De nieuwe tafelmensen zijn niet echt een succes, die neger laatst zei ook al niks.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Katja gaat weer naar huis zonder iets gezegd te hebben.
Katja d'r vragen gemist hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Racist.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
De nieuwe tafelmensen zijn niet echt een succes, die neger laatst zei ook al niks.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is de eerste keer dat ze tafeldame is.
Ga met je tijd mee. Zometeen ben je dertig, je knippert een keer met je ogen en je bent veertig en vanaf dan tel je de dagen af tot je pensioen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze lijst-rage gaat aan mij voorbij.
Roue heeft gelachen, dat is een belangrijke factor.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
De nieuwe tafelmensen zijn niet echt een succes, die neger laatst zei ook al niks.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Die heeft na de uitzending nog wel d'r mond vol.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wel lekker rustig, beter dan van die lui die er maar doorheen lullen toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
PI.quote:
Die was Martine bijl toch aan het versierenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit je Karina nou in de zeik te zetten?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga met je tijd mee. Zometeen ben je dertig, je knippert een keer met je ogen en je bent veertig en vanaf dan tel je de dagen af tot je pensioen.
De Neger.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik weet zijn naam al niet eens meer.
Je bent zelf Karina.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je Karina nou in de zeik te zetten?
Beter begin je zinnen niet met beter.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef alors het volgende:
Beter gaat hij weer nummers maken met Das Pop.
Heldquote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je Karina nou in de zeik te zetten?
Dat doe ik speciaal omdat ik weet dat het jou irriteert.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin je zinnen niet met beter.
Welke Publieke Omroep gunt hem een eigen show?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Nico zou z'n eigen show moeten krijgen.
Dan hoef ik me niet aan hem te ergeren.
Vaste rubriek bij Knoop in je Zakdoek.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Publieke Omroep gunt hem een eigen show?
Misschien Powned? Die hebben absoluut geen niveau, dus daar past hij prima.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Publieke Omroep gunt hem een eigen show?
Ik ga direct CDA stemmen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik speciaal omdat ik weet dat het jou irriteert.
Bij Nico zit er een knoop in de hersenen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vaste rubriek bij Knoop in je Zakdoek.
Nic0 en Rutger zouden een goed duo zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien Powned? Die hebben absoluut geen niveau, dus daar past hij prima.
Da's geen surfrockquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |