Dan hebben we gewoon een beter overzicht, maar Cookieclicker staat nu ook centraal!quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom wordt de Gym-reeks steeds naar beneden getrapt tussen die centrale topics en mag die Cookieclicker rommel wel blijven staan?
Gedaanquote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Ja, het topic zit al dicht. Maar stoners he jeweet, en ging best snel vanmiddag.
ONZ / [ONZ STONERS!] #450 - "Dit is echt fantastisch."
Kan de TT alsnog veranderd worden naar "Dit is echt fantastisch." oid?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon een beter overzicht, maar Cookieclicker staat nu ook centraal!
[..]
Gedaan
FB-ho'quote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Ik moet peopen
Ik had niet gezien dat 'peopen' al was geweest, mag de peopen uit de TT veranderd worden in pepoen ofzo?
Hehehe, dacht dat je het wistquote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef smegmanus het volgende:
Eindbaas, met slotje. Ik zie nu dat het een lemming was. Beetje sneu wel, ik zal eraan denken als je een volgende keer een TT change aanvraagt
Oké.quote:Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
FHF / Buurjongetje zingt Baby van justin bieber
Schopje KLB plzzz
KLB? dit is FHF>?quote:
O wacht.quote:
Stop met trollen? Schopt dit nu maar naar KLBquote:
Oké oké.quote:Op maandag 30 september 2013 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met trollen? Schopt dit nu maar naar KLB
Omdat jij het bent.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef zovty het volgende:
ONZ / Discussieer met Ria, deze week : Tunnelvisie
Nah, kan prima in ONZ toch?
Zo heeeel ingewikkeld is het nou ook allemaal weer niet.
Wil je het aub nog een kans geven?
Geen mod meer?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:45 schreef murp het volgende:
ONZ / kittens
Kan dat dooie beest daar weg?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:45 schreef murp het volgende:
ONZ / kittens
Kan dat dooie beest daar weg?
Oke, het is wegquote:
Is aangepastquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Linkjes staan nog in de quotes.
Aangepastquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #470 - Stoners Kan de titel veranderd worden in iets anders? Stoners ofzo? Iets anders dan dat domme streepje in ieder geval
In mijn kelder.quote:
Is al gedaan zie ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
Kan een lief modje de TT veranderen ?
Alvast bedankt.
ONZ / Tong80 is sloom en oud.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |