét humor naar DWHN.
We hebben vandaag al genoeg onenigheid gehad. Ik ga hier niet op in.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week Sierd de Vos nog.
Ik snap dat echt nietquote:
Dat concert met Robbie wel in ieder geval.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
Deze avond zou ik niet kijken geloof ik.
Ik was je natuurlijk op de kast aan het jagen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben vandaag al genoeg onenigheid gehad. Ik ga hier niet op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop