SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Waarheid kwetstquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waar bemoei jij je daan weer mee puberale kutbelg
Jouw mening is toch zwaar inferieur aan de onze, kutbelg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry, had eens zin om mijn mening te vertellen
Mag jij zeggen wat je wil. Jullie noemen mij kutbelg, maar ik weet van mezelf dat het zo niet is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Jouw mening is toch zwaar inferieur aan de onze, kutbelg.
Over meningen gesprokenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland, wat een belachelijk land toch, zeiken over België kunnen jullie goed, maar wij gaan ons niet bezig houden met nutteloze zwarte piet discussies
(Sorry, had eens zin om mijn mening te vertellen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je opgelet had wijsneus, had je gezien dat sinterklaas hier elk jaar discussies oplevertquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen noemt mij kutbelg
Maar ondertussen Lacht heel België met jullie Zwarte piet discussies
1963: geen probleem
1967: geen probleem
1971: geen probleem
1983: geen probleem
1990: geen probleem
1994: geen probleem
2000: geen probleem
2004: geen probleem
2007: geen probleem
2010: geen probleem
2012: geen probleem
2013: JA SINTERKLAAS IS RACISTISCH MOET AFGESCHAFT WORDEN DIE ZOOIDE VN WIL DIT OOK AFSCHAFFEN!!
Jij vertegenwoordigt heel België? Meende trouwens dat jullie ook een sinterklaas met alle toeters en bellen hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen noemt mij kutbelg
Maar ondertussen Lacht heel België met jullie Zwarte piet discussies
1963: geen probleem
1967: geen probleem
1971: geen probleem
1983: geen probleem
1990: geen probleem
1994: geen probleem
2000: geen probleem
2004: geen probleem
2007: geen probleem
2010: geen probleem
2012: geen probleem
2013: JA SINTERKLAAS IS RACISTISCH MOET AFGESCHAFT WORDEN DIE ZOOIDE VN WIL DIT OOK AFSCHAFFEN!!
dAT IS JUIST HET VERSCHIL, HIER WORDT ER NIET GEDISCUSSIEERDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef Dressers het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigt heel België? Meende trouwens dat jullie ook een sinterklaas met alle toeters en bellen hebben.
De VN controleert ons. Dat laait hier en daar wel een discussie op lijkt mij. De VN weet waarschijnlijk niet eens dat jullie het ook vieren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dAT IS JUIST HET VERSCHIL, HIER WORDT ER NIET GEDISCUSSIEERD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |