quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
oke gr grquote:Op maandag 23 september 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
ff sims youtubefilmpjes kijken tijdens het draaien van m'n jointje.
lol dat gaat em niet wordenquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
weer een maandje blowen
stoppen
????
profit.
ja best keigoed eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe gaat t met jouw en die chick dan?
dat is t probleem denk ikquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verder wel gewoon gezond ritme?
Ontbijt - lunch - diner - op tijd slapen - ook op vrije dagen op tijd op staan?
4,5 liter bloed kan niet eens mimang, dan ben je al nokkie. Hoop dat ze wel wat vindenquote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Klojo120 het volgende:
4,5 liter bloed geprikt, halve liter over ofzo. Ze weten niet wat aan de handje is, ze werpen me willekeurige medicijnen toe. Ach kont wel goed ik heb een mooi weekend gehad. Dus ik heb overal vrede mee.
joh hyperboolquote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
4,5 liter bloed kan niet eens mimang, dan ben je al nokkie. Hoop dat ze wel wat vinden.
Ja, dat moet je schatquote:Op maandag 23 september 2013 14:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
lol dat gaat em niet worden
[..]
ja best keigoed eigenlijk
gisterennacht bleef ze weer slapen
[..]
dat is t probleem denk ik
ik slaap eigenlijk altijd 12 uur omdat ik er gewoon niet eerder uit kán komen, tenzij het echt móet. en colleges enzo zijn niet meer verplicht dus die heb ik de afgelopen 3 weken gewoon geskipt omdat ik mn bed niet uit kwam
ik moet echt aan een ritme gaan werken.
Nee. Als het erg blijft mss gastroscopie. Maar daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 23 september 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hyperklojo.
Doen ze niet iets van een MRI scan?
had sneller verwacht.quote:Op maandag 23 september 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Zo al mijn geld is alweer bijna de deur uit
Nja in principe wel fijn dat ze het ff gaan onderzoeken mocht het toch wel een lichamelijk probleempje zijn dat niet zomaar over gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Klojo120 het volgende:
4,5 liter bloed geprikt, halve liter over ofzo. Ze weten niet wat aan de handje is, ze werpen me willekeurige medicijnen toe. Ach kont wel goed ik heb een mooi weekend gehad. Dus ik heb overal vrede mee.
Mensen kijk dit die man is grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |