Dat het erbij dit soort opmerkingen ook aan ligt tegen wie je ze maakt. Dat de TS van dat topic het blijkbaar geen (of niet zo'n) punt vond en dat jullie hier nu zitten te huilen. Kenmerkend welquote:
Ik krijg het idee dat ze er serieus over zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Willen jullie misschien een topic maken voor jullie beklag, dit topic is bedoeld voor serieuze meldingen.
Dan stuurt ie dat maar in een dm ofzo. Je zit hier op een openbaar forum en ik snap best dat hier wat meer kan dan elders, maar dit soort opmerkingen hoor je gewoon niet te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het erbij dit soort opmerkingen ook aan ligt tegen wie je ze maakt. Dat de TS van dat topic het blijkbaar geen (of niet zo'n) punt vond en dat jullie hier nu zitten te huilen. Kenmerkend wel
Ach man rot toch op, achterlijke puber.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Willen jullie misschien een topic maken voor jullie beklag, dit topic is bedoeld voor serieuze meldingen.
12 jaar dood is me iets te lang...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Hallon, mijn oma is al 12 jaar dood en ze was een hoerrrr.
Dat is wat aan de 'ruime' kant, ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
12 jaar dood is me iets te lang...
Kom maar doorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
Ik stel mijzelf beschikbaar om enige billenkoek uit te delen waar nodig.
Mi boi kom vechten a mattie.quote:
Beter ga je eens bier halen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
Ik stel mijzelf beschikbaar om enige billenkoek uit te delen waar nodig.
Je wil te graag.quote:
sluitpost kan wat vriendelijkerquote:
Krijg een ziekte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sluitpost kant wat vriendelijker
Stoer hoor met je blauw kleurtjequote:
Open een topic in FB, mocht je je onbegrepen voelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stoer hoor met je blauw kleurtje
Het is een Belg, hij wil niet begrepen worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef murp het volgende:
[..]
Open een topic in FB, mocht je je onbegrepen voelen
oja kutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is een Belg, hij wil niet begrepen worden.
ONZ / Moppentrommel #7quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef _NZT_ het volgende:
Ik wil graag feedback op mijn 'lepra' topic. Kan ik voor de volgende keer dat ik een topic open rekening mee houden.
Wat is rekeningnummer?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:50 schreef smegmanus het volgende:
Je kunt ook een tientje overmaken op de gezamenlijke ONZ-mod rekening, dan laten we 'm een dag voor je open.
Okéquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef murp het volgende:
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl) #3
Mag dicht. Ik open er wel weer 1tje over 6 jaar
Ga een ei bakken seniele draak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:36 schreef Blondje_93 het volgende:
ONZ / Ik kom uit de kast...
Hele topic gewijzigd door Smegmanus, hoe zielig kun je zijn!
quote:
Mijn bier is nog niet op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:49 schreef OllieWilliams het volgende:
ONZ / het noobtopik!!!!!!111
had wel wat onvriendelijker en seksueel gefrustreerder gesloten mogen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |