Jij als ex-mod zou deze vraag niet hoeven te stellen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:51 schreef Monopoly het volgende:
Is het ook toegestaan om topics te maken waar er word gesproken over problemen aan de prostaat, veroorzaakt door een schoorsteenveger?
Hoe oud ben je zegquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:51 schreef Monopoly het volgende:
Is het ook toegestaan om topics te maken waar er word gesproken over problemen aan de prostaat, veroorzaakt door een schoorsteenveger?
laat hem tochquote:
Het terecht kicken van kwaliteitstopics waar moeite in is gestoken 'kutkicks' noemenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
laat hem toch
Tevens: kan er eens iets aan die kutkicks worden gedaan?
ONZ / Leer een echte wereldstad...
Dan hebben we gewoon een beter overzicht, maar Cookieclicker staat nu ook centraal!quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom wordt de Gym-reeks steeds naar beneden getrapt tussen die centrale topics en mag die Cookieclicker rommel wel blijven staan?
Gedaanquote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Ja, het topic zit al dicht. Maar stoners he jeweet, en ging best snel vanmiddag.
ONZ / [ONZ STONERS!] #450 - "Dit is echt fantastisch."
Kan de TT alsnog veranderd worden naar "Dit is echt fantastisch." oid?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon een beter overzicht, maar Cookieclicker staat nu ook centraal!
[..]
Gedaan
FB-ho'quote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Ik moet peopen
Ik had niet gezien dat 'peopen' al was geweest, mag de peopen uit de TT veranderd worden in pepoen ofzo?
Hehehe, dacht dat je het wistquote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef smegmanus het volgende:
Eindbaas, met slotje. Ik zie nu dat het een lemming was. Beetje sneu wel, ik zal eraan denken als je een volgende keer een TT change aanvraagt
Oké.quote:Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
FHF / Buurjongetje zingt Baby van justin bieber
Schopje KLB plzzz
KLB? dit is FHF>?quote:
O wacht.quote:
Stop met trollen? Schopt dit nu maar naar KLBquote:
Oké oké.quote:Op maandag 30 september 2013 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met trollen? Schopt dit nu maar naar KLB
Omdat jij het bent.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef zovty het volgende:
ONZ / Discussieer met Ria, deze week : Tunnelvisie
Nah, kan prima in ONZ toch?
Zo heeeel ingewikkeld is het nou ook allemaal weer niet.
Wil je het aub nog een kans geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |